ainakaan enää siellä nähdäkään koska ensi kerralla en tule. Tämä päivä varmisti sen ettten halua enää ehdoin tahdoin tulla satutettavaksi. Öitä.
Eikä me onneksi
13
50
Vastaukset
- Anonyymi
Se jää nähtäväksi oliko mulle vai ei. Toivon että hän tulee vielä.
- Anonyymi
Miksi haluaisin tulla kuuntelemaan kun höpiset miehestäsi kun itse olen rakastanut sinuun. Ja muutenkin puhut ihan puuta heinää, enkä pidä siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluaisin tulla kuuntelemaan kun höpiset miehestäsi kun itse olen rakastanut sinuun. Ja muutenkin puhut ihan puuta heinää, enkä pidä siitä.
Puhun puuta heinää aina hänelle mutta en olemattomista miehistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus jotkut puhuvat noin kun yrittävät peittää omat tunteensa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus jotkut puhuvat noin kun yrittävät peittää omat tunteensa
Miksi yrität maalata valheellisia kuvia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on rakkautta niin ei ole täällä päin näkynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi yrität maalata valheellisia kuvia?
En maalaile mitään eikä kyse ole valheellisesta kuvasta. Henkilö voi puhua puolisostaan esimerkiksi näistä kolmesta syystä: 1) henkilö haluaa hienovaraisesti viestittää, että on varattu ja yrittäminen ei kannata; 2) henkilö yrittää taistella omia ihastumisen tunteitaan vastaan tai peittää ne; 3) henkilö puhuu puolisostaan vähän kuin päivän säästä, ilman taka-ajatuksia. Mutta asiat eivät aina ole sitä miltä ne näyttävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on rakkautta niin ei ole täällä päin näkynyt.
Ehkä osaan peittää sen hyvin kun sattuu 💔
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17779897g
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Enää? Et ole kertaakaan tullut, eikä minulla ole miestä edelleenkään. Olen sinkku.
- Anonyymi
Kaksi kertaa ollut pois, muina kertoina paikalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi kertaa ollut pois, muina kertoina paikalla
No taatusti et koskaan täällä ole ollut 😅
- Anonyymi
Miksi roikut varatussa? Eikö kannattaisi vaan luovuttaa. Itse en haikaile varattuja. Sen kun tiedostaa ettei mitään tule ja ole kuin ystävyyttä, niin tunteet kuolee kyllä pois pikkuhiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628