että roikun sinussa vaikka olisit jo poissa. En suostu siihen enää.
En aio tehdä sitä toista kertaa
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko kannattanut puhua hänelle?
- Anonyymi
Itseasiassa koitin vähän vihjaistakin kun hän viimeksi "palasi". Ei se ymmärrä mun jutuista mitään.
- Anonyymi
Jaaha, vai siihen sä et suostu
Huh huh - Anonyymi
On niin monta tapaa roikkua ihmisessä, joka on tavalla tai toisella saavuttamaton. Täällä on sisäinen maailma ja tuolla ulkona se maailma, joka kuitenkin asiat ratkaisee. Täällä voi ymmärtää sisäistä maailmaansa ja yrittää saada sille ymmärrystä. Mutta tuolla ulkona on ainoa tapa saada itsensä ymmärretyksi. Ja vain sieltä voi saada vastauksia siltä, jolta niitä kaipaa.
Jos joku sanoo mulle ettei ole valmis tai halua syystä tai toisesta rakastua, uskon sen. Se on sen ihmisen sisäinen totuus. Jos taas ei ole kiinnostunut, sen voi sanoa ihan suoraan. Kyllä aikuisen ihmisen pitää kestää pettymyksiä.
https://youtu.be/AHJKdNrEo_s- Anonyymi
Noin se on. Pettymykset kuuluvat elämään ja niitä on opittava sietämään.
- Anonyymi
Eipä hän ihan saavuttamattomalta ole vaikuttanut. Saat sen kuulostamaan, että olen joku pieni tyttö, joka ihastui itseään parempaan ja suurempaan. EI.
- Anonyymi
Siis aloitus viittaa ihan tuolla ulkona tapahtuneisiin juttuihin, ei palstalle. Puran niitä vain tänne.
- Anonyymi
Inhoan näitä lässytyksiä. Mistään tuollaisesta ei ole kyse. Mikään aloituksessa ei viittaa tuollaiseen. Kyse voi ihan jotain muustakin.
- Anonyymi
Ei sulta sellaista voi vaatia nytkään aloittaja. Se on raastavaa ja epäinhimillistä! Aivan kuin rangaistus toisen liiallisesta ajattelemisesta omakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582029- 431877
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723