Mulla on sua edelleen niin ikävä,
Ota mut sun haliin
Petri tiiäkkö..?
13
89
Vastaukset
- Anonyymi
Myös ikävöiny sua vaikka aikaa kulunu jo viikkoja. Iso hali sulle.
- Anonyymi
Siitä on kyllä varmaan jotain neljä vuotta, kun unen puutteessa tyrin erään Petrin kanssa ja pahasti, oon ihan ääliö😔 ikävä on edelleen niin että jos enään itkeä uskaltaisin niin ei sille tulisi loppua, viimeksi pari päivää sitten hänet näin ja ikävä syö mut hengiltä..
- Anonyymi
Onko tämä Sarilta tämä aloitus?
- Anonyymi
Ei ole, kaipauksen kohde olisi eri.
- Anonyymi
Eräällä Sarilla on kyllä samanniminen henkilö mielessä. Ajatukset vain ovat aika ristiriitaiset.
- Anonyymi
Milloin ja/tai millaisessa tilanteessa olette viimeksi tavanneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama viikko aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama viikko aika.
Neljä vuotta sitten..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai.. Ollaanhan me puskissa pari kertaa morjestettu täs vuoden aikana, mut ei se enään mua halua😔
Enkä yhtään ihmettele🤦♀️olin mää sen verran ääliö silloin..
- Anonyymi
Vilpitön toive!! Isonkin ikävän taltuttaa pitkäkestoisella halilla, ihastuksen kohteelta. Ja kyllä sopivasti rentoutunut nainen tuntuu järkyttävän hyvältä, kun ikävä on kurittanut tuntosoluja. Usein toivotus tai tai muu huoleton halaus, saa aikaiseksi "puunhalaustunteen", niistä puuttuu se tunne että pitää toisesta. Silloin kun mies ja nainen toivovat halaamisen lievittävän ikävää, siihen sisällytetään hellyyden ja kiintymyksen lisäksi, toivomus yhteisestä mielihyvästä. Halauksesta tulee pitkäkestoinen eikä sitä haluaisi katkaista ollenkaan. Joskus halaustilanne saattaa olla jännityksen ja liian suureksi kasvaneen ikävän hämmennys, silloin halu koskettaa toista saa mielen varovaiseksi, eikä rentoutuneeksi. Halaamista esiintyy ihmisillä rakkaus- ja ystävyyssuhteissa, mutta lisää se myönteisiä vaikutuksia myös muissa yhteyksissä-
https://youtu.be/iV5hTuRCWfM - Anonyymi
Varatut petrit häntäheikkejä. Eikö varatulla miehellä ole mitään rajaa. Ei kyllä ole omaatuntoa lainkaan , kun avokkiansa pettänyt jo viime syksystä lähtien ja kieltää kaiken.
Nim Signal😁 - Anonyymi
Samoin
https://youtu.be/VjEq-r2agqc
300- Anonyymi
😍
T:ketjun aloittaja😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165347
- 705108
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 421842
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693