Heppajuttuja

Heipähei! Olen 11-vuotias tyttö Kankaanpäästä,tänä vuonna täytän 12-vuotta. Harrastan ratsastusta,tänä vuonna tulee 3 vuotta täyteen. Oon pitkään ettinyt jotain ponia/hevosta,jonka kanssa voisi tehdä maastakäsin juttuja. Jos Hevonen,niin voin kyllä ratsastaakin,jos vain omistajalle sopii. Tai sit ois muutenkin kiva ihan vaan autella esim. Tallitöissä yms tai jos tarvitsee apua. Ihan siis ilman korvausta,ei tarvitse mitään maksaa😊Mut jos joku poni/heppa löytyy jonka kans vois vähä puuhailla,niin voitais äidin kanssa maksaa. Ois tosi kiva jos joku noista löytyis,tuu rohkeasti sanomaan.🥰
3535
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat
Aloittaja

Unohdin viestissä sanoa,mut talleja ois kiva löytää Kankaanpää-honkajoki

Äänestä

santaskyläs olis yks tila misä on hevosia. sellane aidattu alue missä pääsee liikkumaan pellolla. no sitte on yks toine santaskylän puntarikosken vieres misä oli mun muistaakseni 2 vai 3 hevosta.

Äänestä

Hei!

Omistan viisitoista hevosta mutta itse asun Vantaalla mutta näin hevosen omistajan näkökulmasta apu tulee usein tarpeeseen. Nuorempana äitini etsi vuosien aikana minulle yhteensä 5 hevosta joiden kanssa tein ponien vapaapäivinä paljon maastakäsittelyjä.

Ps:nämä kaikki ponit löytyivät fasebookista.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Tyttö011 kirjoitti:

Heipähei! Olen 11-vuotias tyttö Kankaanpäästä,tänä vuonna täytän 12-vuotta. Harrastan ratsastusta,tänä vuonna tulee 3 vuotta täyteen. Oon pitkään ettinyt jotain ponia/hevosta,jonka kanssa voisi tehdä maastakäsin juttuja. Jos Hevonen,niin voin kyllä ratsastaakin,jos vain omistajalle sopii. Tai sit ois muutenkin kiva ihan vaan autella esim. Tallitöissä yms tai jos tarvitsee apua. Ihan siis ilman korvausta,ei tarvitse mitään maksaa😊Mut jos joku poni/heppa löytyy jonka kans vois vähä puuhailla,niin voitais äidin kanssa maksaa. Ois tosi kiva jos joku noista löytyis,tuu rohkeasti sanomaan.🥰

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu