Venäläiset huolissaan venäläisen kulttuurin syrjimisestä

Anonyymi-ap

MTV3:n Seitsemän uutisissa kerrottiin, että venäläiset ovat huolissaan siitä, että venäläistä kulttuuria ei arvosteta maailmalla. Miten sitä voisi arvostaa?

Länsimaiden uutisvälineissä kerrotaan joka päivä venäläisten tekemistä siviilien tappamisista, naisten raiskauksista, sairaaloiden ja muiden siviilikohteiden pommittamisista Ukrainassa, ukrainalaisten museoiden taide-esineiden varastamisesta ja viemisestä Venäjälle.

Miten venäläiset voivat olla niin pöljiä, että kuvittelevat Ukrainan sodan saavan maailman ylistämään venäläisyyttä? Sergei Lavrov on itse sanonut, ettei Venäjä tarvitse edustustoja ulkomailla. Se onkin ainoa viisaus, minkä hän on suustaan päästänyt pitkiin aikoihin!

7

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Arvostaako Venäjä itse muiden kulttuureja? Mitä on saanut heidän kommenttejaan lukea, esim. länsimaisesta kulttuurista. Se on ollut kaikkea muuta kuin arvostusta. Ennen kun vaativat kulttuurinsa arvostamista. Katsoisivat peiliin. Sitä paitsi, Valitettavasti Venäjän kulttuuri näyttää nyt muiden silmissä lähinnä, vain sotansa jumaloimiselta.

• Anonyymi

Olen kanssasi täysin samaa mieltä, koko venäjän historian aikana siellä on lähes jumaloitu sotia ja sotimista, raakuuksia, ym.!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kanssasi täysin samaa mieltä, koko venäjän historian aikana siellä on lähes jumaloitu sotia ja sotimista, raakuuksia, ym.!

Venäjä arvostaa omia vähemmistöjään tapattamalla heitä turhissa Putinin aloittamissa sodissa

• Anonyymi

Stalin tapatti kyllä aika tasapuolisesti vähemmistöjen ja enemmistöjen edustajia, noin 20 miljoonaa oman maan kansalaista. Juuri tästä syystä venäläiset pitävätkin Stalinia suuressa arvossa.

• Anonyymi

Kumpa naapurissa oleva kuvottava senmaalainen nuorehko narttu menisi sinne mistä tullutkin. Raivostuttaa avointa, aiheetonta ynseilyä ja koppavuutta sietää.
      Helkuttiin vaan kiittämätön ruma elätti!

• Anonyymi

Kulttuuri on vähän eri asia kuin politiikka.
      ...
      Paitsi tietysti kulttuuripolitiikka.

• Anonyymi

Venäjällä mm. niskalaukaukset ovat hyvin arvostettuja länsimaissa hyi-hyi asioita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      23
      2411
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1536
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      118
      1274
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      969
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      862
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      861
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      840
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe