Enemmän ystäviä, rakastava puoliso. Ei kiusaa ja näitä juttuja. Jos haluat tietää. Tämä oli minulta minulle. T. H ps. Ei oteta vastaan määräävää miestä tai elämää hallitsevia voimia. Mikään elämässä ei ole muilta pois, voivat tehdä omat valintansa joiden kautta saavat omat juttunsa. Mistään ei luovuta, mitään pahaa ei oteta vastaan. Terveitä ollaan. Jos asiaa voi soittaa, tulla käymään tai somettaa. Ihanaa aurinkoista kevättä! ❤️💗🥰🍓🥂🧃☕🍵🥧🍯🦀🍾🍧🍨🍿🥪🥖🥕🥝🍇🍎🫐🦚🐢🐝🌺🌻🌹🌼🌸🌷🌱🪴🏵️💮🌲🌳🌴🍀🧭🏖️🏕️🌋🏔️🏝️🗽🎠🎡🎢🌅🌄🎪🚂🚝🚗🚖🚕✈️⚓🪂🕰️⏳🌞🌝🌚🌛🌜☀️🌠🌌☃️❄️🪐🛥️🚢🌆🌇🌉⛲🏦🏡🏘️🏛️🗺️🎃🎄🎈⚽🏀🏈🏐🎳🏒🏓🎯🛷🎿🤿🎽🪁🔮🎮🧸♟️♥️♦️♣️♠️🎨🎭🖼️🪀🥌🥅🎣⛸️🕶️🥽🩳👙🩱🛍️🎒👝📿🔎🕯️🔓🗝️🔫🔭🔬🛒🪥🧼🪣👋🙏🤝👏🫂👣
Minun elämä jatkuu hyvin pitkälti kuten nytkin
Anonyymi-ap
3
56
Vastaukset
- Anonyymi
Haaveilen toki jenkeistä, pääsisi pois, kun elämä on pitkälti tehty mahdottomaksi täällä. Odotellaan vielä muutama vuosi. Kiitos niiden, mutta kun näkee noiden ihmisten karman ei osaa vihata, saavat tekojensa mukaan. Eikä tarvitse itse tehdä mitään.
- Anonyymi
Viime syksy oli kyllä viimeinen pisara. Varmasti myös heidän kohtalolleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime syksy oli kyllä viimeinen pisara. Varmasti myös heidän kohtalolleen.
Muutama vuosi töiden ja lasten takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649