En ymmärrä sitä

Anonyymi-ap

Miksi et voi mies luottaa minuun täälläkään. Sanoin miten asia oli niin et uskonut.

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä ole typerä. Mukaan mies ei kaipaa sinua täällä.

      • Anonyymi

        On kaipaillut ja se yksi ja ainoa. Sille osoitin aloituksen en sivusta huutelijoille.


    • Anonyymi

      Oletko aito ja rehellinen? Aina yhtä lojaali, avulias ja ystävällinen vasten kasvoja ja seläntakana? Varsinkin somessa tämä on tärkeää. Jos et, valintamme ei osunut sinuun.

      P.S. tiukat pöksyt ja keikutus on plussaa😋

      • Anonyymi

        Oletko sinä aito ja rehellinen? Kerro välillä itsestäsi äläkä minua pommita tuollaisilla.:) tiedän että katseet kun osui niin valintasi oli jo selvä. Munattiin vain se tilaisuus silloin lähestyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä aito ja rehellinen? Kerro välillä itsestäsi äläkä minua pommita tuollaisilla.:) tiedän että katseet kun osui niin valintasi oli jo selvä. Munattiin vain se tilaisuus silloin lähestyä.

        Katso tekoja. Minulla ei ole eikä ole ollut mitään salattavaa. Jos on ollut sanomista, olen sen sanonut. Älä luule mitään. Katso vain tekoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso tekoja. Minulla ei ole eikä ole ollut mitään salattavaa. Jos on ollut sanomista, olen sen sanonut. Älä luule mitään. Katso vain tekoja.

        Katso sinäkin minun tekoja. Mille oikein vaikutin? Olinko luotettava ja mukava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso sinäkin minun tekoja. Mille oikein vaikutin? Olinko luotettava ja mukava?

        Mukava kyllä, mutta luotettava? Jollekin varmasti. Minulle et. Ja elämä on aina valintoja. Pitää valita, kenelle kumartaa ja kenelle pyllistää. Oletko eri mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kyllä, mutta luotettava? Jollekin varmasti. Minulle et. Ja elämä on aina valintoja. Pitää valita, kenelle kumartaa ja kenelle pyllistää. Oletko eri mieltä?

        Miten niin en ollut sinulle luotettava? Perustelisitko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin en ollut sinulle luotettava? Perustelisitko.

        Tietäisit, jos olisit hän. Tämä on jotain urkkimista. Hän tietää tasan tarkkaan, milloin ja miten.. jos ei ole täysi typerys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäisit, jos olisit hän. Tämä on jotain urkkimista. Hän tietää tasan tarkkaan, milloin ja miten.. jos ei ole täysi typerys.

        Aivan. Se että uskoo muiden huhu puheita ei tarkoita että minä olisin sellainen jos et ole minun kanssa aiemmin puhunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Se että uskoo muiden huhu puheita ei tarkoita että minä olisin sellainen jos et ole minun kanssa aiemmin puhunut.

        No olen kyllä hänen kanssaan puhunut. En usko, että asiat siitä muuttui. Huhuja en ole kuunnellut, enkä levittänyt. Sen olen kyllä kertonut, miksi lähdin. Tiukkaa faktaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen kyllä hänen kanssaan puhunut. En usko, että asiat siitä muuttui. Huhuja en ole kuunnellut, enkä levittänyt. Sen olen kyllä kertonut, miksi lähdin. Tiukkaa faktaa.

        Et sitten taida olla se kenelle aloitus. Hänelle oltiin kerrottu minusta jotain huhuja mitä uskoi sitten ja sen takia ei lähestynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten taida olla se kenelle aloitus. Hänelle oltiin kerrottu minusta jotain huhuja mitä uskoi sitten ja sen takia ei lähestynyt.

        Kukapa näistä tietää. Tsemppiä sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukapa näistä tietää. Tsemppiä sinulle.

        Eihän näistä tiedäkään. Jospa se oikea nainen löytyisi sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten taida olla se kenelle aloitus. Hänelle oltiin kerrottu minusta jotain huhuja mitä uskoi sitten ja sen takia ei lähestynyt.

        No jos ei lähestynyt huhujen takia. Ei ole arvoisesi. Unohda. Mutta jos se ei usko muiden puheita, uskoo sinuun, vaikka ei ehkä olisi perusteita. Seisoo ystävänsä rinnalla, se on tavallaan hyvin ihailtavaa. On lojaali, vaikka ei välttämättä ole aihetta, se on pirun kova juttu. Arvostan. Koska sen luottamuksen voi loppupeleissä menettää vain omilla teoillaan. Ei muiden puheilla. Jos on oikeasti luottamus. Voimia sinne. Toivottavasti löydät sen oikean👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos ei lähestynyt huhujen takia. Ei ole arvoisesi. Unohda. Mutta jos se ei usko muiden puheita, uskoo sinuun, vaikka ei ehkä olisi perusteita. Seisoo ystävänsä rinnalla, se on tavallaan hyvin ihailtavaa. On lojaali, vaikka ei välttämättä ole aihetta, se on pirun kova juttu. Arvostan. Koska sen luottamuksen voi loppupeleissä menettää vain omilla teoillaan. Ei muiden puheilla. Jos on oikeasti luottamus. Voimia sinne. Toivottavasti löydät sen oikean👍

        Ehkä se uskoi ystävänsä puheita ennemmin. Ei puhunut minulle ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se uskoi ystävänsä puheita ennemmin. Ei puhunut minulle ollenkaan.

        Unohda sitten koko ihminen. Jos olis ollut mitään aitoa, olisi kyllä selvittänyt asian kanssasi. Tiedätkö ajattelen, että parempi näin. Ihmiset valitsee, kenelle ovat lojaaleja. Vaikka se harmittaa miten, ettei valinta osunut sinuun, se pitää hyväksyä. Sinä tiedät ja tunnet itsesi. Keskity niihin, jotka ovat lojaaleja sinulle. Turha yrittää muuttaa kenenkään mielipidettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohda sitten koko ihminen. Jos olis ollut mitään aitoa, olisi kyllä selvittänyt asian kanssasi. Tiedätkö ajattelen, että parempi näin. Ihmiset valitsee, kenelle ovat lojaaleja. Vaikka se harmittaa miten, ettei valinta osunut sinuun, se pitää hyväksyä. Sinä tiedät ja tunnet itsesi. Keskity niihin, jotka ovat lojaaleja sinulle. Turha yrittää muuttaa kenenkään mielipidettä.

        Ei me koskaan puhuttu ja täällä sanoi ettei tullut puhumaan koska uskoi juoruja minusta. Ei pidä minua luotettavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me koskaan puhuttu ja täällä sanoi ettei tullut puhumaan koska uskoi juoruja minusta. Ei pidä minua luotettavana.

        No onpa kyllä. Kylläpä on. Jos on noin, niin neuvo on edelleen se, että unohda. Tosin vain jos täällä tosiaan tunnistit...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onpa kyllä. Kylläpä on. Jos on noin, niin neuvo on edelleen se, että unohda. Tosin vain jos täällä tosiaan tunnistit...

        Ei kuulema vain luota minuun. Mutta ihastuin kyllä kun vielä nähtiin ja sanoi itsekin samaa aika ylitseampuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulema vain luota minuun. Mutta ihastuin kyllä kun vielä nähtiin ja sanoi itsekin samaa aika ylitseampuvasti.

        No voe sun. Kyllä ne on selvät pakit. Jätkä kiertoon ja seuraava työn alle. Ei mitään epäselvää tässä. Minimi on se, että puhuu suoraan, eikä vain usko kavereiden juttuja. Tosi mies ajattelee omilla aivoillaan. Kyllä näin on. Mitään luottamusta ei ole edes ollut, jos muiden puheiden perusteella sinut arvioi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voe sun. Kyllä ne on selvät pakit. Jätkä kiertoon ja seuraava työn alle. Ei mitään epäselvää tässä. Minimi on se, että puhuu suoraan, eikä vain usko kavereiden juttuja. Tosi mies ajattelee omilla aivoillaan. Kyllä näin on. Mitään luottamusta ei ole edes ollut, jos muiden puheiden perusteella sinut arvioi.

        Ei se ollut pakit kun ei se tiennyt mitä uskoa. Sanoi että olisi voinut uskoa sen sanomisen todeksi. Häntä huijattiin niin uskomaan. En voi unohtaa koska ihastuin niin tulisesti juuri häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ollut pakit kun ei se tiennyt mitä uskoa. Sanoi että olisi voinut uskoa sen sanomisen todeksi. Häntä huijattiin niin uskomaan. En voi unohtaa koska ihastuin niin tulisesti juuri häneen.

        Oli se pakit. Älä valehtele itsellesi. Muuten se olisi selvittänyt asian kanssasi. Monta kertaa se pitää sanoa: jos on luottamus, sen voi menettää vain omilla teoillaan, ei muiden puheiden perusteella. Ei ole kolmatta vaihtoehtoa: mutta jos kuitenkin. Sitä joko on tai ei ole. Jos on, muiden puheet ei paina missään. Sinun ei tarvitse uskoa minua, kunhan avaat silmäsi ja hyväksyt tosiasiat. Haluatko olla ihmisen kanssa, joka kääntää selkänsä muiden puheiden perusteella. Joka ei usko sinuun. Jos haluat, siitä vain. Jatka kaipaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli se pakit. Älä valehtele itsellesi. Muuten se olisi selvittänyt asian kanssasi. Monta kertaa se pitää sanoa: jos on luottamus, sen voi menettää vain omilla teoillaan, ei muiden puheiden perusteella. Ei ole kolmatta vaihtoehtoa: mutta jos kuitenkin. Sitä joko on tai ei ole. Jos on, muiden puheet ei paina missään. Sinun ei tarvitse uskoa minua, kunhan avaat silmäsi ja hyväksyt tosiasiat. Haluatko olla ihmisen kanssa, joka kääntää selkänsä muiden puheiden perusteella. Joka ei usko sinuun. Jos haluat, siitä vain. Jatka kaipaamista.

        Ei se tuntenut minua ja sillä oli varmasti syynsä miksi ei halunnut jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tuntenut minua ja sillä oli varmasti syynsä miksi ei halunnut jutella.

        Voit selittää asian ihan miten haluat. Fakta on se, että mies joka luottaa naiseen ja haluaa, että sen kanssa asiat etenee, ei usko muiden puheita. Se selvittää asiat sinun kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit selittää asian ihan miten haluat. Fakta on se, että mies joka luottaa naiseen ja haluaa, että sen kanssa asiat etenee, ei usko muiden puheita. Se selvittää asiat sinun kanssasi.

        Meillä oli erikoinen tapaus ja siksi se meni niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli erikoinen tapaus ja siksi se meni niin.

        Niinhän se on aina. En osaa sanoa muuta kuin: Toivottavasti saat selvyyden asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on aina. En osaa sanoa muuta kuin: Toivottavasti saat selvyyden asioihin.

        Toivotaan että saisin. Jospa joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kyllä, mutta luotettava? Jollekin varmasti. Minulle et. Ja elämä on aina valintoja. Pitää valita, kenelle kumartaa ja kenelle pyllistää. Oletko eri mieltä?

        Yhrel kumarrat toisel pyllistät vertauskuva siitä mielistelystä kai toisin sanoen siis jokatapauksessa pahoitat jonkun mielen ni miksi pitäisi ajatella kenenkään muun tunteita kui itsensä ja lastensa tosi jos on kyseessä perhe ni puolisoiden tulisi osata ajatella toistensa tunteita myöskin vielä lastensa tunteiden lisäksi


    • Anonyymi

      Missähän sanoit? Oletko edes Nainen?

      • Anonyymi

        Palstalla puhuin miehen kanssa jota nähnyt niin että nähtiin toisemme yli vuosi sitten. Ja kyllä olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla puhuin miehen kanssa jota nähnyt niin että nähtiin toisemme yli vuosi sitten. Ja kyllä olen nainen.

        Ei se mekko tee susta naista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mekko tee susta naista!

        En käytä edes mekkoja naisena.


    • Anonyymi

      Jostain syystä koen tämän keskustelun hyvin terapeuttisena😊

      • Anonyymi

        Miksi koet niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi koet niin?

        No muistuttaa kovasti omia kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No muistuttaa kovasti omia kokemuksia.

        Kiva jos jotkut kokeneet samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos jotkut kokeneet samoin.

        Voi kyllä 🤣🤣🤣.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kyllä 🤣🤣🤣.

        Tai no eihän se kivaa ole kun vuoden täällä huudellut ja ei vastausta. Sitten kun se tulee niin jää vain kysymysmerkkejä tapauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai no eihän se kivaa ole kun vuoden täällä huudellut ja ei vastausta. Sitten kun se tulee niin jää vain kysymysmerkkejä tapauksesta.

        Tämä on vanha ja kulunut neuvo, mutta kysy, jos asia on jäänyt vaivaamaan. Tiedä, vaikka kaipaa sinua, jos täällä kerran vastailee.


    • Anonyymi

      Kannattaa kysyä asianosaiselta irl niin saa selvyyden.
      Mä sain myös selvyyden, ei vastattu mitään.

    • Anonyymi

      No täälä ny kai harvempi voi edes luottaa omiinkaan kirjoituksiinsa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe