Heipähei! Olen 11-vuotias tyttö Kankaanpäästä,tänä vuonna täytän 12-vuotta. Harrastan ratsastusta,tänä vuonna tulee 3 vuotta täyteen. Oon pitkään ettinyt jotain ponia/hevosta,jonka kanssa voisi tehdä maastakäsin juttuja. Jos Hevonen,niin voin kyllä ratsastaakin,jos vain omistajalle sopii. Tai sit ois muutenkin kiva ihan vaan autella esim. Tallitöissä yms tai jos tarvitsee apua. Ihan siis ilman korvausta,ei tarvitse mitään maksaa😊Mut jos joku poni/heppa löytyy jonka kans vois vähä puuhailla,niin voitais äidin kanssa maksaa. Ois tosi kiva jos joku noista löytyis,tuu rohkeasti sanomaan.🥰
Heppajuttuja
3
486
Vastaukset
Unohdin viestissä sanoa,mut talleja ois kiva löytää Kankaanpää-honkajoki
- Anonyymi
santaskyläs olis yks tila misä on hevosia. sellane aidattu alue missä pääsee liikkumaan pellolla. no sitte on yks toine santaskylän puntarikosken vieres misä oli mun muistaakseni 2 vai 3 hevosta.
- Anonyymi
Hei!
Omistan viisitoista hevosta mutta itse asun Vantaalla mutta näin hevosen omistajan näkökulmasta apu tulee usein tarpeeseen. Nuorempana äitini etsi vuosien aikana minulle yhteensä 5 hevosta joiden kanssa tein ponien vapaapäivinä paljon maastakäsittelyjä.
Ps:nämä kaikki ponit löytyivät fasebookista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait603332Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso31114Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3940- 21927
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68800Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60734Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45709Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es28704Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4647Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t29643