Nainen. millainen on kiimaisin cuckold tapaaminen ?

Anonyymi-ap

Yleensä noissa jutuissa puhutaan vain miesten kokemuksista, mutta mikä on naisen näkemys tai kokemus tuollaisesta sessiosta ?

11

1936

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tuohon kysymykseen kukaan nainen vastaa.

      • Anonyymi

        Todennäköisesti ei vastaa, vaikka sellainen mielessä kävisikin.


      • Anonyymi

        Kuinka helkkarin seksikielteisessä ja kokemattomassa runkkarimaailmassa sinä oikein elät?

        Naiset kyllä vastaa ja ovat vastanneet, mutta naiset häipyy teidänkaltaisten neitsytpoikien vuoksi. Koska jos he vastaisivat, te tulisitte samantien ulisemaan kuinka he ovat muka miehiä, koska naiset ei, teidän omien "kokemuksenne" mukaan, harrasta seksiä. Mutta ei se tarkoita kuin sitä että he eivät harrasta sitä teidän kanssa!


    • Anonyymi

      Olen elänyt tuollaisessa aisurisuhteessa. Asiaan ei meillä kyllä liity mitään alistamista tai muuta sellaista. Kiihottavin ja mieleenpainuvin kokemus on tuolta 25 vuoden takaa ja se liittyi ehkä tuohon alkuinnostukseen, mutta jäi kuitenkin mieleeni.
      Silloinen poikaystäväni ( nykyinen mieheni ) oli sängyllä selällään ja minä hänen päällään tuollaisessa ratsastusasennossa. Emme olleet varsinaisesti yhdynnässä, mutta suutelimme kiihkeästi. Meillä oli kaksi vierasta mukana leikeissä. Tuntui äärimmäisen kiihottavalta, kun tälläisessä asennossa nuo pojat naivat minua takaapäin vuorotellen ja samalla suutelin meheni kanssa. Siis tuntea peniksen toisensa jälkeen työntyvän sisäänsä ja laukeavan sinne. Tuo on jäänyt erityisesti kiihottavana tapahtumana mieleeni. Ms. 49 v.

    • Anonyymi

      Olen aina kiusoitellut ja halunnut kiihoittaa miehiä. Terveydestäni ja ulkonäöstäni olen pitänyt hyvää huolta niinpä on ollut helppo saada ihailua. Eroni jälkeen vapauduin täysin sillä exsäni mustasukkaisuus rajoitti käyttäytymistäni. Nykyisessä suhteessa mustasukkaisuus ei kuulu kuvioihin vaan nautitaan yhdessä. Kesäisin tykkään kuljeskella sään salliessa ilkosillani, asun syrjäisen järven rannalla. Saunominen, rentouttava jutustelu ja miesystävien kiiluva katseet, koskettelu ja pikkutuhmien puheiden kera saa minut haluamaan. Annan heidän tulla minuun mutta vain korkeintaan miesystäväni nähden. Ihanaa tehdä sitä tavallaan muilta salassa ja saan valikoda kenelle suon nautinnon.

    • Anonyymi

      Tampereen Mustavuoressa muutama kesä sitten kun mieheni pani minua autossa ovi auki. Istuin hänen sylissään etupenkillä. Viereisen auton pariskunta tuli ihan viereen katselemaan ja mieheni kehotti heitä avaamaan puseroni napit ja ja pitelemään paljaita rintojani. Eivät tyytyneet ihan siihenkään vaan nostivat hameeni niin ylös että näkivät kuinka mieheni kalu pumppasi minua.

      Kaarina

    • Anonyymi

      Naapuri mökin pojat, keitä niitä siellä nyt olikin, katselivat kiikareilla ja tumputtivat terassillaan, kun menin saunasta alasti uimaan. Minua tuo kyllä lähinnä huvitti. Mieheni keksi, että viedään niiden oveen yöllä viesti, että illalla saisi ihan oikeaa pesää, kimpassa tai yksitellen alkaen klo 22.00. Sitten menimme kaupunkiin ja pengoimme minun oman erotik boxin sisällön. Mieheni minulle tuomia seksiasuja ja kenkiä, joululahjoja yms. Sitten takaisin autolla mökille ja odottamaan seuraavaa iltaa. Laitoin superseksikkään asukokonaisuuden päälleni ja menin 10 minuutia ennen määräaikaa terasiille lepotuoliin.. näytille. Autinko oli jo alhaalla, mutta ei vielä laskenut. Polulta kuului rapinaa ja askelien ääniä. Yksi pojista oli laitettu ilmeisesti tiedustelijaksi tarkistamaan, mikä oli homman nimi. Hän sanoi ääni väristen hyvää iltaa ja kysyi häiritsisikö hän. Poitsulla oli tuo jättämämme pahvilappu kädessä. Et häiritse, kiva kun tulit. Tule sisälle, terassilla alkaa olla jo kylmä. Poika epäili ja somersi, että siis sun mies. Minä sanoin, että tuolla hän katsoo telkkaria, ei mitään hätää. Menimme sisälle ja ohjasin hänet suoraan makuuhuoneeseen. Vedin verkkarihousut jalasta ja samalla lähti myös alushousut. Kaadoin sängylle ja kiipesin ratsaille. Hankasin vähän aikaa itseäni poitsua vasten ja ohjasin jäykän hepin sisääni. Mieheni katseli ovelta ja naureskeli. Poika oli varmaan vetänyt jossakin nurkan takana ns. löysät pois ja kesti yllättävän kauan. Mies huusi ovelta, että anna tulla jo. Ja multa tuli, mutta pojalta ei. Kun tuo lemmenkalu ei lauennut sisääni, nousin ylös ja otin sen suuhuni ja siinä se sitten ruiskaisi lastin naamalleni. Poika lähti nopeasti takaisin. Ja arvuuttelimme mitä seuraavaksi tapahtuu. Ketään ei kuulunut sinä iltana. Eikä seuraavanakaan. Maanatai aamuna olimme lähdössä kaupunkiin, kun mieheni huomasi terassin pöydällä pienen kimpun sinivuokkoja ja kirjelapun. " Kiitos ja anteeksi, emme enään käyttäydy sopimattomasti". Ja sitten lyhyt runo :) Ja minä kun olisin mielelläni antanut koko jengille.

      • Anonyymi

        Kuinka vanha poika oli, entä sinä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka vanha poika oli, entä sinä ?

        En tiedä kehtaanko sanoa ? Poika oli 16, kun sillä oli kevari ja minä 40 +.


    • Anonyymi

      Meillä leikit alkoi kun olin 34v,ja heti kimpassa.
      Nuoret miehet ,kaverukset oli urheilullisia ja hitsin hyvän näköisiä. Olin hermostunut jo silloin kun oltiin ravintolassa,ja mua tanssitettiin.
      Tunsin kuinka kaverin kalu oli kovana ja hinkkasi jalkaa vasten. Olin hermostunut kun lähdimme mökillemme ,mutta kiimassa.
      Olin moneen kertaan sen miettinyt miten se menee. Eihän se niin mennyt, en meinannut antaa riisua itseäni . Jalkojen välissä tykytti.
      Kun sitten pikkuhousut lähti,niin kyllähän se pillu kiinnosti ,kun kaverit eka kerran pillun näki.
      Ja en tiedä olinko ikinä tykännyt kun mieheni nuoli mua. Mutta tämä tilanne,vieraat miehet tutkivat pyllyä ja kuolivat. Hävetti kun tiesin että tuoksuin ja valion. Ja se kun nuori mies nousi päälleni,kun se työntyi pilluun..voi luoja.
      Voihkin ja keräsin tuhmia.. pyysin siementämää .
      Se jatkui ja jatkui ,mies vaihtui ja tuntui vaan makeammalta. Ja se hetki kun tunsin nuoren miehen tahdottomat työnnöt,kaveri saisi ensimmäisen siemensyöksyn mun pilluun.
      Ja pakko myöntää että sain kiksejä kun mieheni seurasi kun miehet tyydyttävät itseään minun pilluun ja tulevat sisään.
      Olihan se eka kerta jotain ihanaa sen pienen häpeä kiiman takia. Mutta meillä on noiden kavereiden kans ollut ihania hetkiä. Se on niin spontaania,kaverit soittaa että tarvivat pillua ,oonko kiimassa.

    • Anonyymi

      Minulla melkein samoin tapahtunut,ravintolassa mua tanssitti nuori mies. Oli ihan hermostunut,yritin jututtaa ja sanoin että hakee mua tanssimaan. Ei ihan mielessä silloin ollut ,mutta kun mieheni yllytti.
      Kuiskuttelin sitten kun tanssimme että haluutko pillua. Änkyttäen kertoi että kiinnostaisi.
      Sanoin että jos mieheni ei häiritse niin annan.
      Siitä sitten mökkiimme.
      Sain riisua vaatteet ,ja sieltähän löytyi ihana kulli.
      Maistui kyllä karmealta mutta imin ja nuolin.
      Ihme ja kumma ei ruiskahtanu,sain ekat spermat sisään.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe