Kuinka suurta roolia

Anonyymi-ap

Valtapelit näyttelevät suhteissasi?ajatteletko, että jonkun täytyy aina olla niskan päällä tai tossun alla vai uskotko tasavertaisuuteen?

20

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kuule millään tavalla näyttele, ei kuulu ajatusmaailmaan samanarvoisuus joka asiassa 🙂😄😎👍🧔

• Anonyymi

En voi sietää sellaista ihmistä joka haluaa olla niskan päällä. Jos uudessa mahdollisessa kumppanissa näkyy sellaisia piirteitä niin suhde lopuu siihen. Samoin myös sellaisessa tilanteessa, että mies on jotenkin nössö. Miehen pitää osata keskustella ja näyttää tunteensa, koska minä olen sellainen.

• Anonyymi

Ei mitään roolia. Inhoan valtapelejä.

• Ei näyttele ollenkaan. Minä olen pomo ja se siitä, helppoa. Ja sitten vaimo käskikin jo mennä kauppaan ja nostella pyykit kaappiin, kyllä kulta, heti kulta 😂

En usko että mitään varsinaista valtapeliä on ollut aikoihin missään suhteissani. Nuorempana, siinä parinkympin päällä silloinen avokkini kyllä oli kova ottamaan roolia, mutta eiköhän se ollut se suhde jossa suhteilua ylipäänsä opeteltiin.

• Millainen suhde se sitten olisi jos se olisi pelkkää valtapeliä? Oletettavasti moni haluaa tasa-arvoisen suhteen, niin minäkin.

• Anonyymi

Voisit aloittaa mies vaikka siitä, ettei nämä fantasiahahmot korvaa ihmisseuraa millään tasolla

• Anonyymi

En siedä tasavertaisuutta parisuhteissa. Miehen pitää olla tossun alla ja minä siinä niskan päällä tai peniksen. Kumpikin käy.

• Anonyymi

Tykkään että mies hallitsee sillee sopivasti muutaman prossan enemmän, mutta ei natsina. Oisko joku 60% mies ja 40% minä. En mä haluu mitään nalkuttavaa jäkättäjääkään. Kyllä mä itse tiedän mitä tahdon mutten tykkää mistään vetelästä tahdottomasta mielipiteettömästä vempulastakaan. Ärsyttää jos miehellä ei oo omia mielipiteitä eikä se osaa sanoo omaa tahtoaan.

Olen itse jääräpäinen ihminen joten joku vetelä ”ihan sama. Kaikki käy.” -mies on turn off. Kun ei saa olla ihan sama ja kaikki käy kun oikeesti se ei edes oo totta.

Toisekseen se sytyttää kun mies hallitsee esim. Sängyssä.

T: Karoliina

• Anonyymi

Mies on tussun päällä mutta oon se joka sitä tussua määrää.

• Anonyymi

Silmieni tasalta minä kattelen jokaista, on sitten niin iso herra kuin onkin Sanoo Akselikin Pohjantähdessä

• Anonyymi

Ei ole näytelleet mitään roolia vuosikymmeneen. Jos on tuntunut, että menee vääntämiseksi, homma on loppunut alkuunsa. Oppirahat on maksettu.

• Anonyymi

Kyllä miehen pitää olla se Perheen Pää (älyllisesti ja näin taata turva), ja minä haluan olla sen pään kääntäjä 😊 Sopivasti haastetta, kääntyykö se pää vai onko jumissa. En halua olla se älykkäämpi osapuoli, koska sitten ei ole "mihin/kehen nojautua". Se on ihan ensimmäinen steppi, muuten jää stepit steppailematta.

Suomeksi - Mies ei voi olla tyhmempi kuin minä, se vaan ei voi olla niin, koska muuten iskee turvattomuuden tunne ( vaikka pärjään itse vallan mainiosti tilanteessa kuin tilanteessa). Ja nyt tarkoitan älyllä nimenomaan matemaattis-loogista älykkyyttä (tässä kohtaa), koska uskon numeroihin, ja jos mies ei osaa laskea 1 - 1 = 2 (😆), se on Game over! 😅

Heti perään laaja yleissivistys. Tunneälyn olen ottanut "omille harteilleni", koska se on niin monille miehille mahdoton tehtävä 🤔 Kun ei tajuu niin ei tajuu 😆

Tilannetaju on tärkeä jotta eri tilanteissa ei tarvitse alkaa " vääntämään rautalangasta", vain pelkkä katse auttaa viestin perille menossa. Eri tilanteita tulee niin yht äkkiä yllättäen, että jos siinä hetkessä ei ymmärrä kuin "rautalangasta vääntöä" - Tilanne on Game over 😁

Ulkoisista seikoista OLEMUS, OLEMUS käytöstavat ja The katse - Onko "tyhmä tuijotus" Vai nopeälyinen katse intensiivisyydellä varustettuna ( sitä ihmisellä joko on tai ei ole, se on ikään kuin vakiovaruste, jos sitä ylipäätänsä on, sitä ei voi lisävarusteena ostaa.

• Anonyymi

Muilla pointseilla ei ole kovin suurta merkitystä, juurikaan.

• Anonyymi

Ja vielä yksi tärkeä juttu pääsi unohtumaan - Miehen pitää ojentaa minulle heti ens alkuun Ameksi (suomeksi American Express kortti😅), koska se tuo Turvaa! Kaikki muut kortit "piippaa" tai tulee ilmoitus "Tilin ulitus" 🤣😂🤩😁😆 Häh?

Olenkohan jotenkin vähän turvallisuushakuinen? No mutta jäähän siinä "heitteille", jos kortit vain "piippaa" 😁😆

• Anonyymi

” En halua olla se älykkäämpi osapuoli, koska sitten ei ole "mihin/kehen nojautua". Se on ihan ensimmäinen steppi, muuten jää stepit steppailematta.” Alkeellisella psykologialla läpiluettuna haluat miehenä tuntea itsesi älykkäämmäksi sekä rikkaammaksi ym kaikella tavalla ylivertaiseksi konservatiivisilla määreillä naiseen nähden. Jotenkin koet näiden performatiiviseten esitysten auttavan tässä kroonisessa alemmuuskompleksissa. Toivotan onnea ja resurssien riittävyyttä tai jotain sinne päin👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” En halua olla se älykkäämpi osapuoli, koska sitten ei ole "mihin/kehen nojautua". Se on ihan ensimmäinen steppi, muuten jää stepit steppailematta.” Alkeellisella psykologialla läpiluettuna haluat miehenä tuntea itsesi älykkäämmäksi sekä rikkaammaksi ym kaikella tavalla ylivertaiseksi konservatiivisilla määreillä naiseen nähden. Jotenkin koet näiden performatiiviseten esitysten auttavan tässä kroonisessa alemmuuskompleksissa. Toivotan onnea ja resurssien riittävyyttä tai jotain sinne päin👍

Eikä ole muuten pää ihan priimakunnossa niilläkään, jotka haluaa ehdollistua tällaiseen hubbabubbatodellisuuteen, että näin he tai jopa ns me ajatellaan tai siis en minä. pick me

• Anonyymi

Eivät minkäänlaista, ainakaan sellaisessa parisuhteessa, johon jäisin pysyvästi. Kummallakaan ei ole valtaa toisen yli, eikä oikeutta sanella mitään. Tietenkin elämässä voi tulla vastaan tilanteita, joissa toinen itse haluaa toisen tekevän päätöksiä hänen puolestaan. Päätösvallan luovuttaminen pois on kuitenkin täysin vapaaehtoista ja omasta toiveesta kiinni.

• Anonyymi

Erittäin suurta roolia näyttelee 👩☕

• Anonyymi

Tasavertaisuus on parasta, en jaksa mitään valtapelileikkejä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3076
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2493
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2492
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      239
      2161
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      246
      1771
    6. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      462
      1730
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      101
      1719
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1614
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1567
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      22
      1384
    Aihe