Kesäkuuksi sain ajan hammashoitoon ja tarkastukseen.... Yrittävät änketä Turkuun väkisin... periaate on että omaan kuntaan pääsee..sen verran pitää olla aikoja.
hampaat ja kunnallinen hoito
Anonyymi-ap
8
716
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, kyllä oma kunta on se ensisijainen hoitopaikka kuitenkin.
Ja kun Turussa on muutenkin julmetun pitkät jonot ainakin hammashoidon puolella. - Anonyymi
Salossa ja Laitilassa on useita yksityisiä hampaan korjaaja.
- Anonyymi
Joka puolella on pitkät jonot, monta kuukautta saat jonottaa. Terveydenhoito on menny huonoksi
- Anonyymi
Huonommaksi menee, kun porvarihallitus pääsee vauhtiin!
- Anonyymi
No ole tyytyväinen että sait ajan.
- Anonyymi
Aikaa siirrettiin kesäkuusta syyskuulle..... että se siitä ajasta.
- Anonyymi
olen
- Anonyymi
ja sama suuhygienisti - syyskuulle menee.... Kuka täälläkin kirjoittaa sääntöjenvastaisia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1271032
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849