Piristäkää toipilasta

Anonyymi-ap

Flunssa potilas tarvitsisi apua eli laittakaa naisten pepuista tisseistä ja pimpeistä kuvia ja reisistä ja vartaloista ja yleensäkkin naisten kuvia toipilas pyytää

42

76

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli piristys ja lääke kuvia alastomista naisista

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­N­­­y­m­­­f­­­o­­­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17778926O

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Mitäh eikö meidän rekattujen lärvit kelpaa piristeeksi vai? 😜

      • Ai näkyykö ne vai? Minä en näe omaani kuin tuolla profiilissa 🤔


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ai näkyykö ne vai? Minä en näe omaani kuin tuolla profiilissa 🤔

        Eikun näkyyhän se nyt 😀
        Enpä huomannutkaan 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ai näkyykö ne vai? Minä en näe omaani kuin tuolla profiilissa 🤔

        Ei sinun kuva näy tosiaan kuin profiilissa. Miksihän lienee.. 🤔


      • Xena-183 kirjoitti:

        Eikun näkyyhän se nyt 😀
        Enpä huomannutkaan 👍

        Se näkyy sulle itsellesi viestiesi kohdalla, sen aikaa kun olet siinä viestissä. Koklaappa jonkun muun ketjun kohdalla näkyykö ihan vaan ketjua selaten.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei sinun kuva näy tosiaan kuin profiilissa. Miksihän lienee.. 🤔

        Välillä se näkyy juuri, kun olen kirjoittanut tekstin. Sitten se on kadonnut, kun tulen uudelleen samaan aloitukseen. Kummallista. 🤔


      • G-LoveR kirjoitti:

        Se näkyy sulle itsellesi viestiesi kohdalla, sen aikaa kun olet siinä viestissä. Koklaappa jonkun muun ketjun kohdalla näkyykö ihan vaan ketjua selaten.

        Ei se tosiaan näy. Olen siis puoliksi rekkaantunut ja puoliksi Anonyymi 🤣


      • Xena-183 kirjoitti:

        Välillä se näkyy juuri, kun olen kirjoittanut tekstin. Sitten se on kadonnut, kun tulen uudelleen samaan aloitukseen. Kummallista. 🤔

        Jep. Niin teki mullakin. En tiedä vaikuttaako joku kuvakoko tms.


      • Mulla on niin ruma peppu etten viitti pilata päivääsi.


      • No kiitos. En ole. Enkä lähetä mitään muita kuviakaan. 😄 Mutta lähetän sinulle oikein lämpimän toipumishalin 🤗


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ei se tosiaan näy. Olen siis puoliksi rekkaantunut ja puoliksi Anonyymi 🤣

        Juu, mulla oli pitkään sama tilanne. Tuo nykykuva sitten ilmestyikin yks kaks tuohon näkyviin. 🤷🏼‍♂️😄

        Meni suodattimien läpi. 🤣


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        No kiitos. En ole. Enkä lähetä mitään muita kuviakaan. 😄 Mutta lähetän sinulle oikein lämpimän toipumishalin 🤗

        Kyllä sinä kaunis olet eli sinulla kauniit ja seksikkäät kasvot olet sinä söpö


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu, mulla oli pitkään sama tilanne. Tuo nykykuva sitten ilmestyikin yks kaks tuohon näkyviin. 🤷🏼‍♂️😄

        Meni suodattimien läpi. 🤣

        No, minä laitoin sen kuvan vasta silloin joskus helmikuussa, ehkä 🤔 Se on varmaan jonossa kesään saakka 🤣


      • Xena-183
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä kaunis olet eli sinulla kauniit ja seksikkäät kasvot olet sinä söpö

        Kiitos kohteliaisuudesta.
        Ja sinä olet kiltti 😘


      • Xena-183 kirjoitti:

        No, minä laitoin sen kuvan vasta silloin joskus helmikuussa, ehkä 🤔 Se on varmaan jonossa kesään saakka 🤣

        En tiiä niin, millä ne kuvat suodatetaan, kun osalla näkyy ja osalla ei. Mikkojuhanillakaan ei näy kuin profiilissaan kasvokuvansa. 🤔


      • Anonyymi

        Haluan nähdä nykypäivän eli tämän päivän kuvan oikeasti näytä peppusi kuva niin sanon onko ruma vai ei eli kuulet totuuden


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluan nähdä nykypäivän eli tämän päivän kuvan oikeasti näytä peppusi kuva niin sanon onko ruma vai ei eli kuulet totuuden

        Noh kun en oikeasti halua pilata kenenkään päivää persuksillani. Kattele tota naamaa, se on jo valmiiksi alastikkin. Toki vähän poikamaiset piirteeni ei välttis silmää hivele nekään. 😅


      • G-LoveR kirjoitti:

        En tiiä niin, millä ne kuvat suodatetaan, kun osalla näkyy ja osalla ei. Mikkojuhanillakaan ei näy kuin profiilissaan kasvokuvansa. 🤔

        Se on palstadiskriminointia 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Se on palstadiskriminointia 😄

        Sitä! Täällä ei ole kaikilla samoja oikeuksia. 😕


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Kiitos kohteliaisuudesta.
        Ja sinä olet kiltti 😘

        Totuuden vaan sanon


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden vaan sanon

        Minä tiedän sen sanomattakin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Sitä! Täällä ei ole kaikilla samoja oikeuksia. 😕

        Jeps! 😉

        Täällä alkaa olla urakka malliillaan, niin jatkan matkaani tehtaalle. Muksaa päivää sulle 🙋‍♀️


      • Xena-183 kirjoitti:

        Jeps! 😉

        Täällä alkaa olla urakka malliillaan, niin jatkan matkaani tehtaalle. Muksaa päivää sulle 🙋‍♀️

        Muksaa päivää! 🤗


      • Xena-183 kirjoitti:

        Se on palstadiskriminointia 😄

        Mullon ihan sama juttu, et ensmäisel kerralla näkyy, mut seuraavil kerroil ei, vaikkon ihan samaa kommenttii.

        Ens mää luulin et soon ohjelmointivirhe, mut simmää bonjasin, et mun kuvaki on niin hirveen näköne, et nei uskalla näyttää sitä ku ihan vilaukselta. Mut jos klikkaa mun nikkii, nii sit se näkyy ihan isonana, mut sillon ihan omalla vastuulla.


      • Noniin, nyt on yks äijä pelastettu. Päivän hyvä työ tehty. 👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        En tiiä niin, millä ne kuvat suodatetaan, kun osalla näkyy ja osalla ei. Mikkojuhanillakaan ei näy kuin profiilissaan kasvokuvansa. 🤔

        Sun kuvas näkyy nyt kommenteissa ennen ei näkynyt ja xenan kuva taas ei näy. Mun oma kuva näkyy välillä ja taas joskus ei. Ota näistä selvää sitten. Niin ja hyvin kauniita, söpöjä, upeita ja ihania olette molemmat.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Sun kuvas näkyy nyt kommenteissa ennen ei näkynyt ja xenan kuva taas ei näy. Mun oma kuva näkyy välillä ja taas joskus ei. Ota näistä selvää sitten. Niin ja hyvin kauniita, söpöjä, upeita ja ihania olette molemmat.😊.

        Joku toimintaongelma on. 🤷🏼‍♂️

        Joku ei ole osannut koodata.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Joku toimintaongelma on. 🤷🏼‍♂️

        Joku ei ole osannut koodata.

        Jotain tuollaista mä vähän itekin oon arvellut. Sama juttu näiden poistettavien kommenttien kanssa ei niissä välillä tunnu mitään logiikkaa olevan.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Jotain tuollaista mä vähän itekin oon arvellut. Sama juttu näiden poistettavien kommenttien kanssa ei niissä välillä tunnu mitään logiikkaa olevan.🙂.

        Älkää valittako, systeemi ei perustu logiikkaan tai sen suorittamiseen loogisesti 😁, se perustuu kuunkiertoon, auringonsäteilyyn ja siihen onko bottikenraalilla hyvä päivä vai ei.
        Telialla maksetaan liksat luultavasti kaksi kertaa kuussa joten rng on lähimpänä toteuttamiskelpoisuuttaa kuun alkupäivinä ja puolessavälissä 🌞


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älkää valittako, systeemi ei perustu logiikkaan tai sen suorittamiseen loogisesti 😁, se perustuu kuunkiertoon, auringonsäteilyyn ja siihen onko bottikenraalilla hyvä päivä vai ei.
        Telialla maksetaan liksat luultavasti kaksi kertaa kuussa joten rng on lähimpänä toteuttamiskelpoisuuttaa kuun alkupäivinä ja puolessavälissä 🌞

        Aaaa...no sehän sen sitten selittääkin.😄.


    • Flunssapotilaalle pikaista paranemista 👍💃

      • Anonyymi

        Kiitos kipeänä ei kivaa mutta oikeasti laita itsestäsi koko kuva piristäisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kipeänä ei kivaa mutta oikeasti laita itsestäsi koko kuva piristäisi

        Ja jos oikein kiltti olet niin laittaisit alaston kuvasi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos oikein kiltti olet niin laittaisit alaston kuvasi

        Plääh. 😜 Tulisit vain entistä sairaammaksi kurpan kuvasta 🤣
        Silmät kiinni, niin näet oikein ihania kurveja ja maisemia 👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Plääh. 😜 Tulisit vain entistä sairaammaksi kurpan kuvasta 🤣
        Silmät kiinni, niin näet oikein ihania kurveja ja maisemia 👍

        Tai kikkelini jäykistyy ja laukeaa vaik ei koskis kun näkis niin ihanan kuvan että no sinulla ei ole vaikeuksia saada omaa miestä vaan sinua haluaa pussata ja pussailla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai kikkelini jäykistyy ja laukeaa vaik ei koskis kun näkis niin ihanan kuvan että no sinulla ei ole vaikeuksia saada omaa miestä vaan sinua haluaa pussata ja pussailla

        No, pidä toi mielikuva 😜


    • Anonyymi

      No nyt on kyllä aika avutonta toimintaa.

      Miksi sinä välis näyttelyt aina tyhmää?
      Yllätät ja repäiset joskus.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Eikös säikäyttäminen tai pelottaminen ole piristämistä tavallaan, sehän piristää jos oikein säikähtää?

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3674
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      223
      3166
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2613
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2122
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2115
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1947
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1765
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1742
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      292
      1458
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1362
    Aihe