Hengellinen Kotik.
Janhunen-Puhe-23
Saarnoja Englanniksi.
Raimo Rahnasto
Teppo Lehtomäki
Kari Missilä
Tapio Puolimatka
Esa Heiska
Nykyaika 2021?
Lakipalveluita
Isis taist.uskoon
Shino Gabon tarina
Islamin oppi
pedon merkki
90 min. taivaassa
80 Luvun saarnoja.
Islam
Muhammedin elämä
Vainotun tarina
Eksytykset
Jooga
Taistelulajit
Raamatun argeologia
Raamatun käännökset
Oliko Jeesus histor.
Messias profetiat
Kuuntele Saarnoja
Rullatuolista pois
Hengelliset videot
Heräsi kuolleista
7 Kolumb.Todistus
Viimeisiä sanoja
Helvetti
Huumeorja vapautui
Nicky Cruzin tarina
Homoseksuaalille
Vaiht.eht.Lääkeetied
Tiede löysi Jumalan
Kari Haikonen
3 Vrk:tta kuolleena
Kuolleista herännyt
Riistaveden tapaus
Ikuisuudesta
K.Helimäen näky
B.Malz Taivaskokemus
Jeesuksen tekoja
Todistajat osat 1-12
Aids potilas parani
Apinastako?
Todisteita
Raamattu on tarkka
Mitä pian tapahtuu?
Puheita
Marko Kokkoniemi
Jennan taivasmatka
Juha Mattissonin tod
Profetia Suomelle
Älä tee aborttia
Homoseksuaalisuus
Kasteesta
David Wilkerson
Vaaroja SRK:ssa
Hengellinen Rock
Toronto,Lakeland
Pauli Joona
Tapani Suonto-Muutos
Jeesuksen paluu?
5 1/2 vrk taivaassa
Rikun kuvia
Näkyjä,profet. yms.
Suomen miehityksestä
K.Kallion rukous
Norjan profetiat
Hannu Meht.Todist.
Tapani Suonto-3 viho
Tapani Suonto-Heikko
Ihme parantumisia
Video parantajista
Jätä rukouspyyntösi
Vieraskirja
Enkeli Runo
Herralta saatua
Enkelikohtaamisia
Video todistuksia
Astu tarinaan
Hengellisiä kuvia
Uskoon tuloja
Profetioita
Traktaattien tilaus
Maire Mähönen
Materiaalia evank.
Markon kirjoituksia
Jesus of Qo`ran
profetioita
Prof.Suom.Vainoista
Pian Todistus
Vanh.Test.virheet
Vapaamuurarius
Kirja illuminat
Linkkejä
Ammuttu ateisti
Mormonin kokemus
Lataa Raamattu
Raamattu kuuntele
Musiikkia
Uskoontulo videoita
Pastori Daniel Ekechukwu
NIGERIALAIS VELJEN HERÄÄMINEN KUOLLEISTA
- Kävi taivaassa ja helvetissä
Kuolleista heränneen Danielin sanoma Suomelle.
Pastori Daniel Ekechukwu kuoli auto-onnettomuudessa saamiinsa vammoihin Perjantaina
30.11.2001 ja Jumala herätti hänet kuolleista Sunnuntaina 2.12.2001. Lääkärit totesivat hänet
kuolleeksi ja hänet vietiin ruumishuoneelle. Daniel oli kolme päivää kuolleena.
Hänen sinnikäs vaimonsa Nneka sai sydämeensä Hebrealaiskirjeen 11. luvun kohdan, jossa sanotaan, että vainiot, ovat saaneet ylösnousemuksen kautta kuolleensa takaisin. Nneka vei Danielin ruumisarkussa Reihard Bonnken kokoukseen, jossa tämä heräsi eloon ja kertoi käyneensä taivaassa ja helvetissä. Hänet oli kuitenkin käsketty palaamaan maan päälle ja varoittaa tämän viimeisen sukupolven ihmisiä, että taivas ja helvetti ovat totta.
Tunnelma Pirkkahallissa oli hyvin vakava. Pastori Danielin todistus järkytti ihmisiä. Moni kristitty joutui vakavasti miettimään omaa tilannettaan: pääsenkö taivaaseen vai en.
Tässä seuraavaksi katkelmia pastori Danielin puheista: "Kuolin ambulanssissa matkalla sairaalaan. Enkelit tulivat ja lähtivät kuljettamaan minua ylös. Näin, että ruumiini oli jäänyt baareille verta vuotavana ja hirveän näköisenä. Vaimoni yritti ravistaa minua hereille, mutta hän ei tiennyt, että sieluni oli lähtenyt ruumiistani pois. Se sisäinen ihminen, jota enkelit lähtivät viemään pois, oli pehmeä, siloinen, ehjä ja terve! Silmänräpäyksessä tulin autioon paikkaan, jossa ei ollut ketään. Siellä oli vain valkoista pilveä, ei edes niitä enkeleitä, jotka toivat minut sinne, olin täysin yksin.
Huolestuin sydämessäni ja mietin, missä ne kaksi enkeliä ovat. Yhtäkkiä valkoisesta pilvestä tuli yksi enkeli minun luokseni. Enkeli sanoi: "Daniel, oletko huolestunut Armosta ja Hyvyydestä?" En vastannut hänelle mitään, koska en ymmärtänyt, mitä hän tarkoitti. Olin hiljaa. Enkeli sanoi: "Daniel, puhun niistä kahdesta enkelistä, jotka toivat sinut tänne. Toinen, oikealla puolellasi oli Hyvyys ja toinen, vasemmalla puolellasi oli Armo. Nämä kaksi seurasivat sinua koko elämäsi ajan! Kun kuolit, he toivat sinut tänne. Älä murehdi heistä, et tule näkemään heitä enää, heidän tehtävänsä on suoritettu sinun osaltasi." Hän sanoi vielä: "Mennään paratiisiin." Minut vietiin paratiisiin, asuinsijaan, jonka Jeesus on luvannut omilleen.
Paratiisissa tunsin, että olin tullut paikkaan, jonne sieluni oli aina kaivannut. Tunsin, että nyt sieluni on täysin tyydytetty. Se rauha, jonka koin paratiisissa, oli jotain niin syvää, mitä en ollut ikinä kokenut. Sydämessäni koin: "Tässä on kohtaloni, päämääräni, olen tervetullut tänne, olen nyt perillä kotona, taivaassa." Olin tullut paratiisiin, jossa ihmisten ihot loistivat kirkkaasti. Huomasin, etten ollut vielä muuttunut heidän näköisekseen. Enkeli sanoi, etten saa mennä pitemmälle. Odotin, että minä näkisin paratiisissa Jeesuksen. Siellä ei Häntä kutsuta kuitenkaan Jeesukseksi. Hänen nimensä on siellä Kuningasten kuningas ja Kirkkauden Herra. En voi sanoa, että katsoin Jeesusta kasvoista kasvoihin, koska Hän oli niin kirkas, etten voinut katsoa suoraan Häneen. En tiedä, niiltä Jeesuksen kasvot näyttävät tarkasti, mutta tunsin kuitenkin Hänen läsnäolonsa voim
Kuolleista herminen
Anonyymi-ap
1
432
Vastaukset
- Anonyymi00002
aika harvinaista tällainen kuolleista herääminen, muistaakseni Yle Areenassa Kulttijohtajat https://areena.yle.fi/1-50654164 kuunnelmissa kerrotaan miten Markku Koivisto ym menivät Meilahden sairaalaan herättämään ihmistä kuolleista. Sillä kertaa ei herännyt, mutta heillä oli siihen hyvä selitys, onneksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658