Kokemuksia Hiusextra Heinilä Oy:sta?

Anonyymi-ap

Hei,
Onko ihan asiallinen liike? Kyseessä lapsen ensimmäinen peruukki. Ottavatko vastuun tuotteista jos tulee jotain ongelmia? Ovatko ammattimaisia?
Yritin soitella tuonne vähän kyselläkseni ja jäi sen verran epävarma fiilis kun joku vastasi puhelimeen ja sanoi hyvin varovasti kaikkeen en tiiä :D

14

4827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sieltä saa kyllä peruukkeja, mutta koskaan eivät ole reklamointeihin taipuneet.
      Jos haluat asioida liikkeessä jossa otetaan vastuu myös ongelmatilanteissa niin suosittelen Helsingissä joko Kuokkasta tai Suomikalliota.

Heinilässä vakiovastaus vialliseen peruukkien on
      ”Itse oot rapsutellu kynnellä tai kyllä mä tiiän et itse oot leikellyt saksilla”. Tämän jälkeen en ole uskaltanut ostaa tuolta edes shampoota.

Terveisin,
      Alopeciaa sairastava

• Anonyymi

Vaikuttaa todella erikoisilta kommenteilta, kun omiin kokemuksiin ja muiden arvosteluja lueskelen.
      Kokemuksesta voin sanoa, että ystävällistä palvelua olen aina saanut ja peruukkien käyttökokemus on jo useiden vuosien ajalta. Ja vastaavia kokemuksia on myös alopecia-ryhmässämme. Ongelmia minulla ei koskaan tosin ole ollut. Kinnuselta olen myös tilannut pari peruukkia ja p-rautatienkadulta saanut asiantuntevaa palvua.

• Anonyymi

Hei, on varmasti Suomen asiallisimpia liikkeitä kyseisellä alalla, suomalaisittain hyvä valikoima. Jos olet kovin skeptinen, menkää itse paikan päälle, niin saatte kokeilla ja tunnustella tuotteen ja palvelun laatua. Peruukin ostaminen esim. netistä pelkän kuvan perusteella on aina riski, jos ei tunne valmistajaa tai mallia entuudestaan. Voi tulla yllätyksiä, jotka olisi livenä huomannut heti. En oikein näe syytä, miksi reklamoisin peruukista, jonka olen omin käsin ja silmin valinnut? Peruukki ei ole ikuinen missään tapauksessa.

• Anonyymi

Surkea valikoima ja sain todella huonoa palvelua

• Anonyymi

Samat sanat- epävarma palvelu eikä kysymyksiin vastauksia tullut. Yhden peruukin kohdalla pyysin sovitusapua - siitä perivät sitten extraa vaikka heiltä tuolloin kaksi peruukkia ostin; yli 1000 eurolla. Ei ikinä enää sinne kunnon muitakin liikkeitä. Videot heillä ok

• Anonyymi

Samoin ei esitelty edes aidosta hiuksestsa peruukkeja.meni hermo ostin muovisen mitä ei voi pitää mut oma moka tiedän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin ei esitelty edes aidosta hiuksestsa peruukkeja.meni hermo ostin muovisen mitä ei voi pitää mut oma moka tiedän.

Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun käyn Heinilän Helsingin toimipisteellä.
        Yritin myös jopa ihan kysellä aidosta hiuksesta olevaa peruukkia. Mumisi vaan että onhan niitä, mutta ei esitellyt eikä edes kertonut niistä mitään. Kuitenkin asioinut Suomessa useammassakin liikkeessä, mutta missään ei ole ollut suoraan sanottuna näin paskaa palvelua.
        Joten kannattaa ehdottomasti asioida jossain ihan muualla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritin myös jopa ihan kysellä aidosta hiuksesta olevaa peruukkia. Mumisi vaan että onhan niitä, mutta ei esitellyt eikä edes kertonut niistä mitään. Kuitenkin asioinut Suomessa useammassakin liikkeessä, mutta missään ei ole ollut suoraan sanottuna näin huonoa palvelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritin myös jopa ihan kysellä aidosta hiuksesta olevaa peruukkia. Mumisi vaan että onhan niitä, mutta ei esitellyt eikä edes kertonut niistä mitään. Kuitenkin asioinut Suomessa useammassakin liikkeessä, mutta missään ei ole ollut suoraan sanottuna näin huonoa palvelua.

• Anonyymi

Mulla ei onnistu palvelusetelin vastaanottaminen. En tietenkään maksa koko määrää kun on 500 euron palveluseteli. Mun tuloilla eivät suostu ottamaan edes luotollista maksua, vaikka on luottotiedot kunnossa. Soitan kyllä sinne niin katsotaan mikä on vastaus. Ärsyttää!

• Anonyymi

Palvelusetelisi onkin aika iso. Koko maata kattava peruukkien palveluseteli on vähän yli 300€. Palveluseteleistä ei saa vaihtorahaa, jos ostaa sillä halvemman tuotteen. Voit maksaa sillä peruukin lisäksi esm. peruukin huoltoon tarvittavat pesu- ja hoitoaineet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palvelusetelisi onkin aika iso. Koko maata kattava peruukkien palveluseteli on vähän yli 300€. Palveluseteleistä ei saa vaihtorahaa, jos ostaa sillä halvemman tuotteen. Voit maksaa sillä peruukin lisäksi esm. peruukin huoltoon tarvittavat pesu- ja hoitoaineet!

Seteli 230 euroa Turussa 2023.

• Anonyymi

Ihan paska paikka, huono palvelu eikä ammattitaitoista väkeä, en missään nimessä suosittele kenellekään. Ajoin turhaan melkein 100km sinne, ei koskaan enää.

• Anonyymi

Pilailukaupasta saa hyviä peruukkeja, eikä maksa paljoa. Et tarvitse edes maksusitoumuksia. Joten sinne vaan! Taatusti saat sellaiset kutrit, kuin haluat, ja naapurisikin ilahtuu nähdessään uusen lookkisi!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      162
      2938
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      284
      2620
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      68
      1741
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      43
      1628
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1520
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1276
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      110
      1194
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      14
      1154
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      350
      1075
    10. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1063
    Aihe