Lopetin kahvin juomisen

Anonyymi-ap

Kahvin juonnin jälkeen tuli aina jotenkin vaikea olo. Olen yrittänyt lopettaa kahvin juomisen pari kertaa ennenkin mutta silloin tuli ikävä pistävä päänsärky. Nyt ei ole sitä tullut.
Olen ollut nyt ilman kahvia 27 h ja olo on ihan hyvä. Ehkä vähän himpun Verran väsyttää enemmän kuin normaalisti näin iltapäivisin mutta ei sentään koske päähän.

En juo teetä enkä kola juomia enkä syö suklaata. Näissäkin on kofeiinia ja yritän nyt sitä välttää.
Roiboos teetä ostan vielä. Siinä ei ole kofeiinia.
Kerron myöhemmin lisää kuinka olen onnistunut pysymään päätöksessäni

Tr

12

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun pakko kahvia juoda 2lit.päivässä .Muùten alkaa jokapaikkaa särkeå ia on
      sellainen levoton väsynyt olo,eli olen kahvijuoppo.

    • Anonyymi

      Kokeile joskus juoda kahvi mustana ja laitat sokeria kahviisi,tuo ainakin toimii mminulla eikä kahvi närästå.En kahvia keittimessä keitä,vaan kiehautan veden minkå kaadan kahvinsuodattimeen missä kahvijauhot.Valmiin kahvin kaadan termariin .

    • Anonyymi

      On olemassa kofeiinitonta kahvia, kalliimpaa tosin, jos kahvin makua kaipaa.

    • Anonyymi

      Makea kahvi on pahaa. Jätin kahvista sokerin 9 vuotiaana enkä sen jälkeen ole kahviin sokeria laittanut kevyt maitoa kylläkin ja nykyään laktoositonta sellaista.

      • Anonyymi

        Makuasioista ei kannata kiistellä,voin kertoa tähän liittyvän hassun jutun omasta elämästä.oli aikoinaan Ketsuppia pakko laittaa jokaruokaan ,että voi syödä lopulta sitä piti laittaa Kahvin sekaan, että kahvin voi juoda🙂


      • Anonyymi

        Kahviin ei tavata lurijua laittaa. Valion luomumaito on hyvää kahviin, koska rasvaprosentti on jopa liki 5. Kermaa ei tarvitse aina, vaikka kermakahvi onkin parasta.


    • Anonyymi

      Näillä kahvinhinnoilla aloin juomaan vain kupillisen aamuisin. Saan hyvin unen päästä kiinni ja nukun sikeästi. Tähän meni muutama viikko. Suosittelen! Etsi vielä kahvilaatu mikä menee alas ilman sokeria. Itselleni semmoinen löytyi ruotsin pojan valikoimasta.

      • Anonyymi

        Entisenä kahvi-kissana hyvin pärjään ilman kahvia,Juomani on ihan vesi. En myöskään käytä alkoholia en tupakoi. Ulkoilen joka päivä paljon,tuo laadukkaat yö unet ja hyvän mielen.Joten vuoden ajat minua ei masenna.Kunnon varusteet on joka säälle.En ole sokeria,en sula kun satellakin kävelen,


      • Anonyymi

        Itsellä ruo musta kahvi sokerin kanssa juotuna auttaa ettei kahvi ala närästää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entisenä kahvi-kissana hyvin pärjään ilman kahvia,Juomani on ihan vesi. En myöskään käytä alkoholia en tupakoi. Ulkoilen joka päivä paljon,tuo laadukkaat yö unet ja hyvän mielen.Joten vuoden ajat minua ei masenna.Kunnon varusteet on joka säälle.En ole sokeria,en sula kun satellakin kävelen,

        Itse kahvin juojana en pärjää ilman kahviannoksen 2lit päivå tuomaa kofeiiniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kahvin juojana en pärjää ilman kahviannoksen 2lit päivå tuomaa kofeiiniä.

        Pikakahvia voi ottaa lusikalla suuhun suoraan purkista jos tarvii ensiapua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entisenä kahvi-kissana hyvin pärjään ilman kahvia,Juomani on ihan vesi. En myöskään käytä alkoholia en tupakoi. Ulkoilen joka päivä paljon,tuo laadukkaat yö unet ja hyvän mielen.Joten vuoden ajat minua ei masenna.Kunnon varusteet on joka säälle.En ole sokeria,en sula kun satellakin kävelen,

        Minä nykyisenä kahvi-koirana katselen sateella sujuvasti ulos ikkunasta Samalla juon kahvia,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      262
      2457
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      86
      1951
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      155
      1408
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe