Bondora laina

Anonyymi-ap

Kysyn täältä jos täällä on bondoran laina-asiakkaita. Olen ollut yhteydessä asiasta useasti asiakaspalveluun mutten ole saanut apua asiaani kertaakaan.

Eli tilanne on se että olen noudattanut maksusuunnitelmaa 200 euroa kuukaudessa normaalisti. Jokin kuukausi sitten jouduin vakavaan onnettomuuteen jonka seurauksena jouduin työttömäksi enkä kyennyt maksamaan yhtä erää heille. Nyt olen normaalisti työelämässä taas ja maksanut joka kuukausi erän kunnolla. Pointtini on se että 200 euroa näkyy joka kuukausi erääntyneenä ns seuraa perässä vaikka maksan erän normaalisti ja huoli on siitä että tapaus etenee ulosottoon tai muuta vastaavaa vaikka noudatan suunnitelmaa. Onko kaikki ok jos maksan joka kuukausi 200 euroa?

5

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maksa se rästissä oleva erä myös. Muuten kaikki laskusi on myöhässä. Eli 200€ vaikka heti tänään ja sitten taas tämän kuun kk-erä ja kaikki seuraavat normaalisti.

      Ja ensi kerralla jätät nuo ottamatta. Hyväksyt, että helppoa ja nopeaa rahaa ei ole

    • Anonyymi

      Kait nyt ymmärrät itse ettei ole ok. Selität, että maksat säntillisesti 200 €/kk, kuitenkin sinulla on maksamatta yksi erä, jota et onnettomuuden aikoihin maksanut. Olet yhden maksuerän jäljessä maksusuunnitelmasta. Tarkoittaisi, että Inun pitäisi yhtenä kuukautena maksaa 400€, että saisit maksujärjestely ajantasalle.
      Jos et ymmärrä perusasioita maksujärjestelystä, olisi sinun viisainta soittaa siihen firmaan jonka kanssa olet tehnyt maksujärjestelyn ja kysyä asiaa. Lisäksi suosittelen perehtymään raha-asuoihin, jotka ei näytä sinulla olevan ymmärryksessä. Lainasta, velasta ja maksujärjestelyistä tietoa on yleisellä tasolla, hanki tietoa äläkä ota velkaa ja tee maksujärjestelyjä enää, jos et ymmärrä asioita.

    • Anonyymi

      Olen lainannut ko. virolaiselta "rahoitus yritykseltä" 4000€. Olen maksanut heille nyt takaisin 3500€. Rahat ovat vaan "kadonneet" jonnekin. Eivät näy kuulemma heidän järjestelmässään ja heille ei kelpaa pankin kuitti jossa näkyy selvästi summa sekä tilinumero johon olen maksun suorittanut! PERKELE sanon minä, yrittävät varmaankin saada minut maksamaan korkoa koko tältä ajalta! MITTA ON TÄYNNÄ tätä BONDORAA! VAROITUS MYÖS MUILLE: Älkää vaan menkö lainamaan rahaa Virosta ja varsinkaan BONDORALTA kun heillä ei edes ole puhelinnumeroa ilmoitettuna missään vaan on koitettava saada vastaus @postilla jossa vaativat lisää "dokumentteja" jotka olen heille useaan otteeseen jo toimitanut! MITTA TÄYNNÄ!!

      • Anonyymi

        Onpas kurja tilanne! Aiotko edelleen maksaa heille lainanyhennystä? Jos tuhansia euroja lainanlyhennyksiä "katoaa" eikä näy menneen lainanlyhennykseen, asia pitäisi ehdottomasti tutkia. Mutta koska Bondora virolainen, asian tutkiminen lienee jopa mahdotonta.
        Minullakin oli Bondora laina jonka jo maksanut. Kerran maksoin ylimääräisen lyhennyksen noin 200 € eikä sitäkään näkynyt missään, se oli vain kadonnut, mutta minne/kenelle? Jo sekin harmitti.
        Ei enää lainaa tuosta firmasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe