näin sinut seisovan valkoisessa lyhyessä untuvatakissa korkean liukuovi tyyppisen seinän edessä. Odotit palellen pääsyä sisään. Tulin siihen jonkun muun miehen (kaverimies) kanssa. Hän katosi paikalta ja jäin kahden kanssasi. Annoin oman pitkän untuvatakkini sinulle, laitoin sen päällesi, jotta et enää palelisi. Olin huolissani, mutta myös tyytyväinen, kun sain autettua sinua!
Unessani viimeyönä
Anonyymi-ap
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa imelää.
- Anonyymi
Mistä tiedät että oli untuvaa? Jos olikin untuvan kaltaista synteettistä materiaalia?
- Anonyymi
Kiitos takista, on kylmä.
- Anonyymi
Tiedäthän, että ajattelen sinua lämmöllä? Sait lämpöisen takin, ole hyvä!
- Anonyymi
Lopeta kaverimiehelle juttelu niin olen sun!
- Anonyymi
Unessa se kaverimies oli....
- Anonyymi
No täällähän onkin ollut vähän kylmä, toppavaatteet on ollut päällä koko talven sisälläkin, joten ollaan pärjätty ja selvitty kyllä.
- Anonyymi
Voi olipa kaunis uni.Kuka lie ollut tuo autettava ,varmaan kaipaat kovin ,kun uniin tulee
- Anonyymi
Tyttörakkaus on aito rakkaus 🌸🐈
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225506
- 715198
- 924228
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723