Mites oli tämän uuden rautakaupan avaus? Jossain näin mainintaa mut nyt ilmoitus hukassa.
Yllätyttiin vaan kun vanha kauppa viel avoinna?
Rautakauppa
9
2231
Vastaukset
- Anonyymi
1.4 aukeaa uusi "kaapattu" K-rauta, nuorempi kerma näytti mallia vanhemmalle kermalla miten bisneksiä hoidellaan.
Eikä loppu kaappaukset tähän, puuta jo alkavat ajamaan asemalta. Nyt on tekemisen mallia!!!- Anonyymi
Tokkopa kukaan vanhaa kermaa jää kaipaamaan.
Saahaan kunnon kauppa meille. - Anonyymi
Eilen käytiin ja tavaraa runsaasti jäljellä.Loppuuko sittenkään vielä??
- Anonyymi
Tärkeintä että kylä pysyy elävänä, nää miehet tekee sen eteen töitä. Hienoa että K-rauta jatkaa toimintaansa Parkanossa.
- Anonyymi
Tottakai rautakauppa pitää olla.
- Anonyymi
Aika vähä tulee oleen rautaa ko. kaupas.
- Anonyymi
Halpaa ruokaa kannattaa myydä rautakaupas nauloja ei enään paljon tarvita. Hieronta palveluja kanssa kannattaa antaa myös.
- Anonyymi
Älkää missään nimessä tilatko karsikkaan kartanolta mitään. Tämä mies on tunnettu pedofiili
- Anonyymi
Älkää tukeko karsikkaan kartanon tuotteita. Mies on maannut pikkutytön kanssa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291280
- 1181107
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97924- 113847
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271798- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18697- 49671
- 28627
- 49599