Että kun ajattelen sinua, veri alkaa kiertää erinäisissä paikoissa, ja vatsanpohjassakin väreilee? Eikä siihen pysty vaikuttamaan mitään juuri silloin, vaikka istuisi virallisessa tilaisuudessa ihan muina henkilöinä...
Täytyy lopettaa sun ajattelu. Olis ihan järkevääkin sinänsä. Kun mitään ei voi olla eikä tulla.
Mikä siinä on
20
70
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän tunteen. Se tulee kun on tullakseen eikä sitä voi pysäyttää. En tarkoita että olisin sinun hän vaan puhun omasta kokemuksesta.
Jos tiedät varmaksi, että mitään ei voi olla niin mitä sillä itseäsi kiusaat. Onneksi minä en tiedä mitään.- Anonyymi
Hyvä kysymys. Joskus vaan ei voi estää itseään, kun ajatukset lähtevät ajelehtimaan.
- Anonyymi
Ei aikoihin enää tuntunut siltä, tietää sen olevan ohi.
- Anonyymi
No hyvä jos noin. Sitä itsekin odotellessa.
- Anonyymi
Etkä pysty olla ajattelematta häntä lihallisena olentona.
Pystyt sentään yösi nukkumaan, jos oikein ymmärrän?
Jäitä hattuun enemmän....- Anonyymi
No laitetaan. 🧊🧊🧊🥶
- Anonyymi
Minä olin vain tuuli. Siinä kaikki.
- Anonyymi
Ok. Selvä homma.
- Anonyymi
Vastenmielistä
- Anonyymi
Minullakin tapahtuu mies samoin kun ajattelen sinua.
- Anonyymi
Tunnen samoin m4. 😘
- Anonyymi
Ei voi sanoa, että ketuttaa niin, ettei veri kierrä? Eikö se ole hyvä merkki?
- Anonyymi
Kyllä se näi o
- Anonyymi
Olet varmaan rakastunut, ainakin mä olisin tuossa tilanteessa.
- Anonyymi
Valetta
- Anonyymi
Malta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Malta
Alone
- Anonyymi
Oletko aivoton. Mietin noita ajatuksiasi
- Anonyymi
Täysin aivoton, sitä on näköjään liikkeellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582029- 431877
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723