itsekin hymyillä ja katsoa vähän pidempään siinä tullessa muttakun säikähdin vähäsen.. 😒😳☹️ me ollaan kyllä kumpikin aika pöllöjä nyt oltu.
Oisinhan mä tietysti voinut
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä olen ainakin lopettanut turhan toljottamisen ja hymyilenkin vain niille joiden kanssa tulee juteltua mukavia 😁
- Anonyymi
Missäs päin Suomea tämä tapahtui?
- Anonyymi
Ei se elämä siitä oo kiinni, arvaahan että jotain kokee..
https://youtu.be/RYul04cJN6w
Kokista ja Pizzaa - Anonyymi
Niin ollaan oltu.
- Anonyymi
Pöllöt on viisauden symboli. Ollaanko me pöllöjä? 🦉
- Anonyymi
Tosin taitaa olla naisen aloitus?
- Anonyymi
Alepan edessä yksi mies hymyili kovasti, autossa istui. Kaveri meni kauppaan. Huomasin mutta häkellyin, en viitsinyt tuijottaa jos ei ollut minulle ja olit minusta väärä henkilö. Niin menin vaan kauppaan, kuten cittarissakin. Eräs toinen jäi tuijottamaan, hän ei häpeä mitään, ainakaan silloin 🙂
- Anonyymi
Höh, mitä noista..no panic😉
- Anonyymi
Mutta silti oon surullinen ja sulle vihainenkin 😕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta silti oon surullinen ja sulle vihainenkin 😕
Miistä vihainen?
- Anonyymi
Pöllöt on päästetty vapauksiin, nyt on enkelien kanssa seurustelun aika.
- Anonyymi
Eipä ole enkeleitä näkynyt. Taitavat lomailla. En kyllä ikävöi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole enkeleitä näkynyt. Taitavat lomailla. En kyllä ikävöi.
oleskelet sitten vaan väärässä paikassa ei siinä muuta.
Tuolla pääkallojen seassa on enkeleitä ... älä kysy mitä ne siellä tekee kun en itsekään ymmärrä moista.
- Anonyymi
Ei ole olemassa polkua loitsuillesi, sisko. Jokainen sanasi kiskoo, vain tyhjään astuvan askelen syömäsi sammaleen, et pelasta ketään, tyhjiin raukeavat toiveesi..
T.lähe vetää...
https://m.youtube.com/watch?v=sTSSObZV8CY- Anonyymi
En ole ap, mutta kenet tässä pitäs yrittää pelastaa ja miksi? 🤔
- Anonyymi
Mitä säikähdit?
- Anonyymi
Sinua tietysti 😀😍🫣
- Anonyymi
Mehän hymyiltiin, se kohtaaminen oli tosi onnistunut, muistan joka sanan.
- Anonyymi
En jaksa pelleillä lasten kanssa, vaihdan mieluummin palstaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinasta hieno juttu Suomen suurimmassa lehdessä
Hienossa haastattelussa Martina kertoo mielenkiintoisesta elämästään kauniine kuvineen. Jutusta selviää muun muassa, ett3591823Kaukosuhteet.
Mitä mieltä olette kaukosuhteista ja siitä että asutaan ainakin alkuun hyvin kaukana toisistaan niin että irl tapaamaan3471725Nyt se on todistettu virallisesti. Suomalaiset ovat maailman tyhmimpiä.
Suomessa on suurin usko massamediaan. Tämä sellittää paljon, miksi Suomi on tehnyt tyhmiä ratkaisuja historiassa. Mentii3021315RKP suostuu jatkamaan, jos PS tekee myönnytyksiä maahanmuuttoasioissa
Purra sanoi aikaisemmin ettei PS tingi enää yhtään. Pattitilanne.244837Rällääjä bemari
Joku vanha 5-sarjalainen bemari rällää hirveällä ylinopeudella tässä kylillä. Poliisia ei näy mailla halmeilla. Kohta sa29775Kaipaan piristystä!
Elämä potkii päähän. Voisko joku kertoa jotain hyviä juttuja? Vitsejä, ihan mitä vaan hauskaa.?142757- 36750
Onkohan sinun tunteesi lopullisesti ohi
Minusta tuntuu, että alan olemaan itse jo aika rikki. Haluaisin tutustua, mutta mitään ei tapahdu. Minun syytä se on, i35675- 184639
Nainen, kun oot mun rakas, oot myös mun paras kaveri
Sulle kertoisin salaisuudet suurimmat, unelmat, toiveet ja intohimot kuumimmat, luottaisin kaikessa, enkä epäilisi koska54605