Mikä sai sut ihastumaan?

Anonyymi-ap

Kuvaile viestikenttään mikä sai sut ihastumaan/rakastumaan.

119

2692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kehui mua niin ihanasti, katseli ja hymyili mulle

      • Anonyymi

        Tämä kertoo että et ole ihastunut ihmiseen itsessään vaan imarteluun.


    • Anonyymi

      Länsirintamalta ei mitään uutta.

      • Anonyymi

        Miksi sitten olet täällä, jos et ole ihastunut kehenkään? Se on kyllä totta ettei länsirintamalla ole uutta. Tyyntä ja hiljaista. Ennakoi varmaan jotain...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten olet täällä, jos et ole ihastunut kehenkään? Se on kyllä totta ettei länsirintamalla ole uutta. Tyyntä ja hiljaista. Ennakoi varmaan jotain...

        Olen minä ollut. Usko vain on loppunut. Toivo sammuttaa valot.


    • Anonyymi

      Tunteet toiseen ihmiseen.

    • Anonyymi

      hän hän hän hän hän hän (mies on hän)

    • Ei nyt voi kyllä sanoa vielä ihastunut, mutta kiinnostunut voimakkaasti.
      Persoona, luonne.

      • Anonyymi

        Tuo on mielestäni vaikea asia, sillä mielestäni hyvin tärkeää olis jos ihastuis kokonaisuuteen eli luonteeseen, ulkonäköön, arvoihin ym. Sillä aivohalvauksen jälkeen voi olla vielä viehättävän näköinen tai ulkonäön rupsahdettua ja painon tuplaannuttua olis vielä se ihastuttava luonne jäljellä.


    • Anonyymi

      Tuli semmoinen tunne että voitais tulla juttuun ja vois olla hauskaa yhdessä

      • Anonyymi

        Minun mielestä tämä on jotenkin kivasti vastattu, nimenomaan hauskaa pitäis olla, eikä esimerkiksi haudanvakavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestä tämä on jotenkin kivasti vastattu, nimenomaan hauskaa pitäis olla, eikä esimerkiksi haudanvakavaa

        Pitää valita seura sen mukaan mitä kestää ja mikä on ymmärryksen taso


      • Anonyymi

        Jos hauskaa kaipaat niin mene tivoliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hauskaa kaipaat niin mene tivoliin.

        Voi voi joku tylsimys runkkaa siellä yrmeä ilme naamalla, runk-runk.


    • Suorat katseet silmiin ja ne hymyt ja koko hänen olemus. Sekoitti pääni aivokemiat hyvällä tavalla.

      • Anonyymi

        Vieläkö sisaresi tyttärestä fantasioit olet sä vaan sairas yksilö


    • Anonyymi

      Ystävällisyys, huumorintaju ja avuliaisuus.

    • Anonyymi

      Katseesta se lähti. Hän on huomaavainen, avulias, huumorintajuinen. (Meissä on myös jotain samaa). Hyvä tyyppi<3

    • Anonyymi

      Koko mies komeudessaan♥️

    • Anonyymi

      Melkeinpä kaikki hänessä. Luonne, jutut, pohdinnat, yhteiset asiat, hymy ja söpöys ainakin. Oli niin hyvä olla, kun sai kuunnella ja katsella häntä iloisena. Toki sitten myös taas paha olla, jos hänellä meni huonosti.

      • Anonyymi

        Aika kauniisti ja välittävästi kirjoitat ihastuksestasi. Kaunista luettavaa.


      • Anonyymi

        Toivon, että minusta ajateltaisiin juuri näin kauniisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon, että minusta ajateltaisiin juuri näin kauniisti.

        Varmasti ajatellaankin.


      • Anonyymi

        Olisitpa "mun" ruskeasilmä. Niin sanoisin, että olet ihana. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitpa "mun" ruskeasilmä. Niin sanoisin, että olet ihana. <3

        Se on harmillisesti hyvin epätodennäköistä, ellet antanut hänelle pakkeja. Onnea kuitenkin sinulle hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on harmillisesti hyvin epätodennäköistä, ellet antanut hänelle pakkeja. Onnea kuitenkin sinulle hänen kanssaan.

        En ole antanut pakkeja. Ei olla (vielä) keskusteltu asiasta kasvotusten, mutta sekin päivä vielä koittaa, jos se minusta on kiinni. En voi päästää häntä pois elämästäni noin vain, on pakko puhua ensin.


      • Anonyymi

        Teidän mahkut kuulostaa hyviltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän mahkut kuulostaa hyviltä.

        Eivät ole asiat valitettavasti niin yksinkertaisia, että "hyviksi" mahdollisuuksia voisi kuvailla... Mutta eipä sitä tunteilleen mitään voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole asiat valitettavasti niin yksinkertaisia, että "hyviksi" mahdollisuuksia voisi kuvailla... Mutta eipä sitä tunteilleen mitään voi.

        Olisin onnellinen, jos joku ajattelisi musta noin kivasti kuin ajattelet hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin onnellinen, jos joku ajattelisi musta noin kivasti kuin ajattelet hänestä.

        Samoin (jos olet tuon "melkeinpä kaikki hänessä" -kommentin kirjoittaja). Kirjoitit lämpimästi ja empaattisesti ja mieluusti olisin ominut joka sanan itselleni, kun ne aika hyvin omaan tilanteeseen sattuivat osumaan. Toivon paljon rakkautta elämääsi. Sinulla vaikuttaa olevan hyvä sydän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin (jos olet tuon "melkeinpä kaikki hänessä" -kommentin kirjoittaja). Kirjoitit lämpimästi ja empaattisesti ja mieluusti olisin ominut joka sanan itselleni, kun ne aika hyvin omaan tilanteeseen sattuivat osumaan. Toivon paljon rakkautta elämääsi. Sinulla vaikuttaa olevan hyvä sydän.

        Tarkoitin häntä joka kirjoitti tuon "melkeinpä kaikki hänessä" Mutta tsemppiä sullekin, toivottavasti saat rakkaimpasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin häntä joka kirjoitti tuon "melkeinpä kaikki hänessä" Mutta tsemppiä sullekin, toivottavasti saat rakkaimpasi.

        Ahaa. Lainasit viestiäni, joten luulin, että osoitit sanasi minulle. Näin täällä palstalla usein tuntuu käyvän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa. Lainasit viestiäni, joten luulin, että osoitit sanasi minulle. Näin täällä palstalla usein tuntuu käyvän.

        En lainannut yhtään viestiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lainannut yhtään viestiä

        Kelaa tätä lankaa vähän ylöspäin. Vastauksesi on kirjoitettu minun postaukseni lainauksen alle. Jos klikkaat "kommentoi"-nappia jonkun postauksen alla, lainaat tuota viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän mahkut kuulostaa hyviltä.

        Sain tosiaan jo pakit, joten mahkut ovat käytännössä nolla. No mut eipä sille mitään voi, joten jospa hän vaan löytäisi ihanan miehen. - se melkeinpä kaikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain tosiaan jo pakit, joten mahkut ovat käytännössä nolla. No mut eipä sille mitään voi, joten jospa hän vaan löytäisi ihanan miehen. - se melkeinpä kaikki

        Ei hemmetti, Melkeinpä Kaikki. Olisin voinut melkein vaikka lyödä vetoa, että olit se ruskeasilmäinen mies, jonka ajattelin sinun olevan. Yhteisistä asioista en hirveästi osaa sanoa (hän tietää ne itse asiassa paremmin kuin minä) ja söpöydestä voi olla montaa mieltä, mutta "minun" mieheni on kuunnellut ja katsellut minua kunnolla iloisena vasta kerran ja se tuntui jotenkin niin selkeältä tunnisteelta. Mutta minä en ole missään nimessä pakkeja antanut, koska ei olla vielä edes asiasta voitu käytännön syistä jutella, joten et voi olla sama ihminen.

        Tämä palsta on kyllä ihan vihoviimeinen hornan tuutti, kun näin harhaan se voi tällaisen haaveissaan haihattelijan johtaa. Ja varmaan on tehnyt niin alusta asti...

        Olen pahoillani, että sait pakit. Sinunlaisellasi sydämellä varustetun miehen jos koukkuunsa nainen saisi, niin voisi olla tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hemmetti, Melkeinpä Kaikki. Olisin voinut melkein vaikka lyödä vetoa, että olit se ruskeasilmäinen mies, jonka ajattelin sinun olevan. Yhteisistä asioista en hirveästi osaa sanoa (hän tietää ne itse asiassa paremmin kuin minä) ja söpöydestä voi olla montaa mieltä, mutta "minun" mieheni on kuunnellut ja katsellut minua kunnolla iloisena vasta kerran ja se tuntui jotenkin niin selkeältä tunnisteelta. Mutta minä en ole missään nimessä pakkeja antanut, koska ei olla vielä edes asiasta voitu käytännön syistä jutella, joten et voi olla sama ihminen.

        Tämä palsta on kyllä ihan vihoviimeinen hornan tuutti, kun näin harhaan se voi tällaisen haaveissaan haihattelijan johtaa. Ja varmaan on tehnyt niin alusta asti...

        Olen pahoillani, että sait pakit. Sinunlaisellasi sydämellä varustetun miehen jos koukkuunsa nainen saisi, niin voisi olla tyytyväinen.

        Täällä tunnistaminen on oikeasti todella vaikeaa. Tänne voi toki purkaa tunteitaan ja ajatuksiaan, mutta sen oikean ihmisen tavoittaminen on erittäin epätodennäköistä. Ei siis kannata pitää odotuksia kovin korkealla.

        Kiitokset sinulle ja toivottavasti siellä käy hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä tunnistaminen on oikeasti todella vaikeaa. Tänne voi toki purkaa tunteitaan ja ajatuksiaan, mutta sen oikean ihmisen tavoittaminen on erittäin epätodennäköistä. Ei siis kannata pitää odotuksia kovin korkealla.

        Kiitokset sinulle ja toivottavasti siellä käy hyvin.

        Itse asiassa luulen nyt, että kaikki on ollut vain kuvitelmaani. Olen lukenut koko tilanteen, kaikki nämä kuukaudet, ihan väärin.

        Kaikkea hyvää sinulle, kaikesta huolimatta.


    • Anonyymi

      Pröööts

      • Anonyymi

        Wiuuuuh


      • Anonyymi

        Töffnä


    • Anonyymi

      Rehellisyys ja aitous. Mahtava ihminen

    • Anonyymi

      REHELLISYYS 🤎

    • Anonyymi

      Sen yhden naisen kanssa minulla on aina hauskaa ja juttua riittää. Hän saa minussa jotenkin positiivisen puoleni esiin. Se on kuin magiaa.

      • Anonyymi

        No onnea teille. Mikä sen mukavampaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vastoin parempaa tietoa. Potkin itseäni joka päivä.

      • Anonyymi

        Melkonen fakiiri täytyy jo olla että itseäsi pystyt potkimaan ellet si pelkästään nilkkojas potki mikä sekin suurella todennäköisyydellä tulee aiheuttamaan liikuntakyvyttömyyttä pitkällä aikavälillä


    • Anonyymi

      Jälkeenpäin mietin että missä tuli elämäni pahin virhearviointi.En tuu koskaan tietämään.Oppia ikä kaikki näköjään.

    • Anonyymi

      Kirjoitan tuon viestikenttään mutta en täällä. Lähetän suoraan kohteelle, miehelle.

    • Anonyymi

      Ei kait sitä nyt voi eritellä. Monen jutun yhteistekijä. Tietty samankaltaisuus. Tavatessa tietty vaivattomuus tunne niinkuin ois tuntenut jo pitempään. Kaikki tapahtuu niin luontevasti. Herää tiettyt hellyyden tunteet jotenkin tarve pitää huolta ja hyvänä sitä ihmistä se tuntuu niin hyvältä olla lähellä jotenkin hyväksytty ja hyvä olla.

      • Anonyymi

        Kauniisti kirjoitettu.


    • Anonyymi

      Se vaan tapahtui pidemmällä aikavälillä, hölmöyksissäni menin ihastuman häneen korvia myöten kaikkeen hänessä voi voi

    • Anonyymi

      Samankaltaisuus,positiivinen ja myönteinen,avoin elämänasenne,ystävällisyys,siinäpä..ei ollenkaan tiukkapipo tai että heti tyrmäisi kaiken

    • Anonyymi

      Ihastuin johonkin mitä mies esitti olevansa, mutta ei oikeasti olekkaan. Todellisuudessa hän paljastui kaksinaamaiseksi selkäänpuukottajaksi.

      • Anonyymi

        Siksi ihmisiin tutustutaan ennenkö ihastutaan. Tämä tuntuu olevan vieras käsite suomalaisille, ikävä kun siitä joutuu kärsiä itse….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi ihmisiin tutustutaan ennenkö ihastutaan. Tämä tuntuu olevan vieras käsite suomalaisille, ikävä kun siitä joutuu kärsiä itse….

        Ihastua voi aivan tuntemattomankin ihmisen ulkonäköön tai joku voi ensin esittää aivan erilaista kuin oikeasti on. Ihastuminen ja rakastuminen taas ovat eri asioita.


    • Anonyymi

      Ehkä koska pukeudut kun renttu, etkä välitä siitä yhtään. Katoin mä sua kun touhusit ja siihenkin ihastuin. Oot tekevä, siks. Sitten se miten hyvin ja auttavaisesti otat ihmiset vastaan mutta tiedät kuitenkin sun arvon etkä alistu kuunteleen jos sulle joku puhuu kovaäänisesti. Näyttää että oot teidän porukan luottotyyppi, ja siihenkin ihastuin.

    • Anonyymi

      Mihin keneen miksi

    • Anonyymi

      En vieläkään oikein ymmärrä...ehkä nättiin ulkonäköön ensin jonka oisin voinut sivuuttaa yhtään enempiä miettimättä mutta kun kertoi vielä olleensa eronnut niin kai se "vapaa nainen" sai sekoitettua pienen maailmani. Mutta eiköhän tästä keväällä taas nousta ja etsiä jotain...ehkä löytää myös.

      • Anonyymi

        Tsemiä yrityksiisi ja hyvää kevättä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemiä yrityksiisi ja hyvää kevättä!

        Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos!

        Niin samoin sulle hyvää kevättä..unohtui😊


    • Anonyymi

      En ole ollut ihastunut häneen. Se oli rakkautta heti. Tuttuus viehätti ja omituisuus. Mutta ensivaikutelma muuttui vielä. Siis hänen käytöksensä muuttui. Se oli rankkaa, mutta rakkauteni häneen kesti senkin. Meinasin kirjoittaa tutun tutun oloinen :D

      • Anonyymi

        Ei ole imartelevaa, enkä sinuna nauraisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole imartelevaa, enkä sinuna nauraisi

        Varmuudella ei ollut sinulle.


      • Anonyymi

        Silti ei riittänyt niin pitkälle että olisi sinun? Se rakkaus.


    • Anonyymi

      Täytyy tunnustaa, etten osaa sanoa. No, kyllä kai se on normaalia, että kaksi ihmistä jossakin kohtaa voivat ihastua toisiinsa. Niinhän on aina käynyt.

    • Anonyymi

      Koin olevani aluksi merkityksellinen sinulle? Taisin kuitenkin erehtyä siinä pahemman kerran ja nyt omaan vain 💔

      • Anonyymi

        sama täälä 💔


      • Anonyymi

        Oi, oi, olisit puhunut hänelle jotain.


    • Anonyymi

      Hän näytti jumalaiselta, siinä oli vaaran ja viehätyksen täydellinen tasapaino, ja samaan aikaan kiehtova ja saavuttamaton, myös etäinen osoittamansa virheettömyyden vuoksi, ja hänellä oli niin vahva luonne, että hän oli tyrmistyttävä ja samaan aikaan äärimmäisen houkutteleva kielletylläkin tavalla.

    • Anonyymi

      Hán teki minusta tietoisen itsestäni, se varmaan ennen kaikkea että hänen läsnäollessaan tunsin olevani jotain enemmän. Hän tuskin edes huomasi olemassaoloani. Katsoin häntä omissa ympyröissään ja pidin hänestä ihmisenä ja se tekee kaiken niin vaikeaksi ymmärtää. Mutta kun sanon olevani ihastunut häneen tarkoitan kai enemmän välistämme etäisyyttä koska olen rakastunut pakoon, fantasiaan.

      • Anonyymi

        On hyvin yleistä että ihastumiseen ja rakastumiseen liittyy tunne siitä että toinen nostaa itseä tavallaan kuin "ylöspäin". Toinen ei tunnu välttämättä "täydelliseltä" vaan omaa sellaisia ominaisuuksia joita haluaisi itsellä olevan ja toisaalta tulee hyvä olo toisen läsnäolosta.

        On tosin omituista että hän tuskin on huomannut edes olemassaoloasi koska nimenomaan toisen tällaisen edellä kuvatun huomiosta kasvaa oma tunne mahdollisuudesta saavuttaa tuo "korkeampi tila".

        Ehkä tuo on sitten sinun fantasiasi tosiaan paosta tai "pelastajasta" joka tekee sinusta jotain enemmän nykyiseen olemassaoloosi verrattuna. Hyvin yleistä ihastumisissa ja rakastumisissa.


    • Anonyymi

      Varmaankin 1. yhteinen juhannus lainamökillä Huitsi Nevadassa ja köyhään opiskeluaikaan vielä. Tanssilavalle piti kuitenkin lähteä juhannusaattona ja se onnistui ihmeen kaupalla liftaamalla. Takaisin tyyriillä taksilla.

      Seuraavana iltana taas sama pohdista, lähteä taas liftaamaan vai mitä...? Päiväretkellä satuttiin näkemään onkija-ukko, joka veteli ahvenia juhannuspäivän tyynessä postikorttimaisemassa ja illansuun pohdiskelun aikana alle puolen vuoden kestoinen deitti sitten ajattelemaan äänneen, että "haluan onkimaan"!

      Mainittakoon, että itse ja lapsudenkodin perhe olimme aika lailla ja laajalla repertuaarilla fisustusorientoituneita...

      Se oli just' se sekunti, kun kuin salaman lyömänä kirkastui, että prkl... tamähän on muuttumassa vakavaksi...

      Ja muuttui kanssa.

      #40v+

    • Anonyymi

      Ne olivat silmäsi, rakas. Kaikilla ei ole silmiä. Sinulla on kaksi silmää. Kiva että kirjoitit tuon viestin. Näin heti että se olet sinä.

      • Anonyymi

        Rakas, oletko se sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas, oletko se sinä?

        En, mulla ei ole kuin yksi silmä. Sekin ruskean värinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, mulla ei ole kuin yksi silmä. Sekin ruskean värinen.

        Mikä se sinun ongelma on, puusilmä?


    • Anonyymi

      Oli ystävällinen ja ujo..käyttäytyi NS naisellisesti..

      • Anonyymi

        Ja joiltain naisilta viedään mahdollisuus expressata itseään ko tapaan


    • Anonyymi

      Amorin nuolet ovat näkymättömiä, ne osuvat sinuun silloin, kun sitä vähiten odotat...

    • Anonyymi

      En ole ihastunut tai rakastunut aikoihin. En oikeastaan mitä edes teen palstalla.

      Aiempia kokemuksia kerraten niin joitakin juttuja on vaikea tavallaan tajuta, mutta ne aistii. Naisissa arvostan tietynlaista varovaisuutta ja harkitsevaisuutta, mutta samalla selkeyttä. Jos siihen liittyy toisten ihmisten huomiointi joka vaatii jonkin verran iästä riippumatonta kypsyyttä niin olen myyty.
      Äkkinäisen ja äkkipikaiset äänekkäät naiset eivät saa huomiotani. Tosin en itsekään sovi yhteen myöskään ujojen ja hiljaisten naisten kanssa.

      Näin erään nuoren naisen kaupassa viikonloppuna ja aistin hänen pelkästä tavasta olla jotain mihin voisin ihastua. Tämä oli siis ensimmäinen kerta kun hänet näin.
      Kun menin kassalle ja satuin kääntymään katsomaan taaksepäin niin hän katsoi silmiini. Lehahdin punaiseksi enkä edes tiedä miksi.

    • Anonyymi

      Meidän yhteys, niin kuin aina, vielä kun oli salassa ja ei kukaan päässyt tekemään kiusaa. On se nyt jo parantunut, mutta niin kuin kaikkeen muuhunkin niin on jäänyt arpi. Ne luulee että tämä ratkaisee jotain kun minun pitää tänne yksin kirjoitella. He häipyvät ja nolaus vain minulle. Ja pian käntyy toisin päin. Ei minun toimesta.

    • Anonyymi

      Kauniit nuorehkotkin naiset haluavat vanhempaa hyvin koulutettua sivistynyttä vakavaraista urheilullista miestä onko näin?

    • Anonyymi

      huumorintaju

      • Anonyymi

        Sehän se juuri onkin!


    • Anonyymi

      Ulkoisiin seikkoihin n.80 % ja 20% vällyjen väliseen kemiaan. Muusta ei valitettavasti oikein ole tarttumapintaa

    • Se oli hänen (M***) särkenyt ja puhdas sielu .. se voitti minun sydämen kertaheitolla ♡

    • Anonyymi

      hyvyys,reiluus,rentous...en ikinä vois ihastua nipottajaan,nillittäjään,pihiin,en itsekään ole sellainen :)

      • Anonyymi

        Enkä minä moraalittomiin


    • Anonyymi

      Luulen että tapahtui jonkinlainen tunteiden monistus tai kopipointi/kohtaaminen. Hän katsoi minua, minä katsoin häntä, silmissä välähti ja molemmat tunsi sen saman. Näin uskon ja siksi luotan että mieskin tuntee tämän.

      • Anonyymi

        Mielikuvitus fantasiaa mies, nainen, miesnainen jne...!


      • Anonyymi

        Kiva tulkinta! yksinkertainen ja rehellinen kohtaaminen, enemmän luotettava kun tuhat turhaa kehua tai iskurepliikkiä. Katse ja kehon kieli kertoo yleensä ajatukset, ja haluaako toisen kohdata lämpimästi vai kylmän viileän kohteliaasti. Tilanteen jännite saattaa korreloida sydämen syketaajuuden kanssa, vaikka harmittoman jokapäivän tutun kanssa tälläisesta lieveilmiöstä ei ole pelkoa. Tunteiden kopiointi kuulostaa arkiselta ja tehokkaalta, tässä kopioinnissa on kuitenkin kyse hellyyden tunteista ja toisesta tykkäämisestä. Ehkä silmissä tapahtuu välähdys, kasvot saa iloisemman ja sädehtivämmän ilmeen tai yhteisessä seurustelussa vaivutaan kahdenkeskiseen tilaan, tunteet monistuvat eivätkä katoa hetkessä.




        https://youtu.be/N1GPr7qNhjA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva tulkinta! yksinkertainen ja rehellinen kohtaaminen, enemmän luotettava kun tuhat turhaa kehua tai iskurepliikkiä. Katse ja kehon kieli kertoo yleensä ajatukset, ja haluaako toisen kohdata lämpimästi vai kylmän viileän kohteliaasti. Tilanteen jännite saattaa korreloida sydämen syketaajuuden kanssa, vaikka harmittoman jokapäivän tutun kanssa tälläisesta lieveilmiöstä ei ole pelkoa. Tunteiden kopiointi kuulostaa arkiselta ja tehokkaalta, tässä kopioinnissa on kuitenkin kyse hellyyden tunteista ja toisesta tykkäämisestä. Ehkä silmissä tapahtuu välähdys, kasvot saa iloisemman ja sädehtivämmän ilmeen tai yhteisessä seurustelussa vaivutaan kahdenkeskiseen tilaan, tunteet monistuvat eivätkä katoa hetkessä.




        https://youtu.be/N1GPr7qNhjA

        Kivasti sinäkin tuon analysoit. Jotenkin noin se menikin 🤎


    • Hmm, järjen köyhyys. Se on ollut aina syy.

      • Anonyymi

        Kummanko järjen köyhyys?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kummanko järjen köyhyys?

        Minun. Olen antanut tunteille vallan, järjen köyhyyttäni.


    • Anonyymi

      Huomio, oli mukava, huumorntajuinen ja komeakin. Osoittautui keski-ikäiseksi teiniksi, joka yrittää luikerrella mahdollisimman monen naisen suosioon. Toivon uutta ihastusta, jotta saisi karistettua edellä mainitun elämästään.

    • Anonyymi

      Kun katsoin peliin niin rakastuin siihen komeaan ulkomuotoon

      • Anonyymi

        Ai ai sinä Dorian Gray siinä! 🫵


      • Anonyymi

        Kuvaijaisesi vääristyy rumemmaksi joka kerta kun sinne peiliin katsot!


    • Hänen naurunsa, joka ärsytti suunnattomasti, ja jonka koin kuitenkin helpotuksena, ja jota odotinkin usein. Hellyys, kiltteys, taito kuunnella, asettua kuulolle. Viisaus, järkevyys ja itseironia.

    • Anonyymi

      Ei mikään minulla puhkesi mt ongelmat. Kunhan sekoilin

    • Anonyymi

      nainen, jalat ja trooppiset kukat sekä muotokuva naisesta kotona.

    • Anonyymi

      Vastaan kysymykseen futuurissa: aitous ja aito ystävällisyys, ottaa aina huomioon naisensa. Korostan aitoutta. Huumorintaju ja älykkyys. Hyvä keskustelija, vaikeissakin tilanteissa. Ihmisyys. Ulkonäköseikoilla ei suurta väliä, mutta pidempi pitää olla, eikä mikään kukkakeppi.

      • Anonyymi

        Miten oma aitous, ystävällisyys ja toisten huomioon ottaminen? Onko huumorintaju, aitous ja keskustelutaidot samaa tasoa kuin toiselta odottaa? Vähän epäilen. Naurettavia odotuksia. Pienen tytön pilvilinnoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten oma aitous, ystävällisyys ja toisten huomioon ottaminen? Onko huumorintaju, aitous ja keskustelutaidot samaa tasoa kuin toiselta odottaa? Vähän epäilen. Naurettavia odotuksia. Pienen tytön pilvilinnoja.

        Miksi reagoit noin?


    • Anonyymi

      Ihan alunperin vaikutuksen teki ääni ja koko olemus, yhdellä videolla. Hänen äänensä hurmasi minut, ja sitä minun ikävä💔

    • Anonyymi

      Ihastumaan on saanut mielenkiintoinen ihminen.
      Rakastumaan sai yhteiset intressit ja pitkä yhdessä olo.

    • Anonyymi

      Jälleen futuurissa: laatua pitää olla. Mies, jolla sydäntä ja älyä. Ei mikään piparinmetsästäjä. Huumorintajuinen ja miellyttävä. Plussaa on pituus ja vihreät silmät.

    • Anonyymi

      Ihastun tummatukkaisiin normaalivartaloisiin ei itseä kovin paljon pidempiin miehiin. Sellaisen kun saisi parisuhteeseen niin se olisi kuin lottovoitto.

    • Anonyymi

      Hänen kykynsä olla läsnä. Ei minulle, mutta olen nähnyt, miten hän on läsnä muille. Lämmin katse, kun hän katsoo minuun. Pehmeä ääni, jolla hän puhuu. Huumorintajummekin kohtaavat. Ja jännite meidän välillä, jonka ainakin minä tunnen, vaikka yritän olla kuin sitä ei olisi.

      • Anonyymi

        Kuinka kauniisti kuvaat häntä.


    • Anonyymi

      Nainen ihastui pelokkuuteeni. Olemattomaan kykyyni ilmaista itseäni. Puhumattomuuteeni ja herkästi loukkaantuvaan luonteeseeni.

      • Anonyymi

        Oot mun sielunveli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot mun sielunveli.

        Ei meissä ole mitään samaa


    • Anonyymi

      Kaunis ulkokuori ja rauhallinen puhetyyli, ujohkon oloinen luonne jossa kuitenkin rohkeutta olla myös naisellinen, huumorintajuinen ja upea ihminen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe