Mitä aattelette kun

Anonyymi-ap

alatte runkata?

71

2045

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ite kun alan kosketella kullia, niin mietin että joku tulee katselemaan. Se kiihottaa ihan älyttömästi.

      • Anonyymi

        Ylläpidolle tehty ilmianto..tollaset pipipäät penkalle ja kuula kalloon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpidolle tehty ilmianto..tollaset pipipäät penkalle ja kuula kalloon

        Kyllä!


      • Anonyymi

        ois kiva tulla katselemaan ja ottaa suihin lopuksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ois kiva tulla katselemaan ja ottaa suihin lopuksi

        Mistä päin olet muo voisit tulla katselemaan ja saat ottaa suihin nytkin kulli kovana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet muo voisit tulla katselemaan ja saat ottaa suihin nytkin kulli kovana

        äkkiä mulle nam


      • Anonyymi

        Usein sama juttu


      • Anonyymi

        Sama juttu


    • Anonyymi

      Mä ajattelen heinolan setää ❤

      • Anonyymi

        Tietysti olethan Heinolan sedän iskä ihguu


    • Anonyymi

      Tänään muistelin runkatessani S- marketin hoikkaa ,nuorta blondia joka aina hymyilee viettelevästi.
      Hän on siro ,silti muodokas parikymppinen nainen.
      Uskon ettö hönkin lueskelee täällä näitä sivuja pilluaan hyväillen ,ehkä juuri nyt:)
      Kuvittelen häntä edessäni,legginsit ja pikkarit nilkoissa,pienet täydelliset pakarat paljaina nojaten kaupan takahuoneen seinää vasten
      Pakaroiden välistä näkyy herkullinen posliinipillu ja levitä tytön pakaroita suurilla kourillani
      Seisova kaluni nytköhtelee tytln hoikkien reisien välissä,körsimättömönä.
      Ja neiti kääntää päätään,katsoo minua kiimaisin silmin ja voihkii : nussi jo mua isokyrpäinen setä! Nussi pikku blondia! Anna kyrpää,anna!
      Ja minä runkkaan kiihtyvällä tahdilla ,silmissöni tuo näky!

      • Anonyymi

        Opettele kirjoittamaan uusavuton pelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan uusavuton pelle

        No rane älä nyt niuhota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan uusavuton pelle

        mikä tää uu savuton on


      • Anonyymi

        Mulla pitää olla jokin ”käsitys” naisesta jota mietin, eikä sekään aina riitä.


    • Anonyymi

      nykyään toisen miehen suurta kalua kun painan 32cm vibraa peppuuni

      • Anonyymi

        Sikailua yök


      • Anonyymi

        joo se on ihanaa tulee vaan niin äkkiä no jatketaan


    • Anonyymi

      Ajattelen kauniita nuoria miehiä ja niiden terhakkaita kulleja sekä tiukkoja pyllyjä.

      Daddy 50

      • Anonyymi

        Voi ressukkaa. Ota tutti pois suusta ja pyydä äitiä vaihtamaan sinulle kuivat vaipat.


    • Anonyymi

      Fantasion kuinka minut riisuttaisiin väkisin alastomaksi, ja käytettäisiin porukalla seksuaalisesti hyväksi. Pidettäisiin leikikaluna porukalla kaikin tavoin.

    • Anonyymi

      Usein ajattelen runkatessa vanhaa kiimaista leski anoppiani, vielä en ole päässyt sitä panemaan mutta kylässä käydessä usein spermaan sen pikkuhousut jos löytyy pyykkikorista.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Risusavottaa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rlunkatesjani usnein tlulee fantsssijoitua joytakina nuorlempina tyytöisiä jortka knrimaiklebat ksupiads kesluiksisa vahjenspille miehinäisille .Meilk tälä Tallins onb paljonl selrlasi ksupidas kelsluiksia .

    • Anonyymi

      En ainakaan miehiä.

      • Anonyymi

        ETPÄ! XD


    • Anonyymi

      Anne Borgströmiä

    • Anonyymi

      Hyvin yksinkertaista. Että kohta saan orgasmin ja siemensyöksyn.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä ajattelen yleensä mutta en aina kouluaikojeni opettajaa tai siis ei hän minulla ollut opettajana mutta joskus teki sijaisuuksia vakituisen opettajan poissa ollessa jota en oikeastaan ajatellut ollenkaa mutta kuitenkin joskus hänkin kävi mielessä mutta useimmiten kuitenki sijais opettajaa joka vakituisen opettajan poissa ollessa tuurasi vakituista opettajaa.

    • Anonyymi

      ajattelen yleensä mummoani ja silloin kyllä nousee wuhuuuu!!!

    • Anonyymi

      Kaunista ja älykästä brunettea

    • Anonyymi

      isoa kyrpää tunkeutumassa peppuuni ja kuinka pitkään sitä tulee

    • Anonyymi

      Yhtä pojua 05 alueelta ja sen paikkoja,,,,

    • Anonyymi

      Fantasoin runkatessa että saan kullia nuoremmalta mieheltä t.60v. ukm

    • Anonyymi

      Kekäläisen Mikkoa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joskus haaveilen että pystyisin autofellaatioon ja saisin lopuksi suuni täyteen omaa lämmintä spermaa jonka sitten nielisin.

      • Anonyymi

        Katselen näitä videoita netistä. T. Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselen näitä videoita netistä. T. Nainen

        Ihana nainen ;) t.60ukm


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toisten miesten kyrvistä haaveilen. Suusani ja pyllyssäni siittämässä. Nytkin niin kiimassa ja valmiina jakamaan persettä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Naisen hyvämuotoista takapuolta tai jotain vanhoja nais seikkailuja.

    • Anonyymi

      Mietin olevani levarilla imemässä ja runkkaamassa valtavaa homon kyrpää. Otan runsaan lastin nieluuni ja nielen. Nuolen veltostuvan mulkun puhtaaksi jonka jälkeen homomies merkkaa minut omakseen kusemalla päälleni.
      Kyrpä täällä valmiina laukeamaan, oon niin helkkarin kiihkokiimas nyt
      .

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mietin Heinolan setää 🥰
      Mies76

    • Anonyymi

      Kuinka hyvältä tuntuu kun kova kyrpä uppoaa märkään pilluun

      • Anonyymi

        Sitähän mäkin. T. Nainen


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaivattuani.

      • Anonyymi

        Näin on, täällä myös. Ehdottomasti ajattelen kaivattuani


    • Anonyymi

      Katon runkatessa jonkun naisen treffi-ilmoitusta panemua.net sivustolla

    • Anonyymi

      U­us­i s­­ek­­si­­tea­­­tteri ava­­­utuu Su­­ome­en! Ku­­tsu­­mme kaikk­­i­­. Il­moit­­­tautum­­­ine­n ry­­hmä­­­ämm­­e tääl­­lä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Y8t9W6

    • Anonyymi

      alue 017 yllätin toistamiseen kirjaston vc.ssä keskiikäisen miehen runkulta.
      menin hänen viereensä sanoin annas minunkin kokeilla. Sattuipa olemaan siisti posliini kalu.Kumarruin alaspäin ja imaisin sen suuhuni,suolaisen ensitipan maku antoi minulle kiihokkeen.mies pyysi anna mullekin lasti.Ja kyllä hän piti lupauksensa.

    • Anonyymi

      U­­u­­­s­­­i sek­­si­tea­­tteri ava­utuu Su­­­omeen! Ku­tsu­­­mme kai­­kk­­i­­. Il­moit­­tautum­­­ine­­­n ryhmäämm­e tä­­­äl­­l­­ä 👉 https://seksi24.online/H/H7s1J7

    • Anonyymi

      Vaimon ystävätärtä Ellua ja sen isoa takapuolta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jotain hyvännäköistä naista, tuttua tai sitten jotain vaikka kaupassa nähtyä ventovierasta.
      Vielä jos on pukeutunut joihinkin tiukkoihin legginseihin tm, joista erottuu muodot hyvin. Pillunkohta pullottaa selvästi ja peppukin näyttää kunnolliselta.
      Ja sitten tietty tilannetta, missä ja miten harrastaisi seksiä sen naisen kanssa.
      Onhan tämä aika pervoa, mutta toisaalta monet tekee tätä, niin miehissä kuin naisissakin.

    • Anonyymi

      Runkkaan niin harvoin, meillä vaimon kanssa upea ja aktiivinen seksielämä 🙏

      • Anonyymi

        Kimpparunkkaaminen piristää myös hyvääkin seksielämää kummasti. Suosittelen myös suhteessa oleville. Mikä sen hienompaa, kuin katsella omaa kumppania ja runkata siinä samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kimpparunkkaaminen piristää myös hyvääkin seksielämää kummasti. Suosittelen myös suhteessa oleville. Mikä sen hienompaa, kuin katsella omaa kumppania ja runkata siinä samalla.

        Ei meidän tyylistä. Tiedämme itse, mistä pidämme ja mitä teemme. Tiedän myös, että näin upea seksielämä kuin meillä on, on melko harvinaista. Myös vaimo on aloitteellinen ja halukas, eikä se ole ajan myötä vähentynyt. Meillä on jotain harvinaista ja tärkeää 🙏


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kävi hauskasti.
      Olen yhden naisen kanssa ystäviä, ollaan oltu nuoresta asti ystäviä.
      olemme olleet sinkkuja jo kauan aikaa ja on joskus ollut seksistäkin puhe, siis ihan yleisellä tasolla kuten ystävillä joskus on tapanakin.
      Kerran olin hänen luonaan käymässä ja jäin sitten yöksikin ja suihkussa käytyämme(kävimme erikseen) ja kuivatellessamme siinä vähän taisi katseet vaihtua ja jotain tällaista ja sitten menikin homma runkkaamiseksi. Molemmat ollaan kuitenkin aika aktiivisia ja oli puhettakin, että sinkkuaika on siinä mielessä perseestä, kun seksin saaminen vaatii niin helvetisti vaivannäköä.
      Helpotti huomattavasti ja kyllä me ollaan pantukin pari kertaa.
      Mutta helvetin kivaa katsella häntä ja runkata samalla ja hän nyt tietty masturboi samalla.

      • Anonyymi

        Tuo olisi täydellinen suhde.
        Ja että voisi olla myös seksiä jos siltä tuntuu.


    • Anonyymi

      67v anopin rehevää persettä ja kiimaista pillua. Ajattelen häntä myös kun nussin vaimoani.

      • Anonyymi

        Harmi sulle, että otit niin huonon vaimon että anoppikin parempi. Vika on yksin sun.


    • Anonyymi

      Mulla on kaukaisessa menneisyydessä yks nainen. Jonka kanssa käytyjä keskusteluita mietin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 203 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2509
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2214
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      199
      2212
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1732
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1222
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe