Omistan marsuja ja haluaisin kovasti käärmeen, mutta mietin häiriintyykö käärme marsuista tai marsut käärmeestä? Lemmikit olisi samassa tilassa, mutta en missään nimessä päästäisi toisiaan tervehtimään. Viljistä olisin hankkimassa.
Käärme ja marsut
Anonyymi-ap
2
389
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan kannattaa pitää pidemmän matkan päässä toisistaan koska ei voi tietää mitenkä hyvä vaisto eläimillä on eli stressaako saalistajan/saaliin läsnäolo jos toisensa huomaavat/haistavat/kuulevat tai vaistoavat jotenkin?
Ei mielestäni ole estettä miksi et voisi hommata käärmettä kerran olet kiinnostunut sellaisesta. - Anonyymi
No meidän käärme syö marsuja. Ei tietenkään eläviä vaikka varmaan se söisi niitäkin jos tarjottaisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35542
- 86517
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37455
- 70436