Onhan se hirveää sitten kun paha iskee omaan

Anonyymi-ap

Porukkaan. Voimia lähiomaisille! Tekonne ei varmasti jää unholaan ja rankaisematta. Siihen uskon.

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti menisi nyt oikeat jotta tämä viimein loppuisi

• Anonyymi

Ne on tehnyt jo niin hirveitä asioita etteivät voi lopettaa. Minä jään henkiin joten joko menevät vankilaan tai sitten.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on tehnyt jo niin hirveitä asioita etteivät voi lopettaa. Minä jään henkiin joten joko menevät vankilaan tai sitten.....

Niiden tahtoon ja orjaksi haluavat hskaya ja kun ei suostu niin kuolevat omiin "hakkauksiinsa".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niiden tahtoon ja orjaksi haluavat hskaya ja kun ei suostu niin kuolevat omiin "hakkauksiinsa".

Ne naiset, joiden takia ei saa elää. Joko kokevat samat löylyytyksen tai kuolevat siihen että jatkavat kuten viime vuodet. Ei minun peliä tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne naiset, joiden takia ei saa elää. Joko kokevat samat löylyytyksen tai kuolevat siihen että jatkavat kuten viime vuodet. Ei minun peliä tämä.

Minulle riittää että pitää meteliä täällä, itse pysyy hengissä ja jotkut muut ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle riittää että pitää meteliä täällä, itse pysyy hengissä ja jotkut muut ei.

On se hirveää kun omat teot tuodaan julki, oma tahto ei toteudu, se visio ja unelma jonka vuoksi olette tehneet mitä hirveimpiä asioita. Kun ne rakkaat ei voi hyvin, eikä tule onnellisiksi, kun heille tulee vastaan elämän karma, mitä hirveimmistä teoista. Surullisinta että ette edes koe huonoa omaa tuntoa. Olette niin syvällä että mikään asia ei hetkauta. Mikään hirveimmistä teoista ei tunnu miltään. Mikään puhe tai kertomus ei tehoa, kun on se visio mitä kohden mennään. Uskotaan että jutut menee pois itsestään, ja selvittiin, ja kyllä jotkut hoitaa jutut pois. Olen menettänyt toivoni kokonaan teidän kohdalla. Pian taas itketään. Tai siis te itkette. Vastuussa ovat myös ne jotka pahoja puheita pitää, levittää valheellista tietoa, ja taas joku hakkaa loppuun asti jotta paha loppuisi itseltä, vaikka se on sitä mitä muille teette. Itse en ikinä lähtisi yhtä vastenmieliseen toimintaan mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se hirveää kun omat teot tuodaan julki, oma tahto ei toteudu, se visio ja unelma jonka vuoksi olette tehneet mitä hirveimpiä asioita. Kun ne rakkaat ei voi hyvin, eikä tule onnellisiksi, kun heille tulee vastaan elämän karma, mitä hirveimmistä teoista. Surullisinta että ette edes koe huonoa omaa tuntoa. Olette niin syvällä että mikään asia ei hetkauta. Mikään hirveimmistä teoista ei tunnu miltään. Mikään puhe tai kertomus ei tehoa, kun on se visio mitä kohden mennään. Uskotaan että jutut menee pois itsestään, ja selvittiin, ja kyllä jotkut hoitaa jutut pois. Olen menettänyt toivoni kokonaan teidän kohdalla. Pian taas itketään. Tai siis te itkette. Vastuussa ovat myös ne jotka pahoja puheita pitää, levittää valheellista tietoa, ja taas joku hakkaa loppuun asti jotta paha loppuisi itseltä, vaikka se on sitä mitä muille teette. Itse en ikinä lähtisi yhtä vastenmieliseen toimintaan mukaan.

En ymmärrä moista pahuutta, miten joillakin ihmisillä voi olla noin löydä moraali ja ei sisäistä tunnetta missään mikä on oikein ja mikä väärin. Ja mitä voi toiselle ihmiselle tehdä. Minkälaista vahinkoa saattaa elämään ja vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä moista pahuutta, miten joillakin ihmisillä voi olla noin löydä moraali ja ei sisäistä tunnetta missään mikä on oikein ja mikä väärin. Ja mitä voi toiselle ihmiselle tehdä. Minkälaista vahinkoa saattaa elämään ja vuosia.

Ei kukaan muu kanna vastuuta teidän teoista, eikä jutut mene pois sillä, että tehdään jostain muusta syyllinen ja paetaan, ja joku muu kärsii itsensä puolesta. Ei lopulta, se karma tavoittaa oikeat sielut ja tietoisuudet, mitä hirveimmistä teoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan muu kanna vastuuta teidän teoista, eikä jutut mene pois sillä, että tehdään jostain muusta syyllinen ja paetaan, ja joku muu kärsii itsensä puolesta. Ei lopulta, se karma tavoittaa oikeat sielut ja tietoisuudet, mitä hirveimmistä teoista.

Se touhu on järkyttävää pahuutta, täysin ihmisyyden riistoa, mutta ei se mene pois sillä että väärä ihminen laitetaan maksamaan, tuhotaan ja vainotaan hengiltä. Jopa suurinkin pahuus tunnistaa lopulta oikeat sielut ja tietoisuudet, mielet, miten kukin niitä ilmaisee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se touhu on järkyttävää pahuutta, täysin ihmisyyden riistoa, mutta ei se mene pois sillä että väärä ihminen laitetaan maksamaan, tuhotaan ja vainotaan hengiltä. Jopa suurinkin pahuus tunnistaa lopulta oikeat sielut ja tietoisuudet, mielet, miten kukin niitä ilmaisee.

Se on todella raakaa väkivaltaa ja ihan syyttä! Uhri ei tiedä miksi? Kertokaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kymmeniä vuosia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kymmeniä vuosia!

Sinä, jpka tiedät, niin kerro virkavallalle totuus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä, jpka tiedät, niin kerro virkavallalle totuus!

Niin, tämä ätmin eli sinun totuus on varmaan samaa kaliiberia kuin se, että kymmenet ihmiset on ilmoittautuneet rajan takana olevansa Olof Palmen surman tekijä.

• Anonyymi

No jopa on trollit taas vauhdissa. Toivotaan, että joku lähiomaisistasi ymmärtää puheen tärkeyden. Ja toivottavasti kukaan ei taaskaan luule mitään.

• Anonyymi

Miksi puhut trollimiehestä ensin monikossa ja sen jälkeen ikäänkuin sinuttelet, kun kumminkin tiedät miten tämä juoni kulkee? Eikä takerruta nyt liiaksi siihen, että tämäkin kommentti on sinun ätmin jatkettua monologia, eikä mitään muuta mihin joku propellihattu voisi yrittää vieläkin tarttua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi puhut trollimiehestä ensin monikossa ja sen jälkeen ikäänkuin sinuttelet, kun kumminkin tiedät miten tämä juoni kulkee? Eikä takerruta nyt liiaksi siihen, että tämäkin kommentti on sinun ätmin jatkettua monologia, eikä mitään muuta mihin joku propellihattu voisi yrittää vieläkin tarttua

Ei mitään väliä miten kirjoitan p.skapalstalle. Oikeinkirjoitus on kai sinulle palsta-asukille tärkeää, haluathan näyttää tärkeytesi ja "älykkyytesi" muille asukeille. Miksihän älykäs ihminen kuluttaa aikansa palstalla? T. Vierailija

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään väliä miten kirjoitan p.skapalstalle. Oikeinkirjoitus on kai sinulle palsta-asukille tärkeää, haluathan näyttää tärkeytesi ja "älykkyytesi" muille asukeille. Miksihän älykäs ihminen kuluttaa aikansa palstalla? T. Vierailija

Ei sitä voinut pysäyttää, se täytyi maaliin rysäyttää, tästä paikasta pakko on laukasta, mielenvikanen, vähän likanen ku maradoona oo oo. Tässä vaiheessa on enää sama mitä vastaa tai pistelee. Opastaakseen muita, lukitaan se

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      118
      5428
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5168
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4184
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3650
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3268
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2851
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      57
      2010
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1862
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe