https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/198ecf29-4e97-4b93-96cd-9a2c909cd5aa
Johan on halpaa Venezuelassa. Vaikka köyhä maa onkin niin autoilu on edullista, eikä siellä tarvitse koskaan palella. Taidanpa kerätä kamppeni kasaan ja sinne. Vamos... Loput kielestä opiskelen paikan päällä.... Tai osaanpa vielä hieman lisää.... balilio para los dientes... Eiköhän noilla pärjää_?
Halpaa pensaa EteläAmeriikassa
7
118
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi on köyhä ja kallis, avustukset ovat valtaisat hyvinvointi valtiossa!🍋
- Anonyymi
Itse en pensaa tarvitse, vaan bensaa, eli bensiiniä. Tiiseliäkään en kaipaa, vaan dieseliä.
- Anonyymi
Sinne voi mennä ihailemaan millaiset palvelut köyhille on tarjolla maassa jossa ns mitään pidetä yllä verovaroin. Jos sulla ei ole rahaa hammashoitoon niin niitä hampaitasi ei siellä hoideta eikä juuri mitään muutakaan. Luuletko saavasi vaikka lääkkeitä venezuelassa tyyliin että yhteiskunta maksaa niistä suurimman osan ja itse maksat vain pienen kustannuksen.
Sinne vaan- Anonyymi
Voin ostaa tankin täyteen joka päivä ja vielä taskun pohjalle jää fyrkkaa hammashoitoon, joka maksaa murto-osan SUOmaalaisesta huippukalliiista palvelusta. Voin vedättää mädät hampaani pois ja laittaa tilalle rosterista tai paikallisesta kultakaivoksesta kaivetut implantit ja bling bling hymy säteilee auringossa. Ja vielä on rahaa taskun pohjalla ostaa vaikka halpaa olutta alle euron litralta. Vieläpä paremman makuista kuin poron kusi. Verotus on olematonta kun ei ole sosiaalipummeja eikä kallispalkkaisia valtion duunareita. Eläkesäästäminen olisi viisasta ylimääräisillä penneillä. Sitten aikanaan vain syljeskelee kattoon ja nauttii tropiikin kuumasta ilmastosta ja ah niistä tuhansista hyväperseisistä latinonartuista
- Anonyymi
Venezueelas voi kasvattaa kaiken tarpeellisen itse ja tienata muhkeat voitot?🤫🤗
- Anonyymi
Venezuelassa valtio tukee polttoaineen hintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818