Kolmas pyörä

Anonyymi-ap

Lue keskustelun säännöt.



ALOITA UUSI KESKUSTELU

Kolmas
Vierailija
klo 10:50 | 14.3.2023
Nyt sitten tuli toteutettua pitkäaikainen haaveemme mieheni kanssa. Meillä ollut pitkään juttua vieraasta miehestä sängyssämme. Vieras mies löytyi lopulta netin keskustelu palstalta. Minua jännitti suunnattomasti, mutta vieras mies oli rauhallinen ja se rauhoitti myös minua. Homma alkoi oman mieheni kanssa ja kun vähän lämpenin, mieheni "luovutti" minut vieraan hoidettavaksi. Oli aivan mahtava kokemus olla kahden miehen huomion keskipisteenä ja vaan nauttia hetkestä. Sain monta ihanaa orgasmia. Kokemus oli niin hyvä, että päätimme ottaa tämän uudelleen muutaman viikon päästä. Onko muilla naisilla kokemuksia vieraasta omassa sängyssä ?
N55

28

1472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ryhävalas saanu kyrpää

      • Anonyymi

        Ja sinä omaa kättä


      • Anonyymi

        Totta kai sua vituttaa kun oot tuhkamuna ihan ite.Buahaaa vittu mikä eunukki tuhkis ite oot.


      • Anonyymi

        Ihanaa ihanko totta olet saanut lopultakin.Johan sinä oletkin ruikuttanut jo ikuisuuden,


      • Anonyymi

        Älä viitti valehdella et oo saanut,etkä tuu koskaan saamaan.


    • Anonyymi

      Onko spedellä taas lääkkeet ottamatta buaahaa

      • Anonyymi

        Ai taas tää spede jankkaaja, joka luultavasti ei edes tiedä kuka Pertti edes on. Muistan että -90 luvulla nimiteltiin ihmisiä spedeiksi...eli tämä kaveri taitaa olla jälkeenjäänyt...hahaha...urpo spede....spede...ei juma sä oot tahvo. Moneenkohan kirjoitukseen mainitsee vain spedeilynsä. Kertoo luuserin ajatuksen ja järjen juoksusta ja huikeasta verbaalisuudestaan.
        Keksisi tämä tampio jotain uutta edes. Säälittävä runkkari


      • Anonyymi

        Tarkastappas dosettis siitähän se sit selviää.


    • Anonyymi

      Minua on pelottanut että osuisi joku tutun tuttu ja leviäisi tieto.
      Meillä alkoi kuitenkin kun tultiin yksiltä kaverimme synttäreiltä ja yksi toinen kaverimme tuli meille yöksi.
      Kaverille tehtiin peti olohuoneeseen.
      Mieheni alkoi ehdottelemaan toista miestä mukaamme sänkyyn.
      Suostuin ajatukseen toisesta miehestä.
      Kysyin mistä me mies saadaan niin mieheni sanoi että olohuoneestamme.
      Mieheni kävi hakemassa kaverin sänkyymme jossa olin alasti ja kyllä kiihoittuneena odottamassa.
      Olin miesten keskellä ja kahden miehen kädet tutki paikkojani kunnes kaverimme alkoi nuolemaan pilluani.
      Lopulta pyysin toista panemaan ja mieheni antoi vieraan panna ensin.
      Tämä kaverimme on nyt meidän vakituinen kimppamies.

      • Anonyymi

        Spede viljelijä taas elementissään. Ja nuo jäätävät muut kommentit...muahahahhhaaa.....MUAAHAHHAAHHAHAAAAA... idiotismi huipussaan. Ota munastasi nyt kiinni niillä kahdella sormella ja itke itsesi uneen! 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede viljelijä taas elementissään. Ja nuo jäätävät muut kommentit...muahahahhhaaa.....MUAAHAHHAAHHAHAAAAA... idiotismi huipussaan. Ota munastasi nyt kiinni niillä kahdella sormella ja itke itsesi uneen! 🤣

        Oohh spede kilahti buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oohh spede kilahti buaahaa

        Oho paloiko spedeltä taas käämit.Buaaahaa


    • Anonyymi

      Minä olen aina omassa sängyssä ja mieheni kanssa tulee vieraita miehiä mukaan.

      • Anonyymi

        Niinhän se sulla menee eipä siellä peräkylän peräkammarissa muutakaan ole.Vieläkö pääset vessaan vai hoitajako sulle käy vaipat vaihtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se sulla menee eipä siellä peräkylän peräkammarissa muutakaan ole.Vieläkö pääset vessaan vai hoitajako sulle käy vaipat vaihtaa.

        Sää mää ja bää se vaan jaksaa buaahaa


    • Anonyymi

      U­­­u­s­i s­ek­­si­­­tea­­tteri avautuu Suome­­en! Ku­tsu­­­mme kaikk­­­i­­. Il­­­mo­it­­tautum­inen ry­hmäämme tä­äl­­­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/J5a3W0

    • Anonyymi

      Koronan takia meillä jäi vieraat miehet pois.
      Kaksi meidän sinkku kaveria on ollut kimpassa kanssamme ei yhtäaikaa mutta eri aikoina.
      Me sekä kutsutaan miehiä yökylään ja toisaalta miehet pyytää päästä yökylään.
      Melko usein toinen miehistä on meillä yökylässä.

      • Anonyymi

        Yli kymmenen vuotta harrastettu kolmansia myös parinvaihtoa. Koronan jyllätessä uusia ei tavattu vain vakkareita. Taasen kiihottava viikon loppu edessä, uusi mies hakee vaimoni alkuillasta yöksi kotiaan. Mikä tästä tekee itselleni väreitä mies 25 vuotta nuorempi kuin vaimoni ja 33 vuotta nuorempi itseäni. Kuvia katseltu yhdessä, reenattu kroppa ja komee muuteski. Itselle väreitä herättää vaimon reakointi miten ihastunut kaveriin, upee tuntea myös mustasukkaisuutta. Pari 45/ 58


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli kymmenen vuotta harrastettu kolmansia myös parinvaihtoa. Koronan jyllätessä uusia ei tavattu vain vakkareita. Taasen kiihottava viikon loppu edessä, uusi mies hakee vaimoni alkuillasta yöksi kotiaan. Mikä tästä tekee itselleni väreitä mies 25 vuotta nuorempi kuin vaimoni ja 33 vuotta nuorempi itseäni. Kuvia katseltu yhdessä, reenattu kroppa ja komee muuteski. Itselle väreitä herättää vaimon reakointi miten ihastunut kaveriin, upee tuntea myös mustasukkaisuutta. Pari 45/ 58

        Tärkeetä suhde kunnossa kun tapaa yksittäisiä miehiä. Kokemusta miten mies ihastuu silmittömästi kun nautin hänen kanssaan. Tarja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeetä suhde kunnossa kun tapaa yksittäisiä miehiä. Kokemusta miten mies ihastuu silmittömästi kun nautin hänen kanssaan. Tarja

        Aivan luonnollista kun vaimon saa kotiaan yöksi tai viikonlopuksi ekalla yrittämällä. Vaimokin muutamaan mieheen kiintynyt, tapaamisen jälkeen kuumaa viestien vaihtoo päivittäin. Aisurina tykkään siitä miten vaimon tunteet roihuu ekan tapaamisen jälkeen, onneksi järki voittaa ajan kuluessa. Pari 45/ 58


      • Anonyymi

        Otahan tiina ne bentsot ja mee nukkuu.Loppuu toi sun änkytys itsestäsi.


      • Anonyymi

        Ainahan sä olet yhtä sekasin.Buahaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan luonnollista kun vaimon saa kotiaan yöksi tai viikonlopuksi ekalla yrittämällä. Vaimokin muutamaan mieheen kiintynyt, tapaamisen jälkeen kuumaa viestien vaihtoo päivittäin. Aisurina tykkään siitä miten vaimon tunteet roihuu ekan tapaamisen jälkeen, onneksi järki voittaa ajan kuluessa. Pari 45/ 58

        On aivan luonnollista naistenkin ihastua mieheen jonka kanssa mennään sänkyyn ja nautitaan toisistamme.
        Meidän vaki kimppamies on myös vähän ihastunut ainakin on ollut meillä melkein kolmena päivänä viikossa tämän 5 kk minkä ollaan oltu sängyssä.
        Seksiä haluaa useita kertoja jäädessään meille, minäkin olen vähän ihastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aivan luonnollista naistenkin ihastua mieheen jonka kanssa mennään sänkyyn ja nautitaan toisistamme.
        Meidän vaki kimppamies on myös vähän ihastunut ainakin on ollut meillä melkein kolmena päivänä viikossa tämän 5 kk minkä ollaan oltu sängyssä.
        Seksiä haluaa useita kertoja jäädessään meille, minäkin olen vähän ihastunut.

        Huora mikä huora


    • Anonyymi

      Et­­si seks­ikump­­­pani! Määr­­­i­­tä para­metr­­it j­­a kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/G7a4G9

    • Anonyymi

      Minä sain tietää että mies tuo vieraan mukana ja on luvannut panna minua ensi yönä viimeistään.
      Täytyy sheivata piĺlu valmiiksi iltaa varten.

      • Anonyymi

        Buaahaa mikä hupiakka Buaahaa


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe