Mopokelit tulee taas

Anonyymi-ap

Tiet kun alkaa jään alta paljastua niin kohta saa taas kuunnella huudatusta pikkutunneille. Ollaan muuttamassa vasta Lempäälään, mutta onko jotain aluetta jossa rauhallisempaa/rauhattomampaa tästä näkökulmasta vai onko kaikki Lempäälän nuoriso yhtä pilalla kuin kaikkialla muuallakin.

11

971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äidin rakkaat pikkumussut kulkee epämääräisenä joukkona, on mönkijää mopoa ja mopoautoa, liivi setämiehet katsoo päältä, että nupin sekoittajaa riittää, myyntiink8n.

      • Anonyymi

        Rällätään sekopäissään yksityisteitä ja pikkukatuja monta kertaa illan/yön aikana, tallennutaan lukuisiin riista ja valvontakameroihin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rällätään sekopäissään yksityisteitä ja pikkukatuja monta kertaa illan/yön aikana, tallennutaan lukuisiin riista ja valvontakameroihin .

        Jos ei sanominen riitä on piikkimatto keksitty.


    • Anonyymi

      Muuttakaa mielummin Vesilahteen. Sen verran sivummalle kyläpahasista joissa kanssa mopo ja mönkiä sällit koheltaa oli aika mikä hyvänsä. Sivummalla ei ole häiriötekijöitä muita kun , jos yöllä joskus susien ulinaa kuuluu korven kätköistä.

    • Anonyymi

      Kuka helvetti muuttaa Lempäälään🤮

    • Anonyymi

      Mitä lämpimämpää, sitä enempi hämärän ja yön kulkijaa. Äidin pikkumussut toimii muuleina, jakeluportaan ja tukkutuonnin organisoi setämiehet, kostoporras on erikseen.

      • Anonyymi

        Joo, se kusipäisyys periytyy geeneissä. Katso heidän vanhempiaan.


    • Anonyymi

      Pojat on poikia ja mopoilu kuuluu tiettyyn ikään ja menee parissa vuodessa ohi. antaa poikien mopoilla ja keskitytään tärkeimpiin asioihin.

      • Anonyymi

        Kyse ei ole mopoilusta, vaan jenkiytymisestä huumeineen.


    • Anonyymi

      Pilalla on, aikalailla kaikkialla huudatus kuuluu. Ei maha mittää näemmä. Toivotaan koville hurjastelijoille pahoja onnettomuuksia, josko herättäisi toisia.

    • Anonyymi

      Itse huudatan emäntää kammarissa siitäkin naapurit kateuttaan itteensä ottaa talkoissa kahden kaljan jälkeen alkaa utelu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2821
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe