Pilasin aivan kaiken

Anonyymi-ap

sen mitä meillä oli. Kaikki toiveet tutustumisesta romuttui hetkessä. Miten oon voinutkin saada sellaista väärinymmärrystä aikaan. Oon ollut ajattelematon enkä anna ikinä itselleni anteeksi sitä, miten paha olo sulle tuli. Toivottavasti löydät itsellesi naisen joka osaa pitää sua hyvänä. Minä en osannut 💔 Rakas

65

2882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten pilasit?

      • Anonyymi

        Vuorovaikutustilanteessa asioiden esille tuomisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuorovaikutustilanteessa asioiden esille tuomisessa.

        Pyydä anteeksi, selitä asiaa ymv.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä anteeksi, selitä asiaa ymv.

        Yritin selvittää ja pyysin anteeksi. Mutta jatko on näyttänyt, että etäännyttiin kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuorovaikutustilanteessa asioiden esille tuomisessa.

        Kertoisitko ajankohdan . Vähän samanlainen tilanne ollu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko ajankohdan . Vähän samanlainen tilanne ollu.

        Tässä vuoden sisällä. Mutta en usko, että mahdun miehen ajatuksiin enää. Ainakaan hyvällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuorovaikutustilanteessa asioiden esille tuomisessa.

        Nämä sinun johdattelut on ätmi jotenkin niin huvittavia ja läpinäkyvän suurpiirteisiä selviä projisointeja ja aina joku uppoaa neuvomaan ja pätemään, vielä ehtisit mennä itseesi! Tarkoitan tällä sitä, että palsta suorastaan rakastaa tällaisia asetelmia missä sättiä tai ohjailla jotain abstraktia naista. Näen patologisena.


    • Anonyymi

      Hyvä että tunnustat.

    • Anonyymi

      Voihan kurjuus👩

    • Anonyymi

      Aivan niin. Näin. Kiitos, mies.

    • Anonyymi

      Itsellä kanssa vastaava tilanne haluisin jutella asiat selviksi yhden nuoren miehen suhteen ja ollaan juteltu jo irl mutta jotain tapahtu että molemmat etäänty meidän välillä oli kemiaa mutta haluisin selvittää pari asiaa hänen kanssaan kiusallisia hetki koska tehdään yhteistyötä omilla tahoilla, oikeesti ihastuin häneen aivan täysillä 😢

    • Anonyymi

      Ei mitään hätää. Sait mut vain ajattelemaan enemmän kuinka kelvoton paska olen.

      • Anonyymi

        Etkä ole. Päinvastoin. Olet mun unelmieni mies. Mulle sen sijaan on oikein et kärsin kun olen saanut sut kokemaan noin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä ole. Päinvastoin. Olet mun unelmieni mies. Mulle sen sijaan on oikein et kärsin kun olen saanut sut kokemaan noin .

        No pistäppäs sitten viestiä ja setvitään tämä asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pistäppäs sitten viestiä ja setvitään tämä asia.

        Olen ymmärtänyt että mies on loukkaantunut ja tuskin haluaa et otan yhteyttä. Miksi haluaisi, kun olen tällainen luuseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt että mies on loukkaantunut ja tuskin haluaa et otan yhteyttä. Miksi haluaisi, kun olen tällainen luuseri.

        Lopeta se itsesääli ja kerrankin tee jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta se itsesääli ja kerrankin tee jotain.

        Miksi et itse laita naiselle viestiä? -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et itse laita naiselle viestiä? -sivusta

        Koska hänen mielestään olen en toivottu ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hänen mielestään olen en toivottu ihminen.

        En ole ikinä sanonut noin. Ja jos tarkasti mietit sydämessäsi tiedät mun syvät tunteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä sanonut noin. Ja jos tarkasti mietit sydämessäsi tiedät mun syvät tunteet.

        Niin mulle sanoi, että on rakastunut johonkin toiseen ja olen liian vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt että mies on loukkaantunut ja tuskin haluaa et otan yhteyttä. Miksi haluaisi, kun olen tällainen luuseri.

        Sääliäkö haet kun itteäs aloit mollaamaan se kun on kuulemma myöskin sairaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta se itsesääli ja kerrankin tee jotain.

        Sinun kannattaisi ehdottomasti luovuttaa ja mennä elämässä eteenpäin hätyyttelemässä trollimiestä johonkin yhteydenottoon, mihin tosiasiallinen kohde on varmasti täysin haluton. Jos esimerkiksi selvästi välttelee mitään yhteisiä ympyröitä tai muuten on erittäin selkeää, ettei tälle netissä herjaamiselle ole mitään tarvetta tai perustetta, vain pakkomielteesi. Iät ja ajat roikkunut näissä niin selvissä provoissa, että ihan hävettää puolestasi, sillä rillipäähän ei saa osua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sääliäkö haet kun itteäs aloit mollaamaan se kun on kuulemma myöskin sairaus

        Nyt olet selvästi naisille katkera aloituksia tuherteleva mies keskustelemassa itsesi kanssa. Aina nämä katkerat aloituksesi menee samalla kaavalla, että alat kirjoittelemaan naista esittäen heitä alentaen jotain niin överiä, että saa olla aikamoinen basisti tai banjisti jos ei osaa tuon vertaa oikolukea, mutta ei kaikille ole kauhalla annettu


    • Anonyymi

      Kaikesta selviää. Jos hän on sinulle tarkoitettu, niin hän palaa elämääsi. Jos uskot, että ei palaa, niin mene eteenpäin. Turha sellaista on itkeä, joka ei edes aio palata, vaan on jo itse jatkanut muualle.

      • Anonyymi

        Näin on näppylät...


      • Anonyymi

        Rahalla selviää kaikesta huolimatta on vielä hyvät mahikset sinulla 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahalla selviää kaikesta huolimatta on vielä hyvät mahikset sinulla 😉

        Aika modernia, laita ihmeessä pinkkaa tiskiin. Pilasin sitten tämänkin provon, että mukava se ois kai tuntemattomia moittia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahalla selviää kaikesta huolimatta on vielä hyvät mahikset sinulla 😉

        Mistä summista puhutaan mies?


      • Anonyymi

        Kyllä mä jatkan elämää se mahtuuko siihen lasteni lisäksi muita riippuu monestakin eri asiasta kun ei tarvit tyytyä mihinkään kun on jo se kaks lasta mitä olen elämältäni kokenu tarvitsevani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä summista puhutaan mies?

        Kosahtiko mies tämä feikkidialogisi ehkä hiukkasen ja yritit tehdä ontuvan korjausliikkeen agendasi myötäisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä jatkan elämää se mahtuuko siihen lasteni lisäksi muita riippuu monestakin eri asiasta kun ei tarvit tyytyä mihinkään kun on jo se kaks lasta mitä olen elämältäni kokenu tarvitsevani

        Sulla ei edes ole lapsia, älä puhu toisten lapsista!


    • Anonyymi

      Aloitus jotenkin ristiriidassa mitä teillä sitten oli? Jos ette ole edes kunnolla tutustuneet? Mistä tiedät minkälainen hän oikeastaan edes on ? Ehkä se oli vaan parempi että kaatui lähtökuopissa.

      • Anonyymi

        Ehkä se oli sitten vaan parempi, että kaatui. Parempi olla yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se oli sitten vaan parempi, että kaatui. Parempi olla yksin.

        Tietysti. Hän onkin ainut niin ihana ihminen maailmassa. Ei varmaan ketään toista tuu ikinä. Niihän se menee. Kellekään muulle ei kannata antaa mahdollisuutta. Vaan katkeraan loppuun haikalla saavutomatonta rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti. Hän onkin ainut niin ihana ihminen maailmassa. Ei varmaan ketään toista tuu ikinä. Niihän se menee. Kellekään muulle ei kannata antaa mahdollisuutta. Vaan katkeraan loppuun haikalla saavutomatonta rakkautta.

        Tuollainen ei ole tervettä toimintaa, jumittua sellaiseen ihmiseen joka ei halua tutustua sinuun. Unohda ja mene eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen ei ole tervettä toimintaa, jumittua sellaiseen ihmiseen joka ei halua tutustua sinuun. Unohda ja mene eteenpäin.

        Vastasin aloittajalle. Se oli sarkasmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti. Hän onkin ainut niin ihana ihminen maailmassa. Ei varmaan ketään toista tuu ikinä. Niihän se menee. Kellekään muulle ei kannata antaa mahdollisuutta. Vaan katkeraan loppuun haikalla saavutomatonta rakkautta.

        Kai sen elämänsä voi noinkin halutessaan viettää mielenkiinnosta olis kiva seurata vierestä kuinka äkkiä ihminen tuollaisesta sekoaa


      • Anonyymi

        Joo saa olla aikamoisessa risririidassa itsensä kanssa, jos ei ymmärrä tällaisia aloituksia katkeran miehen trollaukseksi, joka yrittää kääntää mielessään epäonnistumisensa naisten kanssa naisten ”syyksi”, if you have that kind of ill will🥱 Tylsämielistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin aloittajalle. Se oli sarkasmia.

        En minä kyllä sinua kovin tässä maailmassa elävänä pidä, jos on tarve ensinnäkään uskoa johonkin netin nyyhkeprovoihin ja toisekseen herjata tuntematonta ihmistä edes tällaisen kuvittellisen skenaarion kautta, tuskin se mihinkään jalostuu tai vastaavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä kyllä sinua kovin tässä maailmassa elävänä pidä, jos on tarve ensinnäkään uskoa johonkin netin nyyhkeprovoihin ja toisekseen herjata tuntematonta ihmistä edes tällaisen kuvittellisen skenaarion kautta, tuskin se mihinkään jalostuu tai vastaavaa

        Enkä minä sinua. Minun elämäni ei kuulu sinulle. Ei ole tarvetta sinun Ymmärtää! Ymmärrätkö? Käyt täällä vaan kertomassa että tämä on provo jne jne . Ei kiinnosta. Ketään ei kiinnosta juttusi. Jos kommentoin johonkin oma asiani ei sinun..


    • Anonyymi

      Täällä oli vastaava aloitus vähän aikaa sitten.

      Taitaa olla samanlainen provo tämäkin.

      • Anonyymi

        Niin varmaan onkin!


      • Anonyymi

        No todellakin, samat aiheet toistuu toista ja ehkä jopa kolmatta kertaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No todellakin, samat aiheet toistuu toista ja ehkä jopa kolmatta kertaa

        Olen pahoillani minä pilasin kaiken olen niin huono kyynel yhyy juoksen jokeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani minä pilasin kaiken olen niin huono kyynel yhyy juoksen jokeen

        Yhyy nyyhkin olen niin kelvoton nyt leikkaan hiukset koska itkettää ja sitten menen pilkille Itämereen ja hyppään avantoon ja jään alla uin Ruotsiin nyyhkyttäen


    • Anonyymi

      Et ole pilannut mitään, sillä mennään. Jo ammattikuntasi, mitä teet työksesi, vaatii tuollaista käytöstä, eli kollegoihin et koske, loput hoitelee itse.
      T.minähän en ole olemassa, vai olenko?

      Rauhallista illanlokeroo, turvallista suolenonkaloo, moro.

      https://m.youtube.com/watch?v=lknbRCAgufg

    • Anonyymi

      Tiesitkö että kaiken voi korjata? Teipillä ja rakkaudella.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumman valitset teipin vai rakkauden?

        https://m.youtube.com/watch?v=SlLtS9dMOXc

        Korjattu vain ei ole koskaan samanlainen kui mitä se oli alkujaan ennen kui joku oli niin hölmö ja rikkoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjattu vain ei ole koskaan samanlainen kui mitä se oli alkujaan ennen kui joku oli niin hölmö ja rikkoi

        Paitsi pölyä keränneet timantit, loistavat entistä kirkkaammin pölyjen pyyhkimisen jälkeen 💎


    • Anonyymi

      Muuttoauto on jo tilattu. Tack.

      • Anonyymi

        Ei kai sitä muutoin tarvi tilata ellei muuttajatkin tul mukana


    • Anonyymi

      Itse pilasit, rakas! Älä syytä minua! Sytytän roskiksesi tuleen ja sitten saat haistella palavia vaippoja ja kondomeja koko päivän. Sitäkö haluat? Älä astu sotajallalle kanssani, rakas.

      • Anonyymi

        Hakeudu hoitoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakeudu hoitoon

        Tämä on aloituksen kirjoittaneen miehen tuotos, eli kaikenlaista kaunaa on kirjoittaakseen siitä fiktiivisestä kulmasta, että nyt on nainen jostain sitten niin ihan todella pahoillaan. Niin kiva kun näissä tunnelmissa voi ollakin killiä, niin tässä totuus


    • Anonyymi

      Toivotaan että hää löytänee naisen joka osaa häntä arvostaa sellaisena kuin hän on

      • Anonyymi

        Eiköhän sil semmone jo lakanoissaam suipistele..


    • Anonyymi

      voivoivoivoi

    • Anonyymi

      Rakas, voit korjata kaiken. Aloita kylppäristä: siellä on hometta. Paljon korjattavaa riittää. Lattioita joudut purkamaan, mutta kyllä siitä hyvä tulee. Olen Bosniassa juuri nyt, mutta tulen pian. Sitten menemme kesällä häihin.

    • Anonyymi

      Näitä fantasiassasi eläviä hiirinaisia löydät suuremmalla todennäköisyydellä omasta lähipiiristäsi etkä mistään muualta kun tämä on se stereotypia mitä tottuneesti viljelet ätmikäinen

      • Anonyymi

        Joo, luulisi tuon tyylilajin olevan kaikille selvää alentamis- ja halventamistarkoituksessa kirjoitettua provoproosaa ja projisointia kun ei itsellä suksi luista naisten kanssa jostainkumman syystä


    • Anonyymi

      Ei se mitään. Sulla oli vaan niin iso meri seilata näin pienellä purrella että parempi että lähdettiin eri suuntiin.

      PS: Koita pärjätä horo.

    • Game over!

    • Anonyymi

      Oi, oi, olisitpa puhunut hänelle suoraan.

      • Anonyymi

        Kunpa olisinkin. Ja nyt on jo liian myöhäistä. Mies suuttui ja vältteli yhteydenottoja 😢


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3910
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      604
      3717
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3702
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2351
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      63
      2291
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      327
      1988
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1967
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1806
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1479
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1372
    Aihe