Tällainen kombinaatio lienee mahdoton?
Toki rahalla tietenkin.. alkaen 400€
T. M
Kimppa 2n+1m
21
1080
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän sulla edes oo varaakaan mihinkään urpoluuseri 💩
- Anonyymi
No niinhän sä tuppaat aika usein olemaan.Puhut siis jälleen kerran ryhävalas itsestäsi.Hyh hyh buhaa buhahhaaa
- Anonyymi
Vitustako toisen taseet tiedät urpo. Puhut vain omasta varallisuudestasi peräkammarin luuseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitustako toisen taseet tiedät urpo. Puhut vain omasta varallisuudestasi peräkammarin luuseri.
Nimenomaan
- Anonyymi
Mikäs mahdoton tuo nyt on ? Minä olen monta kertaa lähtenyt kahden naisen kanssa ravintolasta jatkoille ja pannut kumpaakin.
- Anonyymi
Niin unelmissasi tietenkin oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin unelmissasi tietenkin oot
Unelmoit ihan ite.Saisit edes kerran tietäsit miten ihanaa se on.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole mahdoton. Itse olen ollut lukuisien naisten kaa 2n+1m muodossa
- Anonyymi
Lopelta 2 rouvaa 26-vuotias voisi lähteä mukaan pikku sponsorointia vastaan jos olet kohtuumatkan päässä.
- Anonyymi
Kertokaa Lopen ruovat enemmänkin
- Anonyymi
Älä nyt et sää kun yhden siitä peilistäs.Onko näössä vikaa optikolla käynti auttaa.
- Anonyymi
Kerrot jälleen kerran totuuden ihan itsetäsi.Tommosta et Lopen rouvista tiedä.
- Anonyymi
Ei sulta maailman säälittävimmiltä urpoluuseri tyttöilijähomppelilta nyt kysytty tälläkään kertaa niin yhtikäs mitään vaan juuri noilta Lopen rouvilta jotka tänne sen viestin laittoivat. Oppisit sinäkin edes joskus että tuo IP-ja laiteosoite paljastaa sut joka kerta ja aina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulta maailman säälittävimmiltä urpoluuseri tyttöilijähomppelilta nyt kysytty tälläkään kertaa niin yhtikäs mitään vaan juuri noilta Lopen rouvilta jotka tänne sen viestin laittoivat. Oppisit sinäkin edes joskus että tuo IP-ja laiteosoite paljastaa sut joka kerta ja aina
Buaahaa ip osoite on yksityinen urpoluuserispede Buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyy ainakin mulle jokaisessa viestissä kun tarkkailen ja surffailen sopivalla ohjelmalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksilöllinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi pientä spede ressukkaa. Ota tutti pois suusta ja pyydä hoitsuu vaihtamaan sinulle kuivat vaipat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos spedellä on taas ollut aikaa olla peilin edessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa Lopen ruovat enemmänkin
Mitä haluat tietää?
Olen 26-vuotias 167cm 54kg rouva.
Sekä 27-vuotias 171cm 62kg rouva.
Voisit saada meidät yhdessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haluat tietää?
Olen 26-vuotias 167cm 54kg rouva.
Sekä 27-vuotias 171cm 62kg rouva.
Voisit saada meidät yhdessä.No sehän soppii ja hyvinkin soppii. Missä ja milloin entä miten yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057