Nyt olen kuullut maailmasta kaiken hulluuden. Juu en minäkään. Minäkin haluan, että minun euriborini on 0,01 koko ikäni ja haluan etuoikeuden halpaan lainaan.
Tuollaisille muslimilainoille pitäisi laittaa 100% korko.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e67f32e1-cbf4-4c90-84c7-600640cfef07
Muslimeille oma pankki
20
272
Vastaukset
- Anonyymi
Voi helevetti
- Anonyymi
Itseasiassa tuo on paljon vanhempi ja oikeudenmukaisempi lainamenettely kuin tämä ns. länsimainen koronkiskonta. Se ei vain sovi nykyiseen järjestelmäämme.
Jos joku tuollainen pankki perustetaan ja se saadaan toimimaan, niin ei siinä pitäisi olla lieksalaisjuntilla mitään ongelmaa. Maksa sinä vaan vaikka miten kovaa korkoa, jos lainaa saat. Sijoituksiinhan sinun eurosi eivät ennätä, ellei juopottelua katsota sijoitukseksi. - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17781805H
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Vaaditaan erityiskohtelua "uskonnon" perusteella ja vassarit kipittää äkkiä täyttämään toiveet.
- Anonyymi
Hölmö. Maailma on täynnä islamilaisia pankkeja. Ne eivät ota korkoa, koska Koraani kieltää sen, mutta sen sijaan ne ottavat erittäin ison välityspalkkion, millä on ihan sama lopputulos. Ihan sama millä nimellä sitä kutsutaan, koroksi vai välityspalkkioksi.
Ylipäätään täällä kirjoittelee ihmisiä jotka eivät tiedä mistään mitään, kuten aloittaja.- Anonyymi
Ei kaikki voi tietää kaikkia maailman asioita. Tässä tapauksessa Iltalehti provosoi tahallaan ja johtaa harhaan. Idioottilehdistö, populistipuolueet ja some tekevät suomalaisista idiootteja.
- Anonyymi
Ennenkuin kutsut ketään hölmöksi, niin olen kyllä täysin tietoinen minkälaisia pankkeja maailmalla on. Kommenttini on sen vuoksi, ettei Suomeen tarvita yhtään ainutta muslimipankkia. Tai mikäs siinä, tehkööt itselleen vaikka minkälaisia pankkijärjestelmiä, mutta Suomen lainsäädäntö ja pankkiensäädäntö tulee aika monessa vastaan. Sinun kaltaisille älyköille tuollainen pankki olisi kuin tehty, olisit siellä heimoveljiesi kanssa samassa liiterissä.
- Anonyymi
suomessa noita musulmaaneja loppupelissä niin paljoa ole, että heitä varten pitäisi jotain pankkia tehdä eikä tuollainen suomessa olisi edes mahdollinen virallisena pankkina jossa tuollaista tehtäisiin. ei sallittaisi suomessa. toisekseen kun juuri uutisetkin ja media kertoi että juuri heillä tuo eri sosiaalitukien varassa eläminen on perusarkea. jos noista musulmaaneista on 12 kpl yleensä töissä niin aika hyvän pankin saisi aikaa. puhahahhahahaha..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suomessa noita musulmaaneja loppupelissä niin paljoa ole, että heitä varten pitäisi jotain pankkia tehdä eikä tuollainen suomessa olisi edes mahdollinen virallisena pankkina jossa tuollaista tehtäisiin. ei sallittaisi suomessa. toisekseen kun juuri uutisetkin ja media kertoi että juuri heillä tuo eri sosiaalitukien varassa eläminen on perusarkea. jos noista musulmaaneista on 12 kpl yleensä töissä niin aika hyvän pankin saisi aikaa. puhahahhahahaha..
130-150 tuhatta muslimeja on iltasanomien mukaan Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki voi tietää kaikkia maailman asioita. Tässä tapauksessa Iltalehti provosoi tahallaan ja johtaa harhaan. Idioottilehdistö, populistipuolueet ja some tekevät suomalaisista idiootteja.
Eikä ainakaan lieksalaitahvo voi tietää. Se kun ei lue muuta kuin OIKEAAA mediaa. Suolennuutisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennenkuin kutsut ketään hölmöksi, niin olen kyllä täysin tietoinen minkälaisia pankkeja maailmalla on. Kommenttini on sen vuoksi, ettei Suomeen tarvita yhtään ainutta muslimipankkia. Tai mikäs siinä, tehkööt itselleen vaikka minkälaisia pankkijärjestelmiä, mutta Suomen lainsäädäntö ja pankkiensäädäntö tulee aika monessa vastaan. Sinun kaltaisille älyköille tuollainen pankki olisi kuin tehty, olisit siellä heimoveljiesi kanssa samassa liiterissä.
Ai sinäkös sen päätät minkälaisia pankkeja Suomeen tarvitaan? Otahan poika pää pois perseestäs ja katsele ympärillesi. Täällä on yli 5 miljoonaa muuta suomalaista, joilla on myös "hiukan" sanottavaa asioihin.
- Anonyymi
Se on juuri noin, mutta sitä ei våjåkit lieksan vässykät ymmärrä 😂
- Anonyymi
Kaikki muuhan täällä jo onkin, paitsi oma pankki, josta saa rahaa jolla ostaa asunnon. Miksi matun pitäisi ostaa asunto velaksi? Millä matu maksaisi lainansa, viraton ja toimeton kun on. Ei osa-aikaisen metron siivoojan liksoilla mitään asuntoja maksella.
Tämä ko. matu on ajellut taksilla kansan piikkiin enemmän kuin kukaan muu edustaja, on ajellut yksityisajallaankin ja ajellut on myös äitimuorinsa, jolla ei ole mitään tekemistä eduskunnan kanssa.
Mahtaa matu olla haltioissaan, miten antelias Suomi on.
Ei Suomen eduskunta tarvitse yhtään matua, eikä matu tarvitse mitään "omaa" pankkia, ymmärtääkö edes, että lainat on vain laina.
Matu asuu ilmaiseksi, syö meidän jääkaapista ja käy (jos käy) meidän koulujamme. Ainut mikä ei käy, on että työssä ei käy, ei elätä itseään eikä edes äitiään. Miten me sallimme tämän?- Anonyymi
juurikin näin. kyllä ne matut 99,9% asuvat kuntien tuilla kuntien kusisissa vuokraluukuissa.
- Anonyymi
Todellinen korko muslimien pankissa on paljon korkeampi kuin suomalaisissa pankeissa. Korosta ei vain käytetä nimeä korko, vaan eräänlainen välityspalkkio.
- Anonyymi
Juuri näin!
- Anonyymi
Sama henkilö voi usealla eri nimellä keskittää vaikka 10.. eri Euroopan maasta saamansa 'sossu'tuet samalle tilille.
- Anonyymi
Näiden ""pakolaisten " Eurooppaan tulo olisi estettävä lailla. Euroopan on maailman tiheimmin asuttu maanosa, joten tänne ei kaivata afrikaaneja eikä edes irakeja.
On ihan luonnonvastaista vaeltaa soppailemaan maapallolla, missä olisi paras sossu.
Eikö Orpo viisas mies älyä, mitä tekee kun kuuluttaa Suomessa tarvittavan matuja työhön(?) ?
Sama on hätä kun ei lapsia synny. Sehän vain hyvä, kun ei synny. Maailmassa on nyt enemmän kuin puolet liikaa ihmisiä, sen seurauksena ennenpitkää loppuu ruoka ja vesi. Koko Afrikan urospuoliset lähtevät etsimään parasta sossua Euroopasta.
Parempi urokset kuin naaraat, eivätpä edes lisäänny. Kuitenkin ihastelu muuttuu vihaksi piankin.
Suomessakin on kaikki jaettava tulijoiden kanssa, silloin kaikille jää ohuempi siivu hyvää.
Jos joku tehdas tai muu työmaa ei saa työntekijöitä, lopettakoon toimintansa. Vaikka tänne tulisi miljoona elättiä , ei heistä ole pelastajaksi Suomelle, vaivaa kuluja ja pelkoa vain. - Anonyymi
Lähi-idän ja Intian kulttuureissa pystyy elämään boheemina, vailla tunnon tuskia!!🕌
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008930
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265418- 534631
- 894410
- 593589
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.593223Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502692- 432601