Kokemuksia Hiusextra Heinilä Oy:sta?

Anonyymi-ap

Hei,
Onko ihan asiallinen liike? Kyseessä lapsen ensimmäinen peruukki. Ottavatko vastuun tuotteista jos tulee jotain ongelmia? Ovatko ammattimaisia?
Yritin soitella tuonne vähän kyselläkseni ja jäi sen verran epävarma fiilis kun joku vastasi puhelimeen ja sanoi hyvin varovasti kaikkeen en tiiä :D

9

3367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sieltä saa kyllä peruukkeja, mutta koskaan eivät ole reklamointeihin taipuneet.
      Jos haluat asioida liikkeessä jossa otetaan vastuu myös ongelmatilanteissa niin suosittelen Helsingissä joko Kuokkasta tai Suomikalliota.

Heinilässä vakiovastaus vialliseen peruukkien on
      ”Itse oot rapsutellu kynnellä tai kyllä mä tiiän et itse oot leikellyt saksilla”. Tämän jälkeen en ole uskaltanut ostaa tuolta edes shampoota.

Terveisin,
      Alopeciaa sairastava

• Anonyymi

Vaikuttaa todella erikoisilta kommenteilta, kun omiin kokemuksiin ja muiden arvosteluja lueskelen.
      Kokemuksesta voin sanoa, että ystävällistä palvelua olen aina saanut ja peruukkien käyttökokemus on jo useiden vuosien ajalta. Ja vastaavia kokemuksia on myös alopecia-ryhmässämme. Ongelmia minulla ei koskaan tosin ole ollut. Kinnuselta olen myös tilannut pari peruukkia ja p-rautatienkadulta saanut asiantuntevaa palvua.

• Anonyymi

Hei, on varmasti Suomen asiallisimpia liikkeitä kyseisellä alalla, suomalaisittain hyvä valikoima. Jos olet kovin skeptinen, menkää itse paikan päälle, niin saatte kokeilla ja tunnustella tuotteen ja palvelun laatua. Peruukin ostaminen esim. netistä pelkän kuvan perusteella on aina riski, jos ei tunne valmistajaa tai mallia entuudestaan. Voi tulla yllätyksiä, jotka olisi livenä huomannut heti. En oikein näe syytä, miksi reklamoisin peruukista, jonka olen omin käsin ja silmin valinnut? Peruukki ei ole ikuinen missään tapauksessa.

• Anonyymi

Surkea valikoima ja sain todella huonoa palvelua

• Anonyymi

Samat sanat- epävarma palvelu eikä kysymyksiin vastauksia tullut. Yhden peruukin kohdalla pyysin sovitusapua - siitä perivät sitten extraa vaikka heiltä tuolloin kaksi peruukkia ostin; yli 1000 eurolla. Ei ikinä enää sinne kunnon muitakin liikkeitä. Videot heillä ok

• Anonyymi

Mulla ei onnistu palvelusetelin vastaanottaminen. En tietenkään maksa koko määrää kun on 500 euron palveluseteli. Mun tuloilla eivät suostu ottamaan edes luotollista maksua, vaikka on luottotiedot kunnossa. Soitan kyllä sinne niin katsotaan mikä on vastaus. Ärsyttää!

• Anonyymi

Palvelusetelisi onkin aika iso. Koko maata kattava peruukkien palveluseteli on vähän yli 300€. Palveluseteleistä ei saa vaihtorahaa, jos ostaa sillä halvemman tuotteen. Voit maksaa sillä peruukin lisäksi esm. peruukin huoltoon tarvittavat pesu- ja hoitoaineet!

• Anonyymi

Ihan paska paikka, huono palvelu eikä ammattitaitoista väkeä, en missään nimessä suosittele kenellekään. Ajoin turhaan melkein 100km sinne, ei koskaan enää.

• Anonyymi

Pilailukaupasta saa hyviä peruukkeja, eikä maksa paljoa. Et tarvitse edes maksusitoumuksia. Joten sinne vaan! Taatusti saat sellaiset kutrit, kuin haluat, ja naapurisikin ilahtuu nähdessään uusen lookkisi!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      410
      3169
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      131
      1742
    3. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      20
      1481
    4. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1410
    5. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      86
      1138
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      34
      1131
    7. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      64
      1127
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      1053
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      155
      1010
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      209
      920
    Aihe