Varaosa.fi

Anonyymi-ap

Varoitus Akaalla toimiva auton varaosien verkkokauppa varaosa.fi. Toimitti väärän tuotteen viiveellä, ei vastaa yhteydenottoihin asian kuntoon saattamiseksi.

15

6321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lähetä se takaisin ja tee valitus luottokortti yhtiöön ja saat rahat takasin.

    • Anonyymi

      Minä olen ootellut vastausta kysymykseeni jo vuorokauden, hiljaista on. Myös tuo WhatsAppin kautta kirjoittamalla toimiva keskustelu tuntuu kummalta. Tosin eipä tuo taida vastata niin ihan sama.

    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi maksettua tilausta täytyy "käsitellä" sen kuin laittaa tulemaan. Paljon on opittavaa liiketoiminnasta.

    • Anonyymi

      Tilasin autooni uudet ajovalo umpiot, ja ne saapuivat postiin noin viikossa. Oli oikeanlaiset umpiot kohtuu hintaan.

    • Anonyymi

      Tilasin autoon varaosia, ei tullut tilaus koskaan perille rahat kyllä kelpasi. Olen tilannut varaosia ulkomailta eri firmoilta koskaan ei ole tälläistä kusetusta ollut!!

    • Anonyymi

      Tilasin varaosia ko.puljusta, tilaus on ollut pitkään" käsittelyssä" mutta osia en ikinä saanut.
      Tilasin muualta samat osat,olivat seuraavana päivänä minulla.
      Sähköpostiin ei vastaa tilauksen peruutuksesta,rahat kelpaa kyllä näköjään.

    • Anonyymi

      Olis pitänyt lukea kommentti sivustoja kyseisestä firmasta Varaosa.fi .Ei ole osia kuulunut. Kumma kun mainostaa että Suomalainen varaosaliike mutta toiminta on kyllä niinkuin tuolla itä naapurissa. En voi suositella älä osta Varaosa.fi mitään.

      • Anonyymi

        Sama täällä,mitään ei kuulu.Seuraavaksi luottokortti yhtiöön yhteys ja poliisille rikosilmoitus.Kannattaa muidenkin tehdä,eikä jättää asiaa siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä,mitään ei kuulu.Seuraavaksi luottokortti yhtiöön yhteys ja poliisille rikosilmoitus.Kannattaa muidenkin tehdä,eikä jättää asiaa siihen.

        Olen tilannut kyseisestä firmasta osia aiemmin kaikki toiminut,mutta nyt maksettu tilaus 2 viikkkoa eikä mitäään ole kuulunut vaikka tilaus käsittelyssä mitähän lie tapahtunut alkoiko huijaus?


    • Anonyymi

      Olen tilannut osia muutaman kerran, eikä ongelmia ollut. Tosin tiesin jo tilatessa etteivät tule päivässä, kun katsoin tuotesivuilta arvioidut toimitusajat.

      • Anonyymi

        Tilaus myöhästyi, tuli sähköpostiin pahoittelut ja tilaus saapuikin pian, tosi hyvä varaosakauppa, tosi edulliset hinnat ja mulla ainakin pelkkää hyvää sanottavaa, suosittelen!


    • Anonyymi

      Toyota Raviin tilasin taka-akselin kumiheloja. Tuli kyllä sovitusti annetulla viikon toimitusajalla.

    • Anonyymi

      otin yhteyttä WhatsAppin kautta mitään ei ole kuulunut noh eipä tarvitsetilata mitään ja tilataan mualta jossa tuotetiedot ja selostus kunnossa


      PS.........töissä isossa varaosaketjusssa/halpahallissa niin meillä ei koskaan toimita noin!!!

    • Anonyymi

      Juu, näin on asiakaspalvelu tökkii pahemman kerran, ulkomaisista verkkokaupoista vastaavat heti. tavaroiden toimitus hylly tavaroilla yli kuukausi, en suosittele, tein testin tilasin kympin osan, ei toimi, olisin tilannut paljon osia jos homma olisi ollut hanskassa.

    • Anonyymi00018

      Halvempi mitä vironkaupat, toimitus voisi olla vikkelämpää.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe