Viimeksimainittua ei tarvisi kovin paljon.
Voisinhan kodinhengettärelle käyttö -ja vaaterahaa maksaa.
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No ei tosiaan tarvitse. Vaatehuone repeää liitoksistaan jo nyt. Eiköhän noilla pärjätä yksi elämä...tai pari kolmekin.
- Anonyymi
Niin, eihän niitä vaatteita paljon ehdi päällään pitää. Esiliinaa ehkä?
- Anonyymi
Tämä oli varmaan niitä epätoivoisen korvenasukin kosimisyrityksiä.
- Anonyymi
Sivusta: miten voi olla anonyymi kirjoitus muka kosiminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: miten voi olla anonyymi kirjoitus muka kosiminen?
Sisäpiirin juttuja mitä ei ulkopuoliset ymmärrä.
- Anonyymi
En mä ehdi minään hengettärenä toimimaan. On tuo päivätyökin tehtävänä. Vaan säästyy sulta rahat, kun en tarvitse penniäkään.
- Anonyymi
Selvä, et ala koristeeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa sitä koristeeksi. Parempaa pitää olla ja aidompaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa sitä koristeeksi. Parempaa pitää olla ja aidompaa.
Kai ymmärrät että en enää kykene tekemään töitä, olen niin vaurioitettu. Miksi kukaan ei ole tehnyt mitään? Onkohan ihmiset mahdollisesti älyltään vajaita? Keneltäkään ei voida viedä kontrollia, terveyttä ja mahdollisuutta hankkia itselleen elantoa. Järkyttävä suru, jota ei sitäkään pääse käsittelemään kun pitää herran jumala selviytyä äärimmäisen huonossa kunnossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen katseenkestävä ilman koristeluakin. Sitäpaitsi koristelu on tylsää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai ymmärrät että en enää kykene tekemään töitä, olen niin vaurioitettu. Miksi kukaan ei ole tehnyt mitään? Onkohan ihmiset mahdollisesti älyltään vajaita? Keneltäkään ei voida viedä kontrollia, terveyttä ja mahdollisuutta hankkia itselleen elantoa. Järkyttävä suru, jota ei sitäkään pääse käsittelemään kun pitää herran jumala selviytyä äärimmäisen huonossa kunnossa
Etsi ihmeessä ammattiapua. Ei tuollaiseen tilanteeseen kannata jäädä kärvistelemään. Mieluinen ja mielekkääksi koettu työ on muuten hyvää apua myös mielenterveysongelmiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225506
- 715198
- 924228
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723