Nainen, en keksi missä voisimme nähdä

Anonyymi-ap

Kuljemme niin eri ympyröissä, että törmääminenkin on epätodennäköistä. Ja tämä tietenkin sulle suurena helpotuksena, joten onnea. Onnesi on elää rauhassa minun häirinnältäni tai asioista, jotka muistuttavat minusta. Mutta kuitenkin ajattelet minua joka päivä. Miten se on mahdollista? Miksi ajattelet minua? Mistä tämä ristiriita, kerro.

78

1527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asumme varmaan eri paikoissa? Eri ympyrät myös. Ei se minua helpota. Miksi sinä mies ajattelet minua?

    • Anonyymi

      Ota haltuusi ihan oma elämä.Turha kuvitella,haaveilla yhtään mistään.Etsi uusi kohde .Ilmoitan polisille jos et jätä rauhaan.

      • Anonyymi

        Jos on eri ympyrät eikä voi edes nähdä toista, niin miten se voidaan luokitella häirinnäksi ja jopa poliisiasiaksi? Saahan ihmiset haaveilla mistä tahansa eikä se silti ole mitään häirintää. Jos täällä kirjoittelee jotain, niin sekään ei ole häirintää, koska eihän sinun ole pakko lukea näitä. Oma vika kun luet. Jossainhan sullakin mättää, kun täällä stalkkaat vaikka voisit vain jatkaa sitä elämääsi. Miksi sitten käyt lukemassa näitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on eri ympyrät eikä voi edes nähdä toista, niin miten se voidaan luokitella häirinnäksi ja jopa poliisiasiaksi? Saahan ihmiset haaveilla mistä tahansa eikä se silti ole mitään häirintää. Jos täällä kirjoittelee jotain, niin sekään ei ole häirintää, koska eihän sinun ole pakko lukea näitä. Oma vika kun luet. Jossainhan sullakin mättää, kun täällä stalkkaat vaikka voisit vain jatkaa sitä elämääsi. Miksi sitten käyt lukemassa näitä?

        Ei näiden elämäänsä katkeroituneiden ihmisten kommentteihin ole syytä kiinnittää huomiota. Koirat haukkuu ja reki kulkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on eri ympyrät eikä voi edes nähdä toista, niin miten se voidaan luokitella häirinnäksi ja jopa poliisiasiaksi? Saahan ihmiset haaveilla mistä tahansa eikä se silti ole mitään häirintää. Jos täällä kirjoittelee jotain, niin sekään ei ole häirintää, koska eihän sinun ole pakko lukea näitä. Oma vika kun luet. Jossainhan sullakin mättää, kun täällä stalkkaat vaikka voisit vain jatkaa sitä elämääsi. Miksi sitten käyt lukemassa näitä?

        Hyvin kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näiden elämäänsä katkeroituneiden ihmisten kommentteihin ole syytä kiinnittää huomiota. Koirat haukkuu ja reki kulkee.

        Tai provoilevien ätmien projisoinneista suhteessa tosiasiallisesti ihan omaan toimintaan, mutta illuusiot on tietysti kivoja, varsinkin vastakkaisesta sukupuolesta. Jatkakaa samaan malliin, vaikutatte erittäinkin fiksuilta ihmisiltä👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on eri ympyrät eikä voi edes nähdä toista, niin miten se voidaan luokitella häirinnäksi ja jopa poliisiasiaksi? Saahan ihmiset haaveilla mistä tahansa eikä se silti ole mitään häirintää. Jos täällä kirjoittelee jotain, niin sekään ei ole häirintää, koska eihän sinun ole pakko lukea näitä. Oma vika kun luet. Jossainhan sullakin mättää, kun täällä stalkkaat vaikka voisit vain jatkaa sitä elämääsi. Miksi sitten käyt lukemassa näitä?

        Sillä on enemmän merkitystä, miten toinen sen kokee. Sinä todennäköisesti koet asian täysin eri tavalla kuin toinen ja siksi näette asian niin eri tavalla. Ja riita on syntynyt siitä, että olette asiasta eri mieltä. Ei kannata leikkiä leikkejä, joissa on vaarana kärjistyminen.


      • Anonyymi

        Keksi parempaa viihdekirjoitusta!


    • Anonyymi

      No mustamaalaaja.

    • Anonyymi

      Ollaan kuitenkin ohimennen nähty?

      Se miksi tunnet minun ajattelevan sinua, johtuu meidän yhteydestä sielujen välillä. Kuulostaa ehkä hurjalle, mutta näin vaan on. Ehkä meidän kuuluu vielä olla yhdessä joskus. Kohtalo tarkoittaa sitä ettei sitä tapahdu jos se ei ole kohtalo.

      Tai sitten vaan laitat sitä viestiä😘

      • Anonyymi

        Vain vilauksia, mutta ei kohtaamista. Mutta jos onkin tarkoitettu, ettei tästä tule mitään, niin sitten on parempi näin. Olen silti hänen ajatuksissaan, ja se on kummaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain vilauksia, mutta ei kohtaamista. Mutta jos onkin tarkoitettu, ettei tästä tule mitään, niin sitten on parempi näin. Olen silti hänen ajatuksissaan, ja se on kummaa.

        Jostainhan teidän on tunnettava kuitenkin, jos tunnet hänen ajatukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain vilauksia, mutta ei kohtaamista. Mutta jos onkin tarkoitettu, ettei tästä tule mitään, niin sitten on parempi näin. Olen silti hänen ajatuksissaan, ja se on kummaa.

        Joskus keskeneräiseksi jääneet asiat jää vaivaamaan mieltä. Jos se vaivaa teitä molempia ja siksi ette voi lopettaa ajattelemista. Parhaiten siihen auttaisi vaikka se ystävystyminen, toiseen tutustuminen. Se voi olla vain ystävyys ja pääsette jatkamaan matkaa. Se voi olla rakkaus ja saatte täyttymyksen. Jonkun on kuitenkin otettava se askel. Mitä jos seuraava vilaus voisi toimia aasinsiltana yhteydenottoon tai sitten menet ja alat juttelemaan. Jonkun täytyy laskea ne haarniskat alas, unohtaa ylpeys jos se estää yhteydenoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus keskeneräiseksi jääneet asiat jää vaivaamaan mieltä. Jos se vaivaa teitä molempia ja siksi ette voi lopettaa ajattelemista. Parhaiten siihen auttaisi vaikka se ystävystyminen, toiseen tutustuminen. Se voi olla vain ystävyys ja pääsette jatkamaan matkaa. Se voi olla rakkaus ja saatte täyttymyksen. Jonkun on kuitenkin otettava se askel. Mitä jos seuraava vilaus voisi toimia aasinsiltana yhteydenottoon tai sitten menet ja alat juttelemaan. Jonkun täytyy laskea ne haarniskat alas, unohtaa ylpeys jos se estää yhteydenoton.

        Ylpeys on tässä se suurin este, molemmilla. Mutta miten päästä sen yli. Tiedän, että hänen kohtaamisensa on vaikeaa minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylpeys on tässä se suurin este, molemmilla. Mutta miten päästä sen yli. Tiedän, että hänen kohtaamisensa on vaikeaa minulle.

        Se sinun pitäisi itse selvittää tai hänen selvittää miten päästä yli. No te tarvitsette jonkun pienen ihmeen. Ehkä se tulee, kun on avoin elämälle. Poikkea vähän reitiltä, älä tee kaikkea niin kuin aina. Jos ette noissa ympyröissä kohtaa, niin etsi uusia ympyröitä. Mistä hän voisi pitää, missä hän viihtyy? Mieti ja toteuta.


    • Anonyymi

      No yrpå ajatellen sua siksi koska tykkään susta .

    • Anonyymi

      Ollaanko kuitenkin nähty? En kai muuten pysyisi mielessäsi?

    • Anonyymi

      Niin missä ympyröissä sinut voi nähdä? Mihin minun pitäisi tulla?

    • Anonyymi

      Ai, minä keksin helposti missä voitaisiin nähdä miehen kanssa.

    • Anonyymi

      Taisin kyllä nähdä tänään. Yllättäen. Ajattelen juu.

      • Anonyymi

        Tänään ei aloittaja ainakaan nähnyt häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään ei aloittaja ainakaan nähnyt häntä.

        No minä en ole hänen hän. Enkä aloittajan.


    • Anonyymi

      Ei sovi meidän juttuun mitenkään

    • Anonyymi

      Ristiriita johtuu omalla kohdallani siitä että haluaisin asioiden etenevän itselle tärkeän ihmisen kanssa ilman traumoja muistuttavia tekijöitä taustalla, tähän mennessä niitä on jatkuvasti ollut koska hän ei tunne minua eikä siksi ole tietoinen niistä.

      • Anonyymi

        Ihmettelen, jos hänellä on jotain traumoja. Mutta mistäpä sen voisin tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen, jos hänellä on jotain traumoja. Mutta mistäpä sen voisin tietää.

        Kaikilla ihmisillä on jotain traumoja.


    • Anonyymi

      Ajoin sun työpaikan ohi tänään. Kahdesti.

      • Anonyymi

        Mitkä oli tunnelmat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä oli tunnelmat?

        "Ai hitsi tossa se on töissä!!" 😳😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ai hitsi tossa se on töissä!!" 😳😳

        Aika kivat ajatukset sulla. Olisitko voinut pistäytyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kivat ajatukset sulla. Olisitko voinut pistäytyä?

        En siinå tilanteessa.


    • Anonyymi

      Minä voisin sanoa samat sanat naiselle, sillä erotuksella että hän ei ajattele minua. Ympyräni on sulkeutunut. Täältä on helppo päästä pois, sisälle ei pääse.

      • Anonyymi

        Selvä se sitten. Olen tosin hyvä availemaan ovia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä se sitten. Olen tosin hyvä availemaan ovia.

        Ulospäin ovi on auki. Minut on ihan helppo hylätä ja unohtaa.


    • Anonyymi

      Ristiriita johtuu kohdallani siitä, että rakastuin häneen. Nautin suunnattomasti hänen seurastaan ja keskusteluistamme. Luulin kohdanneeni kaltaiseni ihmisen, ehkä jopa oman puolikkaani. Pikku hiljaa kaikki muuttui. Hän alkoi etääntyä pikku hiljaa, kunnes yhtäkkiä kaikki muuttui ihan totaalisesti... ja loppui kuin seinään.

      Tuntuu, että jäin yhtäkkiä yksin ilman mitään kunnollisia vastauksia. Kyseenalaistin (ja edelleen jonkin verran kyseenalaistan) omat tunteeni, hänen tunteensa, sen kuka hän oikeasti on ja hänen motiivinsa. Mietin kuvittelinko vain kaiken hänen puoleltaan, vai miksi kaikki muuttui ihan totaalisesti. Välillä minusta tuntuu kuin olisin nähnyt vain hyvin todentuntuista unta.

      Haluaisin unohtaa hänet, ja hetkeksi unohdankin välillä, kunnes taas huomaan ajattelevani häntä viimeistään nukkumaan mennessä. Ja mikä ärsyttävintä, minusta tuntuu, etten kuitenkaan halua nähdä häntä enää koskaan. Ehkä sen vuoksi, etten luota enää häneen. Ehkä myös sen vuoksi, että pelkään saman toistuvan uudelleen.

      • Anonyymi

        Hmmmm, saattaisit olla..., mutta mistä voisin tietää varmasti. Jotakin tuttua tuossa.


      • Anonyymi

        Jaan tuntemuksesi, vaikka en tiedä kuka olet.
        Se oli mitä oli, oli ja meni. Luultavasti kuvittelin kaiken hölmöyksissäni. En olisi muutenkaan riittävä hänelle millään tavalla.


      • Anonyymi

        Taitaa olla monella sama tilanne ja samoja kokemuksia.


      • Anonyymi

        Tuossa kannattaa miettiä aina myös elämän muu kulku. Onhan elämässä voinut tapahtua vaikka mitä ja väliin ihmisissä on jaksamattomuutta, alakuloa, ties mitä. Tuollaisissa tilanteissa välittävät ihmiset, ne jotka huomaa että kaikki ei ole ihan ennallaan, vaikka toinen yrittää jopa peitellä niitä, ovat todella tärkeitä.


      • Anonyymi

        Voisin olla tuo henkilö, ja ajatukseni sinusta ovat likipitäen samoja kuin tuossa tekstissäsi, mutta toiseen suuntaan. En ymmärrä miten tähän on päädytty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmmm, saattaisit olla..., mutta mistä voisin tietää varmasti. Jotakin tuttua tuossa.

        Heräsin, ja kun en saanut heti unta uudelleen, luin vastauksesi. Olen tarkoittamasi henkilö, jos ensisuudelmamme tapahtui kävelylenkin jälkeen olohuoneeni lattialla (saarekkeen vieressä olevien baarijakkaroiden takana).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heräsin, ja kun en saanut heti unta uudelleen, luin vastauksesi. Olen tarkoittamasi henkilö, jos ensisuudelmamme tapahtui kävelylenkin jälkeen olohuoneeni lattialla (saarekkeen vieressä olevien baarijakkaroiden takana).

        Vielä korjauksena/tarkennuksena... lattialla seisten. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa kannattaa miettiä aina myös elämän muu kulku. Onhan elämässä voinut tapahtua vaikka mitä ja väliin ihmisissä on jaksamattomuutta, alakuloa, ties mitä. Tuollaisissa tilanteissa välittävät ihmiset, ne jotka huomaa että kaikki ei ole ihan ennallaan, vaikka toinen yrittää jopa peitellä niitä, ovat todella tärkeitä.

        Samanlainen tarina täälläkin. Täytyy ottaa myös oma osuutensa huomioon suhteessa.
        Millaista singaalia jakaa, mahdunko maailmaas, sovinko sydämmees, minä en mahtunut enää sun maailmaan, siirsit mut sivuun. Lisäksi sait mut uskomaan että tilalleni olisi kovakin tunku, siksi siirryin takavasemmalle. Jokatapauksessa särjit sydämmeni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heräsin, ja kun en saanut heti unta uudelleen, luin vastauksesi. Olen tarkoittamasi henkilö, jos ensisuudelmamme tapahtui kävelylenkin jälkeen olohuoneeni lattialla (saarekkeen vieressä olevien baarijakkaroiden takana).

        Tämä viesti ei ilmeisesti tuntunut tutulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaan tuntemuksesi, vaikka en tiedä kuka olet.
        Se oli mitä oli, oli ja meni. Luultavasti kuvittelin kaiken hölmöyksissäni. En olisi muutenkaan riittävä hänelle millään tavalla.

        Minä ainakin ootan sitä tervejärkistä Markoa vaikka vielä toisenkin vuoden


      • Anonyymi

        Juupajuu, menisit vähän itseesi ja miettisit asioita. Rakastuit? Et koskaan sitä sanonu, et koskaan. Mitä luulet että miltä minusta tuntuu? Motiivejani kyseenalaistat, entäs sun motiivit? Minäkin ajattelen sinua, jatkuvasti. Kaikki tää puhumattomuus ei vaan tunnu hyvältä, epärehellisyys molempien osalta. Pitäisi puhua, mutta en tiedä haluanko enää. En tiedä mitä sanoa. Loukkaannuin sulle ja sä vastaavasti mulle. Nyt ollaan umpikujassa.


    • Anonyymi

      Minähän kerroin puolivahingossa, että palstalta tavoittaa. Tulin käyttäneeksi useinkin samoja ilmauksia kuin palstalla. Ehkä yksi oli aika ratkaiseva.

    • Anonyymi

      Onko hän pitkäänkin piinannut päätäsi?

    • Anonyymi

      Kyllä sä tiedät missä minuun voi törmätä.

    • Anonyymi

      Uskon siihen että jos ihmiset on tarkoitettu yhteen, he päätyvät yhteen. Toivotaan että jokainen löytää itselle sopivan ja rakkaan puolison. Onnellisessa suhteessa rakkaus, kunnioitus ja hyvyys on molemmin puolista.

      • Anonyymi

        Ei asiat mene noin. Asioiden eteen pitää tehdä jotain.


    • Anonyymi

      Epäilen että törmätään ensi viikolla.

    • Anonyymi

      Sit täytyy kehittää jotain yhteistä. Mitä se vois olla?

    • Anonyymi

      Kelassa katseemme kohtasivat ja lempi alkoi roihuta välillämme!😍😍

    • Anonyymi

      Minä rakastan sinua, siitähän se johtuu. 😭😭😭😭😭

    • Anonyymi

      Joo se on ollu selkee homma pitkän aikaan. Ei auta kun jatkaa eteenpäin.

    • Anonyymi

      Ei se sun pakkomieltees kohde täällä ole sun narsistisia tekstejäs lukemassa, eiköhän silläkin ole vähän parempaa tekemistä, varmaan on tälläkin hetkellä 20cm sisäkkäin mutta ei sun kanssas. Get over it, sua kukaan mieti.

      • Anonyymi

        Sinua vielä vähemmän 💩.läjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua vielä vähemmän 💩.läjä.

        Mua miettii ja haluaa tälläkin hetkellä moni, moni, sekä miehet että naiset, mua ei vaan kuka tahansa saa.


    • Anonyymi

      Onko teillä ap pidempi aika että ette ole ollut yhteydessä?

      • Anonyymi

        On. Ja yhteydessä olemisesta en puhuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Ja yhteydessä olemisesta en puhuisi.

        Ok. Tämähän sitten on vallan mielenkiintoista. Eli ette tunne, mutta kuitenkin ajattelette toisianne. Saisit hullun paperit, jos puhuisit jossain irl näin😊 Minä en niitä anna kuitenkaan (koska itsellä sama tilanne).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Tämähän sitten on vallan mielenkiintoista. Eli ette tunne, mutta kuitenkin ajattelette toisianne. Saisit hullun paperit, jos puhuisit jossain irl näin😊 Minä en niitä anna kuitenkaan (koska itsellä sama tilanne).

        Kyllä me tunnemme ja olemme keskustelleet, mutta suhdetta ei ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me tunnemme ja olemme keskustelleet, mutta suhdetta ei ole ollut.

        Milloin olette viimeksi keskustelleet? - sivusta


    • Anonyymi

      Mistä tiedät, että hän ajattelee? Tämä kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Itse tulkitsin, että viestiketju on seurausta viestistäni eräässä toisessa viestiketjussa. Puhuin siinä mielessäni vallitsevasta ristiriidasta, ja kerroin hänen olevan ajatuksissani. Saatan toki olla aivan väärässä. Ap korjannee, jos niin on.


      • Anonyymi

        No esimerkiksi keskustelut ovat olleet sellaisia, ja minä itsekin, että varmasti muistaa minut ikuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No esimerkiksi keskustelut ovat olleet sellaisia, ja minä itsekin, että varmasti muistaa minut ikuisesti.

        Ihan kasvotusten olette jutelleet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kasvotusten olette jutelleet?

        Ilman muuta olemme. Ei kai puhelimessa synny mitään tunnesiteitä ja suhdejuttuja.


    • Anonyymi

      Kuka tahansa kaipaaja tavoittaa minut vaikkapa töistä. Turvallinen ympäristö ja takuuvarma hymy. 😀

    • Anonyymi

      Kertoisin jos tietäisin. Noin reilu vuosi sitten muutit päähäni asumaan. Yritin pitkään taistella sitä vastaan. Ei auttanut. En kertakaikkiaan tiedä miten näin vuosien jälkeen pääsit sinne muuttamaan.

      • Anonyymi

        Asuin siellä jo pitkään, et vaan ollut tietoinen asiasta.
        P.s. Soita sille! Ole mies ja Soita. Älä ole tossu, Soita ja juttele sen kanssa.


    • Anonyymi

      No minäpä kerron.
      En voi ymmärtää MIKSI teit mulle niin paljon pahaa!? Että oikein mun kuolemaa toivoit!?
      Mitä minä sinulle tein? En mitään!
      Olin löytävinäni sinusta jotain aitoa ja kaunista.
      Sinussa ei ole mitään kaunista!

      • Anonyymi

        No nyt. Tuo en ole ollut minä. En koskaan toivo kenellekään kuolemaa.


    • Anonyymi

      Mikset ota yhteyttä? Sitä kautta on todennäköisempää nähdä.. sopimalla tapaaminen kuten aikuislla on tapana.

    • Anonyymi

      Mistä ylipäänsä tiedät että ajattelen sinua noin usein. Tahtoo tietenkin olla niin että kun yrittää lakata ajattelemasta niin ajattelee kahta kauheammin. Eli oletko itse tuossa mielentilassa. Tapahtuipa mitä hyvänsä uskon että jonain päivänä kaikki tapahtunut on kaunis muisto. Jossain vaiheessa olisin tehnyt mitä ikinä minusta toivoitkaan, jos se olisi ollut vallassani.

    • Anonyymi

      Ai, et keksi? No, täytyypä vain keksiä ostaa kaupasta sitten! Aurinkokin on pilvessä... Lopeta se pössyttely, aurinko! Ja sinäkin aina pingottamassa. Okei, okei... Pakkohan se on pingottaa trampoliinia, jotta siinä voi hyppiä! Mutta nyt: te saatte kohta katua! Tänne nimittäin vedetään uutta asvalttia aivan pian. "En minä teitä pelkää!", vastaat siihen sinä. Muuten... Oletko sinä tavattavissa? Si-nä. Olethan sinä!

    • Anonyymi

      Olisko mitään jos soittaisit ja käyttäytyisi kuin mies? Kysyisit Hei missä meni vikaan? Haluaisitko tavata ja keskustella. Siitä se sitten lähtee jos lähtee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe