Olemassaolostaan epätoivoisesti taistelevan kansan lohdutteleminen ja avun lupaaminen on jalo teko ja rohkeakin , mennä nyt tuommoiseen paikkaan .
Kaikkihan sen sisimmässään ymmärtävät että sievän tytön halaaminen tuo iloa ja lohtua .
Sitten vielä tuo etta meidän pääministeri Sanna Marin ilmoitti tv:ssä suoraselkäisesti että "minä en osaa ruotsia" !!
Sievä , rohkea ja sanavalmis , voisin äänestää jos ja jos .
Hyvää työtä Sanna
Anonyymi-ap
2
86
Vastaukset
- Anonyymi
Neuvostoliitto johon kuului myös Ukraina, hyökksi brutaalisti Suomeen ja aloitti talvisodan. Ukrainalaista pääosin koottu divisioona yritti tunkeutua Suomeen, mutta pysäytettiin Raatteen tiellä. Ukrainalaisilla ei ole oikeutta vaatia suomalaisilta mitään, olivat ryöstämässä Karjalan ja Petsamon, maksettiin sotakorvaukset ja lisäksi kärsimykset sankarivainajineen. Suomalaiset sotilaat taistelivat ylivoimaista vihollista vastaan 5 vuotta, länsiliittouma oli hyökkääjän puolella joten auttajia oli vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142