Törmätä sinuun vahingossa mies?
Missä voisin tänään
15
54
Vastaukset
- Anonyymi
Aja stop-merkin takaa mun kylkeen?
- Anonyymi
No sovitaan aika ja paikka🤭 Korvauksia en maksa.
Nyt enää koton. Tuut tohon vahingossa soittaan ovikelloa ja kun avaan oven, vahingossa vähän niinku törmäät. Homma hoidettu 👍
Tänään lähellä harrastuspaikkaa ja huomenna töissä.
- Anonyymi
Tänään et valitettavasti missään. Ehkä jonain toisena päivänä.
- Anonyymi
Töissä.
- Anonyymi
- Anonyymi
alko
- Anonyymi
oon täällä kotona, jos tuut kylmissäsi tuohon oventaakse niin päästän lämmitteleen.
- Anonyymi
Et missään. Minun luonteeni on liian ongelmallinen rakastettavaksi muutenkin. En enää halua ajatella ollenkaan miten ihana se nainen on. Tulee vain paha mieli. Paha olla.
- Anonyymi
Metsäpolulla vaikka koiran kanssa mutta et enään tänään...mitenkäs huominen,sopiiko huomenna ennen puoltapäivää ? puss...
- Anonyymi
Stanan hintttaaja sulla mitään koiraa oo. tahdot raiskata vaan
- Anonyymi
Homosta (kaappi) ei heteroa tule vaikka kuinka toisia homoiksi haukkuu. Tämä unista kaappihomo Rymättylän yksi.sössöttävä puhetta. Ryhmä kaksi p.rse leveämpi kuin hartiat. Ryhmä kolme.herpes huulessa,mainitaan myös raamatussa ilmestys kirjassa,Jumala merkitsee homot näkyvällä merkillä eli huuliherpeksellä.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017779343hi
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135223
- 675024
- 904094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521894- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618