Ja toki myös yksityisillä.
Esimerkiksi rivitalo asunto, pieni tai miksei kerrostalokin menisi.
Missäpäin, onko kaukana keskustasta?
Levottomia alueita?
Onko Viitasaarella kaupungilla vuokra-asuntoja
4
475
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupungin vuokra-asuntoon ei ainakaan kannata muuttaa.
Asiakaspalvelijat ovat toimistolla töykeitä. Takuuvuokraa pyydettiin ensin 2100€. Neuvottelemalla saatiin laskettua 1400 euroon. Maksuhäiriömerkintää ei ole koskaan ollut ja vuokrat on aina maksettu ajallaan. Siististi asuttu, eikä mitään säretty.
Osa huoltomiehistä ylimielisiä, eivätkä myönnä omia virheitään. Saimme vääränlaisen avaimen auton lämmitystolppaan niin huoltomies meni kertomaan toimistolle, että olemme katkaisseet avaimen lukkopesään. Kummasti toimi kuitenkin kun oikea avain löytyi.
Pihoja ei aurattu pitkien pyhien aikaan ollenkaan niin että pari naapuria jäi autoillaan pohjasta kiinni keskelle parkkipaikkaa. Hälytysajoneuvot eivät olisi pihaan päässeet koko aikana.
Pois muuttaessa eivät keksineet mitään muuta syytä miten voivat jättää takuuvuokran maksamatta, joten lähettivät vesimaksun tasauslaskun 250€ vajaalta vuodelta. Vesimittareita ei itse päässyt lukemaan, olivat lukkojen takana.- Anonyymi
Viitasaari..kierrä se kaukaa
- Anonyymi
Sairas
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850