ko sulla oli tarkoituksena kun tuohon osallistuit, meinaan siltä tosiaan vaikuttaa 😢😢😞
Mun satuttaminen
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin osallistuin?
- Anonyymi
Tänään saman pöydän äärellä istuimme jälleen
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17779519F
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Se olin minä sillon kun olin "kokeilu" iässä. Nyt oon ihan eri. En oo vuoteen harrastanut seksiä ja jos susta on kiinni niin varmaan jaksan toisenkin vuoden.
- Anonyymi
Mutta eihän tääkään aloitus ollu mulle.
- Anonyymi
ja vaikka vähän vitsillä vastasin, anteeks siitä, niin siltikin tää on totta että oon ihan eri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja vaikka vähän vitsillä vastasin, anteeks siitä, niin siltikin tää on totta että oon ihan eri.
Ei se auta yhtään jos olit se joka tunki lähelle monta kertaa tuijottamaan! Et tunnu ymmärtävän sitä miten paljon pahaa sait aikaan! Kestää kauan selvitä sellaisesta kokemuksesta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135193
- 675004
- 904074
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753580Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603158- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461858- 381740
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608