Kansainvälinen kiipeilijä

Anonyymi-ap

meinaatko koska tulla takas?
Olis kiva taas nähdä, piristäisit sillä taas monta päivää.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuu sitten mun luo. Oot ihana!

    • Anonyymi

      Oot söpö! ja nyt voin puhua sulle sun kieltä. Osaan jo aika monta lausetta.

    • Anonyymi

      Niin ja aattelin että jos sulle käy niin voitais ainakin kerran rakastella.

      • Anonyymi

        Hästi.


    • Anonyymi

      Mietin mä silleenkin että kun meille tulee ritaa, niin voisitko sää riidellä sun kielellä. Kun en kaikkee kuitenkaan ymmärtäis ainakaan heti ja se vois olla ihan mielenkiintosta.

    • Anonyymi

      Ihana viesti!!! Pahinta maailmassa on menettää hyvä ystävä ja päivien piristäjä. On ihmisiä joiden näkemistä odottaa kuin janoinen, he saavat iloisen mielen ja ajatukset useiksi päiviksi mietteliäiksi. Ihmisten luonne ja hyvyys paljastuu melko nopeasti keskustellessa, joidenkin kanssa ei tarvitse odottaa epämiellyttäviä tarinoita toisista ihmisistä eikä epäilyksiä vilpittömyydestä. Toisten kanssa keskusteltaessa etsitään mukavia asioita ja yritetään löytää hauska juoni hetkeen ja miksei koko elämään. Ihastuessa ensimmäisenä havaitsee kauniin luonteen, sitten kauniit hiukset ja kauniin paidan. Rakastuessa mietitään "olisko meillä yhdessä hauskaa" eli sopisiko meidän luonteet täydellisesti yhteen, ettei koskaan olisi tylsää? Elämä on valintoja ja jokainen on oman onnensa seppä, joskus näihin kuulee epäröiviä selitelmiä paikkansa pitämättömyydestä, mutta isosti voi elämäänsä ohjata kohti parempaa lopputulosta. Rakastuessa tulisesti, voi harkinta kyky pettää pahemminkin, mutta se on vain elämää jossa yliluonnollinen voima kohtaa pienen ihmisen.







      https://youtu.be/nhUvQFumwKQ

      • Anonyymi

        Kiva kun jaksoit tarinoida mutta et oo se kiipeilijä ja kaikki toi kaunis teksti, ei oikein sytytä. Sytyn näkemisestä.


    • Anonyymi

      Tervemenoa

      • Anonyymi

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Viimeks "ehdotin" korkeimmalle voimalle että olis kiva nähdä sut, ilmestyit tunnissa. Kokeilen sitä taas.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vain yks tuntee mut paremmin kun minä, se saa päättää kuka on tarkotettu mulle.


      • Anonyymi

        Jos se antaa mun nähdä sen ihmisen ketä pyydän, sillon se ihminen ei voi olla ainakaan väärä.


    • Anonyymi

      🖐🏻 terve täällä(hän) minä🤭

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe