Kiina-UK! Ukrainasta ei ole voittajaksi.

Anonyymi-ap

Uskokaa nyt lopultakin Putin voittaa 10-0 tuon sodantapaisen.
La-Sunnuntaina kuoli 11000 Ukrainan sotilasta oliko Suomessa ilmoituksia ei!
Kuten huomaatte kaikesta on ns.pulaa Ukrainassa miksi? kun uutta aseistusta tulee Euroopasta tai Usasta niin heti Putin Ohjuksillaan tuhoaa ne!! ei ne huvikseen ammu kalliita ohjuksia.

27

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomessa vallitsee IMPPERIALISTIN sota sensuuri. Porrvarien suut on tukittu, eivätkä ne muutenkaan laulaisi, impperialistin tappioista

      • Anonyymi

        Ihan vain tiedoksi, että tuo ylimääräisten konsonanttien käyttö on naurettavaa.


    • Anonyymi

      Jospa pysyttelitisit pötkölläsi vihervassuja varten kun et tienaa tarpeeksi putinistitrollina.

      • Venäjämielisiä on Ukrainassa 25-30 miljoonaa, Eivät halua lähteä evakkoon, koska Venäjä ei pommita omiaan. Sen he tietävät se on tehty selväksi. Tiedusteluverkko on niin kattava,että puolasta tulevia panssareita ei saada junasta pois, ennenkuin ne tuhutaan. Näin se menee. Loppuviimeksi tässä ei lännen demokraattien vale uutisointi ja ajatushautomoiden aivopierut lopputulosta muuta.


      • Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        Venäjämielisiä on Ukrainassa 25-30 miljoonaa, Eivät halua lähteä evakkoon, koska Venäjä ei pommita omiaan. Sen he tietävät se on tehty selväksi. Tiedusteluverkko on niin kattava,että puolasta tulevia panssareita ei saada junasta pois, ennenkuin ne tuhutaan. Näin se menee. Loppuviimeksi tässä ei lännen demokraattien vale uutisointi ja ajatushautomoiden aivopierut lopputulosta muuta.

        No kerropa joku uskottava lähde tuolle 25-30 miljoonalle...

        Jäämme odottamaan.
        🤣🤣🤣🤣🤣😂


      • Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        Venäjämielisiä on Ukrainassa 25-30 miljoonaa, Eivät halua lähteä evakkoon, koska Venäjä ei pommita omiaan. Sen he tietävät se on tehty selväksi. Tiedusteluverkko on niin kattava,että puolasta tulevia panssareita ei saada junasta pois, ennenkuin ne tuhutaan. Näin se menee. Loppuviimeksi tässä ei lännen demokraattien vale uutisointi ja ajatushautomoiden aivopierut lopputulosta muuta.

        " ... koska Venäjä ei pommita omiaan."

        Ei nyt jaksa enempää, mutta tässä esimerkki:

        https://www.suomenmaa.fi/uutiset/todiste-vastaan-hangoittelevia-venalaissotilaita-ammutaan-siihen-paikkaan/

        😵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " ... koska Venäjä ei pommita omiaan."

        Ei nyt jaksa enempää, mutta tässä esimerkki:

        https://www.suomenmaa.fi/uutiset/todiste-vastaan-hangoittelevia-venalaissotilaita-ammutaan-siihen-paikkaan/

        😵

        "Kansainvälisen tiedusteluyhteisön, InformNapalmin, kaappaama radiokeskustelu..."

        Tutkin tuota "Inform napalmia" ja se on ukrainalaisten natsien perustama propagandatoimisto, joka tuuttaa maailmalle ilman rajaa Venäjää solvaavaa propagandaa. Akua Ankka kertoo enemmän totuuksia kuin tuo natsien sontatuutti.



      • Anonyymi kirjoitti:

        No kerropa joku uskottava lähde tuolle 25-30 miljoonalle...

        Jäämme odottamaan.
        🤣🤣🤣🤣🤣😂

        Se riittä kun sen tietää, kerroin sen sinulle, nyt sinäkin tiedät.


      • Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        Se riittä kun sen tietää, kerroin sen sinulle, nyt sinäkin tiedät.

        Nimimerkkisi on kyllä huvittavassa ristiriidassa palstalle oksentelemasi hevonhuuhaan kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimimerkkisi on kyllä huvittavassa ristiriidassa palstalle oksentelemasi hevonhuuhaan kanssa.

        Se on hyvä kun totuus huvittaa, valheet saavatkin mielen murheelliseksi, niin sen pitääkin olla.


      • Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        Se riittä kun sen tietää, kerroin sen sinulle, nyt sinäkin tiedät.

        Ei se kyllä todellakaan riitä, kuten itsekin tiedät..
        Joten annapa tulla lähteesi tälle väittämällesi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kyllä todellakaan riitä, kuten itsekin tiedät..
        Joten annapa tulla lähteesi tälle väittämällesi..

        Kysyn sinulta yksinkertainen hyvin yksinkertaisen kysymyksen. Käykö Venäjä täysimittaista sotaa, kuten teki noilla samoilla aroilla edellisiä natsi hyökkääjiä vastaan, 40-luvulla . Käykö? vai käykö "rajoitettua" maa-alueiden haltuun ottoa


    • Anonyymi

      Jos venäjä saa jonkinlaisen voiton ukrainasta niin ei se ainakkaan voita10-0

    • Anonyymi

      Enää puuttuu todisteet tai edes epätoivoiset linkit, hihii!

      • Anonyymi

        Nuo ryssänkätyreiden aivopierut ovat säälittävässä tyhmyydessään aivan omaa luokkaansa. Kuvittelevat kai että täällä ihmiset olisivat samanlaisia aivokuolleita kuin venäläiset, mutta täällä noin surkeille valheille vain nauretaan ääneen.


      • Anonyymi

        No ropakantaa tänne Puten lätissä noi trollit vaan ilman faktoja .Kuten tavalista


    • Anonyymi

      Putinin tietotoimiston mukaan Ukrainalaisia sotilaita on kuollut jo miljoonia ja kalusto tuhottu enemmän kuin sitä on siellä maaperällä edes ollut ja siltikään ei ryssä oikein pääse etenemään, hihii!

      • Ei Venäjä ole ilmoitellut tappioitaan, ei myöskään Ukrainan tappioita. Ukrainalainen koomikko sekä jenkkien ja brittien ajatushautomot näitä lukuja liioittelevat tai vähättelevät, ,riippuen siitä, kumman kaatuneista on kysymys.


    • Anonyymi

      Venäjä suorittaa operaatiota, jossa se torjuu naton ja lännen demokraattien leviämisen, Usa lennättää pommikoneitaan Suomen ilmatilassa niinistön luvalla. Venäjä tulee voittamaan tämän operaation 10-0. Suomi on hylkiövaltio. Sveitsi ilmoitti "ei ainuttakaan asetta ukrainaan, OLEMME PUOLUEETTOMIA," häpeä niinistö, Suomalaiset kärsivät jälkeesi.

      • Anonyymi

        Millaiset kelit siellä Pietarissa on?
        Täällä Suomessa on nyt aika luminen talvikeli.


      • Anonyymi

        Meidän maa ryssä teidän lätti näin se vaan menee trolli parka Pietarissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meidän maa ryssä teidän lätti näin se vaan menee trolli parka Pietarissa

        Kokomustilla ellunkanoilla on kanan aivot.


    • Anonyymi

      Ja paskat!

    • Anonyymi

      Nyt oli tiltulla heikko aloitus. Yritä ees.

    • Anonyymi

      Aloittaja on oikeassa vain siinä kun hän kertoi olevansa parantumattomasti mielisairas. Kiitos tunnustuksesta.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti olet parantumattomasti mielisairas, koska näet tuollaisia harhoja.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe