Selittäkääpäs. Jos rahastot ovat selkeästi painuneet miinukselle. Niin kannattaako juuri silloin ostaa lisää. Onko silloin siis ale?
Vastaukset 1
- Anonyymi
Kyllähän sitä rahastoa silloin enemmän saa jos on arvo tullut alas (eli miinuksella).
Rahastoihin tulisi säästää koko ajan jatkuvasti ja pitkäaikaisesti, mielellään kymmeniä vuosia. Tällöin hintahajautus toteutuu eikä satunnaiset laskut (jopa romahdukset) ja nousut paljon merkkaa kokonaisuudessa, tulee keskimäärin se 10% voittoa pitkään säästämällä. Toki voi tehdä myös silleen että jos hinta on halvempi kuin edellinen ostohinta, ostaa rahastoa lisää vähän enemmän. Jos hinta taas on kalliimpi kuin viimeksi kun osti, ostaa lisää hieman vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761510
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50508Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483