🙄🐕☀️ neitillä on liian hyvä muisti. Sitä ei saa illalla kävelemään entisiä reittejä tiettyyn kellonaikaan. Häthätää asioi ja sitten kotiin. Uuden vuoden raketit on hyvin mielessä. Yksi koiratuttukaan ei enää käy kun olivat vierekkäin tykinjyskyn paukahtaessa. Nyt neiti kääntää kuonon heti kotia kohti kun näkee tuon tutun koiran.
Kauppamenojakaan ei voi enää mainostaa, ettei yllytä täällä jotakuta luulemaan, että kassaneiti kutsuu. Nuohan olen kirjoittanut rekkaamattomana, kun olen niin varovainen. Niin varovainen, etten edes tiedä onko oikea niitä lukenut. 🤔
Tulisipa jo valoisat illat
6
65
Vastaukset
- Anonyymi
Ärsyttää teksti, ku puhuu koirasta neitinä. Liiallinen koiran inhimillistäminen vaa kertoo et oot röyhkeä mies joka nai koiraansa, kutsuu tätä neidoksi -koiraansa.
Ihan sama mikä sinua ärsyttää. Kirjoitus ei ollut sinulle tarkoitettu. Normaalilla ajatuksenjuoksulla varustettu ihminen ei osaa edes kuvitella tuollaisia asioita saati sitten kirjoittaa julkiselle palstalle.
lounas.ajatus kirjoitti:
Ihan sama mikä sinua ärsyttää. Kirjoitus ei ollut sinulle tarkoitettu. Normaalilla ajatuksenjuoksulla varustettu ihminen ei osaa edes kuvitella tuollaisia asioita saati sitten kirjoittaa julkiselle palstalle.
P.S. Lisäsin profiiliini, että olen nainen. Et näytä sitä muistavan. Joko sinulla on alunalkaen huono muisti tai sitten alkaa jo dementia vaivata. Profiiliin kirjoitetut tiedot näkyvät, kun hiirellä klikkaa tuota profiilini (lounas.ajatus) nimeä.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17778930i
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Koirilla pakkaa olemaan joissakin asioissa liian hyvä muisti.
Kyllä kissoillakin on hyvä muisti. Etenkin juttuihin missä niille on käynyt hullusti. Ei se munkaan tuhma kissa tippunut kuin kerran vessanpönttöön suihkukaapin päältä. Kylläpä se ponkaisi korkealle pöntöstä kun huomasi että siellä on vettä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135203
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603168- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461868- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608