Toisaalta jo luinkin että ollut sulla töitä paljon :). Mitä kuuluu muuten?
Iltaa minulta kaverille
44
55
Vastaukset
- Anonyymi
En ole töissä ollut vielä koskaan. :)
- Anonyymi
Ok, kuka oletkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, kuka oletkaan.
Vokaalinainen olen ja sinä väärä jii. :)
- Anonyymi
En tee töitä mitäpä tässä päivät vähän pitkiä.
- Anonyymi
Hyvää yötä kaveri.
- Anonyymi
Eipä mulle muuta kuulu. Teen töitä ja liikun. Syön hyvin, haaveilen ja ikävöin naista jne.
- Anonyymi
Kuka nainen sinulla mielessä? Sivusta kysyn.
- Anonyymi
Ei ole töitä ollut normaalia enempää. En tiedä mistä luit mutta iltaa sinnekin. :)
- Anonyymi
Ei ole näkynyt sitä kaivattua täällä enää. En tiedä mihin se hävisi vai onko koskaan ollutkaan. :( näin unessakin jotain samaa taas mitä aikaisemmissa yksi yö.
- Anonyymi
Ai, luulin et tää ois ollu sun kommentti:
Mulla on kaikki hyvin. Olo tuntuu melkeinpä ylirauhalliselta, vaikka takana on pitkä työputki ja sen päälle tämänpäiväinen liikuntasuoritus. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole näkynyt sitä kaivattua täällä enää. En tiedä mihin se hävisi vai onko koskaan ollutkaan. :( näin unessakin jotain samaa taas mitä aikaisemmissa yksi yö.
Oliko se uni tuo mistä on yksi alotus? Missä kai mäkin olin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kaikki hyvin. Olo tuntuu melkeinpä ylirauhalliselta, vaikka takana on pitkä työputki ja sen päälle tämänpäiväinen liikuntasuoritus. :)Kiva kuulla. :) minulla vähän vuoristorataa ollut taas kaikki asiat kuten yleensäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kirjoittanut siitä tänne vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, puin juuri parhaani, kun huomasin oikean osumasi, sitten vein roskia piharoskikseen pilde kommandona.
Voin olla yhteyksissä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla. :) minulla vähän vuoristorataa ollut taas kaikki asiat kuten yleensäkin.
Tai siis ei tuo sinun ollutkaan. Mitä oikein luin. Siis ei ole minun kirjoittama. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kaikki hyvin. Olo tuntuu melkeinpä ylirauhalliselta, vaikka takana on pitkä työputki ja sen päälle tämänpäiväinen liikuntasuoritus. :)Tuo kirjoittaa eri tavalla kuin minä yleensä lisäksi. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis ei tuo sinun ollutkaan. Mitä oikein luin. Siis ei ole minun kirjoittama. :)
Joo okei :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla. :) minulla vähän vuoristorataa ollut taas kaikki asiat kuten yleensäkin.
Mulla ei mitään ihmeellistä työputkea, mut liikuntasuoritus kylläkin tältä päivää takana :). Olikohan se sitten se mies edes kun katosi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei mitään ihmeellistä työputkea, mut liikuntasuoritus kylläkin tältä päivää takana :). Olikohan se sitten se mies edes kun katosi?
Sitähän sinulla. :) kiva että jaksat liikkua noin ahkerasti. Minulla jäänyt kun ollut muita kiireitä. Pitäisi kyllä alkaa taas liikkumaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä juuri itsekin mietin oliko se vai ei. :) se kyllä puhui että eivät olisi nähneet kuin kerran koko vuonna mutta voi olla ettei ole minua tunnistanut kun ei me tunnettu sinänsä ollenkaan. Minullakin meni aikansa ennen kun opin mille se mies näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitko ollenkaan tuota ylilääkäri ketjua? Oli aika huvittava lukea ja sinne heitin kommenttiakin. Miten joku jaksaa nähdä vaivaa noin paljon ja vielä jonkun toisen asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitko ollenkaan tuota ylilääkäri ketjua? Oli aika huvittava lukea ja sinne heitin kommenttiakin. Miten joku jaksaa nähdä vaivaa noin paljon ja vielä jonkun toisen asiasta.
En oo sellasta lukenut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä juuri itsekin mietin oliko se vai ei. :) se kyllä puhui että eivät olisi nähneet kuin kerran koko vuonna mutta voi olla ettei ole minua tunnistanut kun ei me tunnettu sinänsä ollenkaan. Minullakin meni aikansa ennen kun opin mille se mies näyttää.
Monta kertaa te sitten näitte? Suunnilleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta kertaa te sitten näitte? Suunnilleen
Nähtiin me vuoden aikana useasti. Varmaan viisi-kymmenen kertaa että katseet kohtasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtiin me vuoden aikana useasti. Varmaan viisi-kymmenen kertaa että katseet kohtasi.
Kyl siitä luulisi jo muistavan useamman kuin yhden kerran
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl siitä luulisi jo muistavan useamman kuin yhden kerran
Luulisi kyllä. Tiesi se varmaan kuka olen sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi kyllä. Tiesi se varmaan kuka olen sitten.
Oliko mitään puhetta haluisko se sitten jotain juttua teidän välille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän sinulla. :) kiva että jaksat liikkua noin ahkerasti. Minulla jäänyt kun ollut muita kiireitä. Pitäisi kyllä alkaa taas liikkumaan. :)
Itse ainakin kesää kohti innostunut treenaamaan enemmän. Kai sitä haluaa olla jonkinlaisessa kunnossa kesäl :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko mitään puhetta haluisko se sitten jotain juttua teidän välille?
Ei me puhuttu ollenkaan silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ainakin kesää kohti innostunut treenaamaan enemmän. Kai sitä haluaa olla jonkinlaisessa kunnossa kesäl :).
Sehän on kiva että jokin tavoite. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me puhuttu ollenkaan silloin.
Niin mut siis nyt kun täällä puhuitte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mut siis nyt kun täällä puhuitte
Sanoi että olisi halunnut täällä kun puhuttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi että olisi halunnut täällä kun puhuttiin.
Kuulostaa hyvältä :). Siitä vaan toimeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä :). Siitä vaan toimeen
Mutta en voi olla varma onko se se mies vaikka kovasti kysyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta en voi olla varma onko se se mies vaikka kovasti kysyn.
Joku kysymys pitäisi keksiä minkä vain se mies tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kysymys pitäisi keksiä minkä vain se mies tietää
Vaikea kun ei ole oikein sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikka missä näitte yleensä vaikka? Missä yhteydessä näitte? Jotain tuollaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öitä nyt sulle :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikka missä näitte yleensä vaikka? Missä yhteydessä näitte? Jotain tuollaista
Niin jotain pitäisi keksiä. Öitä. :)
- Anonyymi
Täällä yksi raskaan työn raataja. :I
Minuako ikävöit?- Anonyymi
Kaveri löytyi jo
- Anonyymi
Yksistä valoista piti juostakin.
- Anonyymi
Et voi tulla rajan taa https://youtu.be/yiLZ3s4CpZc
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715168
- 914194
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713