Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kokemuksia Hiusextra Heinilä Oy:sta?

Anonyymi-ap

Hei,
Onko ihan asiallinen liike? Kyseessä lapsen ensimmäinen peruukki. Ottavatko vastuun tuotteista jos tulee jotain ongelmia? Ovatko ammattimaisia?
Yritin soitella tuonne vähän kyselläkseni ja jäi sen verran epävarma fiilis kun joku vastasi puhelimeen ja sanoi hyvin varovasti kaikkeen en tiiä :D

9

2014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sieltä saa kyllä peruukkeja, mutta koskaan eivät ole reklamointeihin taipuneet.
      Jos haluat asioida liikkeessä jossa otetaan vastuu myös ongelmatilanteissa niin suosittelen Helsingissä joko Kuokkasta tai Suomikalliota.

      Heinilässä vakiovastaus vialliseen peruukkien on
      ”Itse oot rapsutellu kynnellä tai kyllä mä tiiän et itse oot leikellyt saksilla”. Tämän jälkeen en ole uskaltanut ostaa tuolta edes shampoota.

      Terveisin,
      Alopeciaa sairastava

    • Anonyymi

      Vaikuttaa todella erikoisilta kommenteilta, kun omiin kokemuksiin ja muiden arvosteluja lueskelen.
      Kokemuksesta voin sanoa, että ystävällistä palvelua olen aina saanut ja peruukkien käyttökokemus on jo useiden vuosien ajalta. Ja vastaavia kokemuksia on myös alopecia-ryhmässämme. Ongelmia minulla ei koskaan tosin ole ollut. Kinnuselta olen myös tilannut pari peruukkia ja p-rautatienkadulta saanut asiantuntevaa palvua.

    • Anonyymi

      Hei, on varmasti Suomen asiallisimpia liikkeitä kyseisellä alalla, suomalaisittain hyvä valikoima. Jos olet kovin skeptinen, menkää itse paikan päälle, niin saatte kokeilla ja tunnustella tuotteen ja palvelun laatua. Peruukin ostaminen esim. netistä pelkän kuvan perusteella on aina riski, jos ei tunne valmistajaa tai mallia entuudestaan. Voi tulla yllätyksiä, jotka olisi livenä huomannut heti. En oikein näe syytä, miksi reklamoisin peruukista, jonka olen omin käsin ja silmin valinnut? Peruukki ei ole ikuinen missään tapauksessa.

    • Anonyymi

      Surkea valikoima ja sain todella huonoa palvelua

    • Anonyymi

      Mulla ei onnistu palvelusetelin vastaanottaminen. En tietenkään maksa koko määrää kun on 500 euron palveluseteli. Mun tuloilla eivät suostu ottamaan edes luotollista maksua, vaikka on luottotiedot kunnossa. Soitan kyllä sinne niin katsotaan mikä on vastaus. Ärsyttää!

      • Anonyymi

        Palvelusetelisi onkin aika iso. Koko maata kattava peruukkien palveluseteli on vähän yli 300€. Palveluseteleistä ei saa vaihtorahaa, jos ostaa sillä halvemman tuotteen. Voit maksaa sillä peruukin lisäksi esm. peruukin huoltoon tarvittavat pesu- ja hoitoaineet!


    • Anonyymi

      Ihan paska paikka, huono palvelu eikä ammattitaitoista väkeä, en missään nimessä suosittele kenellekään. Ajoin turhaan melkein 100km sinne, ei koskaan enää.

    • Anonyymi

      Pilailukaupasta saa hyviä peruukkeja, eikä maksa paljoa. Et tarvitse edes maksusitoumuksia. Joten sinne vaan! Taatusti saat sellaiset kutrit, kuin haluat, ja naapurisikin ilahtuu nähdessään uusen lookkisi!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe