Nyt se paljastui........ Päivänsäde ja Menninkäinen

Anonyymi-ap

Sitäkö me ollaan oltu. Ja sinä olit sen alusta asti tiennyt. Siksi hymysi oli aina niin monalisamainen ja sanaton.

Päivänsäde ja Menninkäinen
Auringon kimallukset ja Varjoisat veet
Antimateria ja Materia

Jos luet nuo kolme riviä, pidät itsestään selvänä että ensin sanotut tarkoittaa sua. Mutta et ehkä ymmärrä miksi sanoisin sua Antimateriaksi. Kiusallaniko, katkeruuttaniko?
En, vaan siksi että kuten uni ja antimateria, olet sinäkin jotain tavoittamatonta ja jos me yhteen menisimme, minä katoaisin.

27

800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älyttömän kauniisti kirjoitettu.

    • Anonyymi

      Älyttömän typerä ajatus.

      • Anonyymi

        Älä nyt. Tämä on A- tai M- naiselle😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt. Tämä on A- tai M- naiselle😊

        Ei voi olla. Ei mitenkään.
        Lue aloitus uudelleen ja ajattele.


    • Anonyymi

      Jos haluan olla menninkäinen?

    • Anonyymi

      Hienosti kootut sanat ja rakennelma, herkkää tanssimista, jossa kahden on oltava osallisena.
      Onko olosuhteiden kautta muodostunut katkeruus, jota elämän kriisit koettelevat?
      Osaan, tai en tavallasi muuntautua riittäväksi tiellesi...

      • Anonyymi

        Kynnys madaltunut sen yli kurkkia, mutta jos ei uskalla sen yli astua - heti.


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä katoaisit? Mikä on se prosessi miksi katoaisit? Mitä pelkäät? Rakkaus kyllä muuttaa ihmistä, ehkä jopa kadottaa sen mitä hän oli - paljastaa sen mitä hän on aina ollut. Ei sitä tarvitse pelätä sen oikean kanssa. Sille täytyy antautua niin kaikki kyllä virtaa, elävästi, pidäkkeettä ja vähimmällä voimalla. Ponnistelua se voi vaatia kyllä. Että antaa itsensä antautua ja hellittää vanhasta minästä. Rakkaus on irti päästämistä sekin. Jotta voi nauttia vedestä on kastauduttava, jotta voi nähdä auringonpaisteen on oltava avoin avaamaan silmät, jotta voi kulkea käsi kädessä on annettava oma kätensä ja otettava vastaan toisen. Mutta hän tekee sen myös. Hän kastautuu kanssasi, avaa silmänsä kanssasi, antaa oman kätensä kanssasi ja ottaa vastaan sinun kämmenesi. Nojaa siihen, mihin hänkin nojaa. Hellittäkää yhdessä, sinä itsesi, hän itsensä, niin hän ottaa vastaan sinut ja sinä hänet; mitään ei katoa, vaan pitelette nyt toisianne.

      Minäkin olen häntä joskus ajatellut positronina. Olemme kumpikin Pessi ja Illusia. Tuloksena on ihminen. Kaikkeuden todistaja ja tietoisuuden kokija, kartturi ja tähyäjä. Tuloksena on päivän ja yön kierto, se mikä meille antaa päivät ja mikä antaa meille yöt. Se mihin ei tarvitse lisätä mitään eikä ottaa mitään pois. Siis maailman virta itse valmiina ja tosissaan, oma niin eläväinen ja olevainen, leikkisä ja luova, jatkuvasti syntyvä ja kuoleva itsensä. Pitelevä ja hellittävä yhdessä tanssissa, kahdessa rajaamattomassa vartalossa.

      Minä en katoa - minä tulen. Vapaudun.

      • Anonyymi

        Nyt on minun rakkauden puhetta. Tervetuloa rakkaus!


    • Anonyymi

      No minä ainakin olen antimateriaa.
      En tarvitse kristalleja, kirjoja, heilureita tai mitään materiaalista. Kaikki on minun sydämmessäni, minun sielussani mistä Hän ne minulle kuiskaa.
      https://youtu.be/6xDcn99cOxI

    • Anonyymi

      Riippuu ihan miten asian käsittelee.
      Valo ja pimeys, no pimeys häviää, koska se ei ole mitään muuta kuin valon puutetta.
      Silloin se mikä oli pimeää tulee valaistuksi ja myös valon lähteeksi. Voisi verrata, kylläinen ja nälkäinen, rikas ja köyhä tms. sana kuvaa puutetta.
      Menninkäinen voi laittaa aurinkolasit päähän tulla luolastaan ulos ja totutella valoisaan, niin ei sokeudu.
      Antimateria tarvitsee jonkin kuoren ympärilleen jotta se säilyy, eikä mikään siihen kosketa.

      Eli jos menisitte yhteen, niin teidän täytyy sopeutua toisiinne ja tehdä valintoja ja ratkaisuja.

    • Anonyymi

      Tarinasta haettu lohtua.
      Menninkäinen on tullut ulos jo aikoja sitten ja sopeutunut nyky-yhteiskunnan menoon ja tuloon.
      Kaikki on hyvin, eikä ole mitään hätää.
      https://youtu.be/RMaZPP5soJo

      • Anonyymi

        "eikä ole mitään hätää"

        Ikävä-palstahan tää on eikä Hätä.

        Hätä tulis jos ois kyse valemuistoista
        https://yle.fi/aihe/a/20-10003500

        mutta eihän niitä kellään Ikävä palstalaisel ole.


    • Anonyymi

      Valo syö varjon nam nam

    • Anonyymi

      Älä ole heti niin rajoittunut

    • Anonyymi

      Todellisuus on harhaa väkevämpää.

    • Anonyymi

      Googleta Nightwishin Tuomas Holopainen (ei uskossa) ja Johanna Kurkela (uskossa).

    • Anonyymi

      Päivänsäde kuolee menninkäisen synkkyyteen. Ei tulevaisuutta. Menninkäinen on oman pahuutensa uhri. Päivänsäde ei tarvii menninkäistä yhtään mihinkään. 💩

      • Anonyymi

        Sitten he eivät varmaan kohtaakaan. Jos kohtaavat niin katseesta näkee, oletko oikeassa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eli ei voida olla yhdessä koska olemme vastakohdat ja et voisi olla kanssani oma itsesi? Olen samaa mieltä. Minäkään en voisi olla minä kanssasi.

      • Anonyymi

        Niin jos jämähtää siihen missä on eikä tahdo muuttaa mitään taikka muuttua.
        Sitten taas aikuistuneet osaavat keskustella, ymmärtää asiat, kehittyä ja muuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos jämähtää siihen missä on eikä tahdo muuttaa mitään taikka muuttua.
        Sitten taas aikuistuneet osaavat keskustella, ymmärtää asiat, kehittyä ja muuttua.

        Minä kyllä kehityn koko ajan. Perusluonnetta ei voi muuttaa. Jos en kelpaa itsenäni, niin sitten antaa olla.


      • Anonyymi

        "et voisi olla kanssani oma itsesi"

        Siitä ei ole kyse. Eikä siitä että keho räjähtäisi ja haihtuisi tomuna ilmaan. Eikä toisen syömisestä tai lyömisestä jäljettömiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "et voisi olla kanssani oma itsesi"

        Siitä ei ole kyse. Eikä siitä että keho räjähtäisi ja haihtuisi tomuna ilmaan. Eikä toisen syömisestä tai lyömisestä jäljettömiin.

        Mistä sitten on kyse, jos olet Ap? Voitko yrittää kuvata sitä<3?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sitten on kyse, jos olet Ap? Voitko yrittää kuvata sitä<3?

        "Voitko yrittää kuvata sitä<3?"

        Ei auta kuvailu, pitää ottaa kirjaimellisesti.


    • Anonyymi

      Millainen mies on mielessä?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe