Jätätkö oikeasti minut hiljaisuuteen? Etkö halua pitää yhteyttä? Miksi et voi laittaa viestiä?
Yhdelle miehelle
14
1392
Vastaukset
- Anonyymi
Voit sinäkin olla se joka laittaa viestin.
- Anonyymi
No mitä luulet kaiken jälkeen? Et ole vastannut edellisiin viesteihinkään.
On naiset surkeita, eivät osaa viestiä lähettää. Niin, miksi pyydät sitä toiselta, kun voisit itsekin laittaa? Vai jäikö hänen vuoroksi vastata?
- Anonyymi
Jätän hiljaisuuteen asiat koska et halunnut niihin enää osallistua.
-mies - Anonyymi
kaikkea, hyvää ja kaunista, ja, oman Klonkun rakkautta, ikuistakin ikuisempaa, vain,
:)- Anonyymi
Joku voisi rakastaa ja ottaa viereen, edes kerran tässä elämässä. Vaikka sitten ei koskaan tapahtuisi mitään...
- Anonyymi
Miehet on käärmeitä.
- Anonyymi
Koska niin on tarkoitettu
- Anonyymi
Koska tiedän että sinä laitat viestiä jos olet kiinnostunut. Minä olen sanottavani sanonut jo aiemmin.
- Anonyymi
Oletko sanonut suoraan ettet ole kiinnostunut?
- Anonyymi
Eli et halua minun viestittelevän? Miksi et sano sitä suoraan?
- Anonyymi
Kyllähän sinä tiedät miksi en sinulle laita viestiä. Katsoppas mitä viimeksi kirjoitit minulle.
- Anonyymi
sivusta siis
- Anonyymi
Viimeksi puhuimme kilpailuista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983