Tiet kun alkaa jään alta paljastua niin kohta saa taas kuunnella huudatusta pikkutunneille. Ollaan muuttamassa vasta Lempäälään, mutta onko jotain aluetta jossa rauhallisempaa/rauhattomampaa tästä näkökulmasta vai onko kaikki Lempäälän nuoriso yhtä pilalla kuin kaikkialla muuallakin.
Mopokelit tulee taas
11
1053
Vastaukset
- Anonyymi
Äidin rakkaat pikkumussut kulkee epämääräisenä joukkona, on mönkijää mopoa ja mopoautoa, liivi setämiehet katsoo päältä, että nupin sekoittajaa riittää, myyntiink8n.
- Anonyymi
Rällätään sekopäissään yksityisteitä ja pikkukatuja monta kertaa illan/yön aikana, tallennutaan lukuisiin riista ja valvontakameroihin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rällätään sekopäissään yksityisteitä ja pikkukatuja monta kertaa illan/yön aikana, tallennutaan lukuisiin riista ja valvontakameroihin .
Jos ei sanominen riitä on piikkimatto keksitty.
- Anonyymi
Muuttakaa mielummin Vesilahteen. Sen verran sivummalle kyläpahasista joissa kanssa mopo ja mönkiä sällit koheltaa oli aika mikä hyvänsä. Sivummalla ei ole häiriötekijöitä muita kun , jos yöllä joskus susien ulinaa kuuluu korven kätköistä.
- Anonyymi
Kuka helvetti muuttaa Lempäälään🤮
- Anonyymi
Mitä lämpimämpää, sitä enempi hämärän ja yön kulkijaa. Äidin pikkumussut toimii muuleina, jakeluportaan ja tukkutuonnin organisoi setämiehet, kostoporras on erikseen.
- Anonyymi
Joo, se kusipäisyys periytyy geeneissä. Katso heidän vanhempiaan.
- Anonyymi
Pojat on poikia ja mopoilu kuuluu tiettyyn ikään ja menee parissa vuodessa ohi. antaa poikien mopoilla ja keskitytään tärkeimpiin asioihin.
- Anonyymi
Kyse ei ole mopoilusta, vaan jenkiytymisestä huumeineen.
- Anonyymi
Pilalla on, aikalailla kaikkialla huudatus kuuluu. Ei maha mittää näemmä. Toivotaan koville hurjastelijoille pahoja onnettomuuksia, josko herättäisi toisia.
- Anonyymi
Itse huudatan emäntää kammarissa siitäkin naapurit kateuttaan itteensä ottaa talkoissa kahden kaljan jälkeen alkaa utelu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906