Huomiona sivusta

Anonyymi-ap

Sen enempää keskusteluihin kommentoimatta. ON IKÄVÄÄ, ETTÄ palstalle on pesiytynyt elämästä syrjäytyneitä, liikaa aikaa omaavia, itseensä kyllästyneitä mölisijöitä, jotka sotkevat ja huutelevat joka keskusteluun väliin. Hyvät keskustelut vaan saastuvat tästä roskasakista, jonka ulosanti on ihan alkeistasolla. Rä-itään ulos kaikki, sen enempiä nieleskelemättä; jälkimakustelun voi unohtaa.

7

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mietipäs aloittaja siltä kantilta, että olet ulkoavaruuden olento joltain toiselta planeetalta ja tutkaat ruudusta tän planeetan uutistarjontaa.

      Voit kääntää kirjoituksesi saman tien ylösalaisin koskemaan kaikkia. Koska ainoastaan apina rotuna yritä eristää muita tarkoituksena päästä "sisärinkiin", ts. laumasuojaan.

      Nyt mietit miksi huomioimme uutisvirrasta ainoastaan samat asiat. Jos siitä ei ole uutisissa, sitä ei ole. Ymmärrätkö?

      • Anonyymi

        Väitän että mikään apinarotu ei ole päässyt jankkauksesta yli. Edes ihminen.


      • Anonyymi

        Sivusta: aloitus kuvaa hyvin tälläisiä turhanpäiväisiä kirjoituksia, joiden tarkoitus on kyseenalainen.


    • Anonyymi

      Tässäpä älykäs aloitus. Mua kyllä huolestuttaa kauppojen eteen pesiytyneet teinit ja niiden juttujen taso. Sekä mummot jotka parveilee terveyskeskusen edessä.

      • Anonyymi

        Lapset kiroilevat nykyään liikaa. Se kuvottaa mua 🤢🤮. Todellisia rikollisia tässä ovat sellaisten ilkikuristen lasten vanhemmat jotka kannattavat "vapaata kasvatusta". Vapaa kasvatus = Kasvatusta ei ole. Ai niin, Icke puhui joskus kännyköistä ja ihmisten aivoista. Hänen mukaansa lapsilla on ohuemmat kallot kuin aikuisilla, joten kännyköiden säteilyvaikutukset vaikuttavat aiemmin mainittuihin myös helpommin. Se voi selittää heidän juttujensa tason alhaisuuden, koska hehän ovat naimisissa älyluurien kanssa. Olkaa vaan kaikki vaikka 5G-myönteisiä, minä en!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset kiroilevat nykyään liikaa. Se kuvottaa mua 🤢🤮. Todellisia rikollisia tässä ovat sellaisten ilkikuristen lasten vanhemmat jotka kannattavat "vapaata kasvatusta". Vapaa kasvatus = Kasvatusta ei ole. Ai niin, Icke puhui joskus kännyköistä ja ihmisten aivoista. Hänen mukaansa lapsilla on ohuemmat kallot kuin aikuisilla, joten kännyköiden säteilyvaikutukset vaikuttavat aiemmin mainittuihin myös helpommin. Se voi selittää heidän juttujensa tason alhaisuuden, koska hehän ovat naimisissa älyluurien kanssa. Olkaa vaan kaikki vaikka 5G-myönteisiä, minä en!

        Juu käpylehmiä vaan lapsille ja sunnuntai aamuna radiosta kirkonmenot.


    • Anonyymi

      Life is full of love🧚‍♂️ Your attitude is wrong mate

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe