Onko kuningattareksi

Anonyymi-ap

Joskus kutsunut vielä täällä? Miestä haetaan.

73

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoittele vaan sen kaverisi kanssa. Kuningatar viesti ei ollut sinulle tarkoitettu.

      • Anonyymi

        Oli se minulle kun puhuttiin tarkalleen milloin nähtiin ja mitä tapahtui sen miehen kanssa. Ja sitä olen kaivannut koko ajan. Kaveri on juttelua.


    • Anonyymi

      Olen prinsessaksi kutsunut, ehkä joskus kuningattareksikin. 🤔 -J

      • Anonyymi

        Toissa vuonna nähtiin viimeksi niin että katseet kohtasi?


    • Anonyymi

      Täällä ollaan. Mitä mielessä?

      • Anonyymi

        Minulla tai sillä miehellä jäi viimeksi keskustelu kesken. Halusin kysyä miksi ei luota minuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla tai sillä miehellä jäi viimeksi keskustelu kesken. Halusin kysyä miksi ei luota minuun?

        Kuka tuommoiseen jakorasiaan luottaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tuommoiseen jakorasiaan luottaisi.

        Tuo on virheellinen kuva minusta tai sitten en ole se nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla tai sillä miehellä jäi viimeksi keskustelu kesken. Halusin kysyä miksi ei luota minuun?

        Joku tuli sotkemaan tuohon. Jos vielä kirjoittelet täällä mulle, ole varovainen.

        Se mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on virheellinen kuva minusta tai sitten en ole se nainen.

        Tuo jr viesti ei ollut minulta. Ymmärräthän että täällä on joku joka tajuaa keitä me ollaan. Se tuli sotkemaan tuohon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku tuli sotkemaan tuohon. Jos vielä kirjoittelet täällä mulle, ole varovainen.

        Se mies.

        Mikä on sitten sinun vastaus asiaan?:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo jr viesti ei ollut minulta. Ymmärräthän että täällä on joku joka tajuaa keitä me ollaan. Se tuli sotkemaan tuohon.

        Tuskin tajuaa kukaan keitä ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sitten sinun vastaus asiaan?:)

        No mun vastaus on, että en tiedä oletko luotettava vai et. Mistä mä voisin sen edes tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin tajuaa kukaan keitä ollaan.

        Tajuaa. Se tuntee meidät.

        Tunnetko muuten ketään pupu lupusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mun vastaus on, että en tiedä oletko luotettava vai et. Mistä mä voisin sen edes tietää?

        Jos olisit se mies? Ja niin kun sanoin että olen luotettava mutta sanoit silti ettet luottaisi minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit se mies? Ja niin kun sanoin että olen luotettava mutta sanoit silti ettet luottaisi minuun.

        Toisen luotettavuutta voi arvioida vasta pitkän ajan kuluessa. Ja joskus ihminen ei tunne itseään. Oliko hän luotettava minun kannaltani? Olisin halunnut ottaa siitä selvää. En muista täysin luottanut häneen. Tästä on todella kauan alkaa. Olin silloin erilainen ihminen ja hänkin oli aika nuori silloin. Joku 21-24 vuotias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen luotettavuutta voi arvioida vasta pitkän ajan kuluessa. Ja joskus ihminen ei tunne itseään. Oliko hän luotettava minun kannaltani? Olisin halunnut ottaa siitä selvää. En muista täysin luottanut häneen. Tästä on todella kauan alkaa. Olin silloin erilainen ihminen ja hänkin oli aika nuori silloin. Joku 21-24 vuotias.

        En nyt tiedä oletko se mies. Toissavuonna näit naisen viimeksi niin että katseet kohtasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tiedä oletko se mies. Toissavuonna näit naisen viimeksi niin että katseet kohtasi?

        Voi olla joo. Tai 3 vuotta sitten. 2,5 vuotta sitten. Mutta tämä koko juttu tapahtui monia vuosia sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla joo. Tai 3 vuotta sitten. 2,5 vuotta sitten. Mutta tämä koko juttu tapahtui monia vuosia sitten.

        Me nähtiin vain toissavuonna viimeksi useaan kertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on virheellinen kuva minusta tai sitten en ole se nainen.

        Olet mies, eikö totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me nähtiin vain toissavuonna viimeksi useaan kertaan.

        No sit me ei tunneta ollenkaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sit me ei tunneta ollenkaan..

        Tai siis en tiedä ollaanko nähty muutenkin. Mutta ainakin toissavuonna useasti.


    • Anonyymi

      En muista ihan varmaan, mutta saattaa olla että minäkin oon kutsunut jotain kuningattareksi. :I

      • Anonyymi

        Täällä palstalla olet sanonut sen lähiaikoina?


      • Anonyymi

        Minä taisin kauan sitten kun se prinsessa-nimitys ei sopinut enää sinuun. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taisin kauan sitten kun se prinsessa-nimitys ei sopinut enää sinuun. :/

        Oletko nähnyt naisen viimeksi toissavuonna että katseet kohtasi?


    • Anonyymi

      Tarkoitat siis sitä keskustelua, joka päättyi kun menit nukkumaan?

      • Anonyymi

        Kyllä juuri se keskustelu. Jäi kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juuri se keskustelu. Jäi kesken.

        Kyllä. Mikä siinä jäi askarruttamaan sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Mikä siinä jäi askarruttamaan sinua?

        Tuo että miksi et luota minuun? Kun sanoin että se yksi puhui minusta jotain mikä ei ollut totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo että miksi et luota minuun? Kun sanoin että se yksi puhui minusta jotain mikä ei ollut totta.

        No siis se antoi ymmärtää että deittailet paljon miehiä. No sit sä vastasit pari päivää sitten yhdessä toisessa ketjussa ettet harrasta useaa samaan aikaan. No, eihän se edes mulle kuulu miten sä tapailet miehiä. Montaa samaan aikaan vai montaa peräjälkeen. Se vaan antoi ymmärtää että sulla miehiä riittää. En tiedä onko se totta. Tai siis oliko. Tästähän on aivan mielettömän kauan aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis se antoi ymmärtää että deittailet paljon miehiä. No sit sä vastasit pari päivää sitten yhdessä toisessa ketjussa ettet harrasta useaa samaan aikaan. No, eihän se edes mulle kuulu miten sä tapailet miehiä. Montaa samaan aikaan vai montaa peräjälkeen. Se vaan antoi ymmärtää että sulla miehiä riittää. En tiedä onko se totta. Tai siis oliko. Tästähän on aivan mielettömän kauan aikaa.

        Ei se ole totta. Uskotko minua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole totta. Uskotko minua?

        En usko, koska hänellä on tapana löytää aina uskottava selitys omalle toiminnalleen, jotta saa kaiken näyttämään hyvältä. Hän on siis luonne, joka saattaisi selittää itselleen ja minulle, että ei viisi miestä kuukaudesta ole paljon, koska joillakin on vieläkin enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, koska hänellä on tapana löytää aina uskottava selitys omalle toiminnalleen, jotta saa kaiken näyttämään hyvältä. Hän on siis luonne, joka saattaisi selittää itselleen ja minulle, että ei viisi miestä kuukaudesta ole paljon, koska joillakin on vieläkin enemmän.

        Mistä sinä minun luonteesta tiedät kun ei olla tutustuttu tai puhuttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä minun luonteesta tiedät kun ei olla tutustuttu tai puhuttu?

        Kyllä mä tämän naisen kanssa olen jutellut ja tunnen hänet. En tosin mitenkään syvällisesti.

        Mutta kyllä se aika paljon on miehiä, jos on vaikka viisi miestä puolessa vuodessa. Niitähän kyllä kertyy aika paljon ajan myötä.


        Minulle ei toisaalta kuulu hänen elämänsä ja miehensä. Olisi kuulunut siinä vaiheessa, jos olisimme ruvenneet seurustelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä tämän naisen kanssa olen jutellut ja tunnen hänet. En tosin mitenkään syvällisesti.

        Mutta kyllä se aika paljon on miehiä, jos on vaikka viisi miestä puolessa vuodessa. Niitähän kyllä kertyy aika paljon ajan myötä.


        Minulle ei toisaalta kuulu hänen elämänsä ja miehensä. Olisi kuulunut siinä vaiheessa, jos olisimme ruvenneet seurustelemaan.

        Toissavuonna ette kasvotusten puhuneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toissavuonna ette kasvotusten puhuneet?

        Joo ei puhuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei puhuttu.

        Milloin sitten olette puhuneet? Onko siitä useampi vuosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin sitten olette puhuneet? Onko siitä useampi vuosi?

        On siitä kauan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siitä kauan..

        Kun olen voinut puhua sen miehen kanssa vuosia vuosia sitten mutta en muista asiasta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olen voinut puhua sen miehen kanssa vuosia vuosia sitten mutta en muista asiasta mitään.

        Mihin muistisi on hävinnyt? Olin niin mieltä järkyttävää seuraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin muistisi on hävinnyt? Olin niin mieltä järkyttävää seuraa?

        En minä muista! Siitä on aikaa ja olen saattanut puhua. Nähtiinkö jossain satunnaisesti vai miten tiedät minut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä muista! Siitä on aikaa ja olen saattanut puhua. Nähtiinkö jossain satunnaisesti vai miten tiedät minut?

        Pupu lupuset kertoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pupu lupuset kertoi.

        En nyt ymmärrä tuota vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt ymmärrä tuota vastausta.

        No kato pupusen poskille nousee vieno puna ja se hymyilee ja katsoo jonnekin ylös kauas. Sellaisia ne on. Miten sen voisi unohtaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kato pupusen poskille nousee vieno puna ja se hymyilee ja katsoo jonnekin ylös kauas. Sellaisia ne on. Miten sen voisi unohtaa?

        Missä me ollaan sitten joskus puhuttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä me ollaan sitten joskus puhuttu?

        No siellä missä katsoin suuria silmiä, joissa oli vähän pöhkö ilme välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä tämän naisen kanssa olen jutellut ja tunnen hänet. En tosin mitenkään syvällisesti.

        Mutta kyllä se aika paljon on miehiä, jos on vaikka viisi miestä puolessa vuodessa. Niitähän kyllä kertyy aika paljon ajan myötä.


        Minulle ei toisaalta kuulu hänen elämänsä ja miehensä. Olisi kuulunut siinä vaiheessa, jos olisimme ruvenneet seurustelemaan.

        Ettet olisi vaan omassa päässä kuvitellut noita miehiä. Jos käy useimpien kanssa treffeillä, niin se on vaan sitä etsimistä. Ei se tarkoita et kaikkien kanssa hypätään sänkyyn.

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siellä missä katsoin suuria silmiä, joissa oli vähän pöhkö ilme välillä.

        Mistä me puhuttiin? Oltiinko muutenkin yhteydessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siellä missä katsoin suuria silmiä, joissa oli vähän pöhkö ilme välillä.

        Sä tuut saamaan huonon karman tuon naisen harhaanjohtamisesta. Älä kiusaa häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä me puhuttiin? Oltiinko muutenkin yhteydessä?

        En muista enää mistä puhuttiin. Näin vain niistä silmistä, että niiden takana kehiteltiin suunnitelmia ja ruusunpunaisia unelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä tuut saamaan huonon karman tuon naisen harhaanjohtamisesta. Älä kiusaa häntä.

        Aha, millaisen? Niin ja en koe johtaneeni häntä harhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, millaisen? Niin ja en koe johtaneeni häntä harhaan.

        Kuten huomaat, niin hänen ymmärrys ei ole ihan normaali. Sä tiedät saavasi karman. Jos lyöt kohta varpaasi tai tiputat jotain, se on varoitus. Älä leiki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettet olisi vaan omassa päässä kuvitellut noita miehiä. Jos käy useimpien kanssa treffeillä, niin se on vaan sitä etsimistä. Ei se tarkoita et kaikkien kanssa hypätään sänkyyn.

        Sivusta

        Niin joo, ajattelin että ehkä olen vain tällainen mies. Yksi jonossa. Mutta kun en ole.😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten huomaat, niin hänen ymmärrys ei ole ihan normaali. Sä tiedät saavasi karman. Jos lyöt kohta varpaasi tai tiputat jotain, se on varoitus. Älä leiki.

        Ei toimi mun kohdalla. Tiedät miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi mun kohdalla. Tiedät miksi.

        No sulla on iso ego vaan. Se tulee saamaan kolhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sulla on iso ego vaan. Se tulee saamaan kolhun.

        Millä tavalla? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista enää mistä puhuttiin. Näin vain niistä silmistä, että niiden takana kehiteltiin suunnitelmia ja ruusunpunaisia unelmia.

        Milloin tämä tapahtui? Tarkemmin vuonna niin osaan vähän edes sanoa olenko puhunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tämä tapahtui? Tarkemmin vuonna niin osaan vähän edes sanoa olenko puhunut.

        Se oli ennen sitä kun toimit jonkun hoitajana ja itkit siellä kun oli niin kauheaa. Ajattelin heti että itkit oikeasti minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli ennen sitä kun toimit jonkun hoitajana ja itkit siellä kun oli niin kauheaa. Ajattelin heti että itkit oikeasti minua.

        Mikä ihmeen vuosi? En ole hoitajana kai ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen vuosi? En ole hoitajana kai ollut?

        Kyllä kirosit törkeästi silloin. Mutta olit jo mennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kirosit törkeästi silloin. Mutta olit jo mennyt.

        Mikä vuosi oli kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vuosi oli kyseessä?

        Se oli se vuosi, jolloin menimme valkoiseen rakennukseen. Ihmettelit siellä mitä pahat pojat tekee naisille. Olit väärässä. En ole sillä tavalla paha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli se vuosi, jolloin menimme valkoiseen rakennukseen. Ihmettelit siellä mitä pahat pojat tekee naisille. Olit väärässä. En ole sillä tavalla paha.

        Varmaan 2013. Se tuppaa olee tänään in.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli se vuosi, jolloin menimme valkoiseen rakennukseen. Ihmettelit siellä mitä pahat pojat tekee naisille. Olit väärässä. En ole sillä tavalla paha.

        Puhuttiinko silloin kasvotusten? Nähtiinkö usein? Oliko yli 5 vuotta sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan 2013. Se tuppaa olee tänään in.

        Myöhemmin oli. Jonkin verran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuttiinko silloin kasvotusten? Nähtiinkö usein? Oliko yli 5 vuotta sitten?

        Kyllä me aika usein nähtiin. Muutaman kerran viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan 2013. Se tuppaa olee tänään in.

        En minä niin kaukaa muista sinua j.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me aika usein nähtiin. Muutaman kerran viikossa.

        Hyvää yötä. Kirjoitan tunnisteella pupunlupu kun kaipaan sinulta vastauksia lisää.:) jäi taas mysteeriksi tuon milloin ollaan joskus puhuttu ja mitä silloin tapahtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä. Kirjoitan tunnisteella pupunlupu kun kaipaan sinulta vastauksia lisää.:) jäi taas mysteeriksi tuon milloin ollaan joskus puhuttu ja mitä silloin tapahtui.

        Hyvää yötä. Voit laittaa mulle myös irl viestiä. Tosin käyn erittäin harvoin siellä. Löydät kuitenkin kanavan jos haluat.


    • Anonyymi

      Lyön

    • Anonyymi

      varpaani? Nauroin niin, että lähti tuo viesti yksisanaisena.

      Lyön vaepaani ja se on merkki? Auran niin etten pysty kirjoittamaan kunnolla. 😂😂😂

    • Anonyymi

      No täällä ny ei takuuvarmasti kuninkaalliset huutele luulis ainakin että niil ois muutakin elämää kun on taskut täynnä kansan työllä tekemää rahaa toki voi se olla et elämä käy tylsäksi kun ei edes sen rahan eteen enään tarvi töitä tehdä tai vaivaa nähdä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe