joka nyt et ole lähellä. Aurinko paistaa ja kevät etenee vaikka kohta aurinko laskee mailleen, mutta täällä ollaan kevein mielin. Mitenkäs siellä?
Sua ajattelen ja haaveilen josko meistä tulis joskus pari? Onko tämä siis mun omia kuvitelmia vai oletko mukana tässä? ❤ t. nainen
Hei rakas mies
20
74
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiinnosta nää imelät aloitukset
- Anonyymi
Mitäs luet ja kirjoittelet sitten ?
- Anonyymi
Kevätaurinko alkaa lämmittää, se on totta. Ihanaa, että olemme voiton puolella talvesta. Tuohon varsinaiseen asiaasi totean, että se on hyvin toivottavaa erään mukavan naisen kanssa! m>n
- Anonyymi
🤗💕
- Anonyymi
Nimen viimeinen kirjain?
- Anonyymi
L siis ensimmäinen...
- Anonyymi
Ei oo
- Anonyymi
Ensimmäinen arvaus On Daisy
- Anonyymi
Lupaavalta kuulostaa tässä vaiheessa
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
a??
- Anonyymi
Voisin olla tämän aloittaja, mutta en ole.
- Anonyymi
Järkevä viesti!!!!!Ihmiset haluavat kuulla mitä Tärkeälle ihmiselle kuuluu sekä minkälaisia suunnitelmia hänellä on tulevaisuuden varalle. Kevät aurinko synnyttää romanttisia ajatuksia ja jos on kiinnostava ja tärkeä ihminen lähipiirissä, saattaa kaivata kuulla, onko toinen myös samalla aaltopituudella. Asiat menevät usein omalla painollaan, silloin voidaan päätyä ratkaisuun joka ei olekaan täydellä rakkaudella ja järkevyydellä siunattu. Jos asiaa valmistelee edeltäkäsin ja kumpaisellakin on aikaa harkita ja rakastua toisen piirteisiin, saattaa suhdekin olla kestävämpi ja läheisempi. Mikä olisi sopiva ennalta odotus tai harjoitteluaika, on varmaan jokaisen sovittavissa, mutta jos rakkaus kestää pitkiäkin harjoitusaikoja, kestää se vaikka mitä. Asioita pitää oppia arvostamaan, silloin niistä ei halua luopua. vaan tekee kaikkensa saadakseen lisää.
https://youtu.be/HUJmkAUlGdI - Anonyymi
Kevät aurinko lämmittää...
Ja mahla valuu.. - Anonyymi
Mukana ehottomasti🙋🏼♂️ Tatavaan ja rakastutaan uudestaan . Ja rakastellaan . Pallukat on vähän huurussa kun ei oo käyttöö nyt ollu🥶😶🌫️
- Anonyymi
Oon mukana nyt ja aina olet täysin tyrmäävä
- Anonyymi
No nut alkaa diis tspshtua?
- Anonyymi
Ja nimi oli Teisi
- Anonyymi
Daisy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628