En aio tehdä sitä toista kertaa

Anonyymi-ap

että roikun sinussa vaikka olisit jo poissa. En suostu siihen enää.

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisiko kannattanut puhua hänelle?

• Anonyymi

Itseasiassa koitin vähän vihjaistakin kun hän viimeksi "palasi". Ei se ymmärrä mun jutuista mitään.

• Anonyymi

Jaaha, vai siihen sä et suostu
      Huh huh

• Anonyymi

On niin monta tapaa roikkua ihmisessä, joka on tavalla tai toisella saavuttamaton. Täällä on sisäinen maailma ja tuolla ulkona se maailma, joka kuitenkin asiat ratkaisee. Täällä voi ymmärtää sisäistä maailmaansa ja yrittää saada sille ymmärrystä. Mutta tuolla ulkona on ainoa tapa saada itsensä ymmärretyksi. Ja vain sieltä voi saada vastauksia siltä, jolta niitä kaipaa.
      Jos joku sanoo mulle ettei ole valmis tai halua syystä tai toisesta rakastua, uskon sen. Se on sen ihmisen sisäinen totuus. Jos taas ei ole kiinnostunut, sen voi sanoa ihan suoraan. Kyllä aikuisen ihmisen pitää kestää pettymyksiä.

https://youtu.be/AHJKdNrEo_s

• Anonyymi

Noin se on. Pettymykset kuuluvat elämään ja niitä on opittava sietämään.

• Anonyymi

Eipä hän ihan saavuttamattomalta ole vaikuttanut. Saat sen kuulostamaan, että olen joku pieni tyttö, joka ihastui itseään parempaan ja suurempaan. EI.

• Anonyymi

Siis aloitus viittaa ihan tuolla ulkona tapahtuneisiin juttuihin, ei palstalle. Puran niitä vain tänne.

• Anonyymi

Inhoan näitä lässytyksiä. Mistään tuollaisesta ei ole kyse. Mikään aloituksessa ei viittaa tuollaiseen. Kyse voi ihan jotain muustakin.

• Anonyymi

Ei sulta sellaista voi vaatia nytkään aloittaja. Se on raastavaa ja epäinhimillistä! Aivan kuin rangaistus toisen liiallisesta ajattelemisesta omakseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      119
      5467
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5178
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      92
      4208
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3650
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3278
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2861
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2029
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      43
      1877
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1723
    Aihe