Rakastin sua niin helvetin paljon en tiedä miten siinä niin kävi ei pitänyt ja nyt tyhmyydestä saa kärsiä
Olit niin tärkeä
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miten siinä niin pääsi sitten käymään?:(
- Anonyymi
En rakasta enää ketään
- Anonyymi
Miksi kukaan on tykännyt tästä? Ketä sä mies muka olet ennenkään rakastanut
- Anonyymi
Kannattaisi ehkä kertoa hänelle mu ei se ihan täysin ole että tyhmyydestä saa kärsiä lähinnä se on et ajattelemattomuudesta saa kärsiä mu kun sekin luokitellaan tyhmyydeksi mikä on tulkinnallisesti väärin kuinka voi osata ajatella jos ei sitä ole kukaan opettanut toki on niitä ketkä ei opi ajattelemaan ketään muuta kuin itseään vaikka kuinka yrittäisi opettaa
- Anonyymi
No nyt et enää rakasta, niin eikö se riitä. Muhuit menneessä aikamuodossa, että rakastit. Turha menneitä märehtiä.
- Anonyymi
Eikös sulla ole jo uusi rakastettu? Miksi minua ajattelet? Voisit tulla kertomaan minulle tämän niin saisi monta solmua aukeemaan.
- Anonyymi
Kenen asioissa kirjoitat? Ei kukaan kommunikoi omissa asioissaan täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen asioissa kirjoitat? Ei kukaan kommunikoi omissa asioissaan täällä
Kyllä minä ainakin ihan oman ikäväni vuoksi täällä olen. Puhu vain omasta puolestasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä ainakin ihan oman ikäväni vuoksi täällä olen. Puhu vain omasta puolestasi
Puhut ptä
- Anonyymi
Ei kukaan ole tärkeä jolle täällä kirjoitetaan
- Anonyymi
Samaa mieltä, siinä vaiheessa puhutaan livenä
- Anonyymi
Nämä on tyyppejä joita on nähty jossain ja jäänyt mieleen. Toivotaan että törmätään ja tutustutaan jatkossa. Sitten kun saa yhteystiedot voi viestiä suoraan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on tyyppejä joita on nähty jossain ja jäänyt mieleen. Toivotaan että törmätään ja tutustutaan jatkossa. Sitten kun saa yhteystiedot voi viestiä suoraan
Ei kukaan älykäs ihminen päädy kommunikoimaan tänne ”toiselle ihmiselle”. Piste
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan älykäs ihminen päädy kommunikoimaan tänne ”toiselle ihmiselle”. Piste
Johan sanoin saman, onko sulla vaikeuksia ymmärtää lauseita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628