Tässäpä tämä

Anonyymi-ap

Identiteettini. Peilaan aina ihmisten käyttäytymisen takaisin heihin itseensä. Minusta ei saa siis oikein otetta. Mikäli sukseni menevät ristiin jonkun toisen kanssa niin siitä tiedän millainen se toinen ihminen on. Sellaisilla on siis jokin konflikti meneillään minäkuvansa kanssa. Ah, tätä manipulaation voimaa 🤗! Joitakin suututtaa mielettömästi kun he eivät pysty kontrolloimaan minua tahtonsa alaisuuteen. En minä heitä ala pokkuroimaan, sillä sellaiset tyypit luulevat olevansa parempia kuin muut.

16

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oot muettinyt että on sulla jonkin sortin persoonallisuus häiriö. Ilmeisesti? Ei muuten jaksa panostaa tai ole kiinnostunut muiden manipuloinnista jos ei siitä sairasta tyydystä saa.

      • Anonyymi

        Käytän "manipulaatiotani" hyvään, eli pyrin paljastamaan sen avulla sellaisten toksisten ihmisten todellisen luonnon, jotta muutkin heräävät todellisuuteen. Sen ne ansaitsevat. Olen kuullut mm. eräästä tyypistä, kerran tavannut, joka oli kaikille aina ensialkuun mukava ja mitä enemmän häneen tutustui niin sitä enemmän hän alkoi syyllistämään ja vähättelemään muita. Joillakin ihmisillä on tehokas ihmistutka ja toisilla taas ei ole sitä, ainakaan on-tilassa. Intuitio. Olkaa varuillanne etenkin jos hengailette kaverien kavereiden tai puolituttujen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytän "manipulaatiotani" hyvään, eli pyrin paljastamaan sen avulla sellaisten toksisten ihmisten todellisen luonnon, jotta muutkin heräävät todellisuuteen. Sen ne ansaitsevat. Olen kuullut mm. eräästä tyypistä, kerran tavannut, joka oli kaikille aina ensialkuun mukava ja mitä enemmän häneen tutustui niin sitä enemmän hän alkoi syyllistämään ja vähättelemään muita. Joillakin ihmisillä on tehokas ihmistutka ja toisilla taas ei ole sitä, ainakaan on-tilassa. Intuitio. Olkaa varuillanne etenkin jos hengailette kaverien kavereiden tai puolituttujen kanssa.

        No jo vaikeaa joidenkin elämä. Mulla on tasan 2 ihmistyyppiä ne joiden kanssa synkkaa ne joiden ei. Viimeisten kanssa ollaan tekemisissä harvemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytän "manipulaatiotani" hyvään, eli pyrin paljastamaan sen avulla sellaisten toksisten ihmisten todellisen luonnon, jotta muutkin heräävät todellisuuteen. Sen ne ansaitsevat. Olen kuullut mm. eräästä tyypistä, kerran tavannut, joka oli kaikille aina ensialkuun mukava ja mitä enemmän häneen tutustui niin sitä enemmän hän alkoi syyllistämään ja vähättelemään muita. Joillakin ihmisillä on tehokas ihmistutka ja toisilla taas ei ole sitä, ainakaan on-tilassa. Intuitio. Olkaa varuillanne etenkin jos hengailette kaverien kavereiden tai puolituttujen kanssa.

        Manipuloimalla sinä itse ehdollistat ihmiset käyttäytymään niin kuin itse heidän haluat käyttäytyvän mu edelleen toivottavasti olet onnellinen taitosi kanssa ainot kehen manipulointi edes tehoaa on ihminen jolla on jo muutoinkin huono itsetunto ja manipuloimalla siitä tehdään vielä entistäkin huonompi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytän "manipulaatiotani" hyvään, eli pyrin paljastamaan sen avulla sellaisten toksisten ihmisten todellisen luonnon, jotta muutkin heräävät todellisuuteen. Sen ne ansaitsevat. Olen kuullut mm. eräästä tyypistä, kerran tavannut, joka oli kaikille aina ensialkuun mukava ja mitä enemmän häneen tutustui niin sitä enemmän hän alkoi syyllistämään ja vähättelemään muita. Joillakin ihmisillä on tehokas ihmistutka ja toisilla taas ei ole sitä, ainakaan on-tilassa. Intuitio. Olkaa varuillanne etenkin jos hengailette kaverien kavereiden tai puolituttujen kanssa.

        Minua ei saa ainakaan mihinkään päihdeporukkaan kun en halua oloani raihnaiseksi ja turruttaa sekä turvottaa aivojani viinan voimalla. Rasittavia ovat ne joilta on elämänhallinta kadonnut ja joka viikonloppu (koko viikonloppu) melutaan, syljeskellään ja aiheutetaan naapureille unettomia öitä aina yli neljään seuraavaan aamuun. Ja ei voi edes tuulettaa kun se tupakansavu leviää asuntoon ja pilaa tekstiilit ja seinät, puhumattakaan siitä että ihmisiä joutuu sen takia sairaalaan (ei ole mitään halpaa sekään, joten laskun vois lähettää näille ihmisille jotka sen aiheuttivat) toisten aiheuttamien terveyshaittojen vuoksi ja jos on esim. harrastanut kuoroa niin se aika on mennyttä kun astman ja tupakan aiheuttamien oireiden vuoksi ääni ei ole enää entinen kirkas ja puhdas ääni. Eikä ole kiva kuunnella sitä känniörveltämistä.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­­N­­­y­­­m­­f­o­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17781802G

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Parempia kui muut siltä sä vaikutat itsekin kirjoituksesi perusteella että luulet olevasi jotenkin parempi kuin muut mu toivottavasti olet edes onnellinen siitä että joitain ihmisiä osaat manipuloida

      • Anonyymi

        Ilkeät ihmiset saavat maistaa omaa lääkettään, muihin en kajoa. Onhan se tietysti pääasia että pyrkii viimeiseen asti välttämään seuraa mistä ei itse pidä. - Ap.


      • Anonyymi
        UUSI

        Herttinen sentään. Lopeta jo! Toi kuulostaa ihan sairaan kanan jutuilta. Mene nukkumaan


    • Anonyymi

      Eikös tuollainen suhteilu ole stressaavaa? Kai sinulla joku on kenen seurassa voi rentoutua ja nauttia turvallisesti kiintoisasta ja hyvästä vuorovaikutuksesta?

    • Anonyymi

      Oletko joku kasvatusalan ihminen? Kenties terapeutti? Jäänyt työrooli päälle?

      • Anonyymi

        Ei ihmisillä tarvitse olla mitään työroolia jos on unelma-ammatissa tai opastaa ihmisiä vaikka ei alalla olisikaan. Siinä ei tarvita mitään järkeä vaan että on asiat reilassa, kunnioittaa normaalisti ihmsiä mutta ihmiset joita ei kunnioita ei sitä ansaitse kun he eivät ota toisia ihmisiä huomioon vaain sen lisäksi että he tuhoavat itseään alkohoin ja tupakan (kenties muidenkin päihteiden
        myötävaikutuksella, he haittaavat normaalien ihmisten (joilla ei ole niitä itsetuhoisia tekoja kuten päihteet) normaalia elämää ja terveyttä. He vasta itsekeskeisiä ihmisiä ovat. He elävät hälläväliä tyyliin muista täysin piittaamatta.
        Tämä sivusta


    • Anonyymi

      Se on oikein ap. Ei tarvitse olla likasanko.

    • Anonyymi

      On sulla huvit.

    • Anonyymi

      Tiedän tämän kaiken sillä minä olen samanlainen peilaaja. Jos joutuu peilaamaan negatiiviset tunteet takaisin niin siitä tiedän ettei sellaisten ihmisten kanssa voi olla ystäviä tai missään tekemisissä sillä siitä ei mitään hyvää seuraa. Minun kanssani pystyy kyllä järkevästi keskustelemaan ja osaan hallita tunteitani tiettyyn pisteeseen saakka sanallisesti ja paljon enemmän hallitsen tekojani, mutta jos minua satutetaan annan takaisin puolustautumalla, sen verran kun on tarpeen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ai että! Sä olet niin kuningatar. Ihanaa miten noin viisas sä voit ollakkaan upeeta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe