ja sitten kysyn ihan testarilla, että mitä tekeillä.
Yhdelle vaan, yhdeltä vaan, ei muuta.
Seurailen hetken tilannetta
22
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Huomasin ja vastasin siihen tuossa uudelleen.
- Anonyymi
Kysyit onko tekstari uusi yhteys. Ei ole. Sitä käytetään kun ihanat katoaa.
Miksi täällä poistetaan kommentteja niin ahkerasti.- Anonyymi
Siksi kun nää yp on ihan kusipäitä täällä! Nillä ei ole omaa elämää. Nyt vaan toimistolle screenit. Näkeevät mitä nää täällä touhuu.
- Anonyymi
No niin, nyt kaikki odottelemaan tekstaria 😂
- Anonyymi
En minä täällä palstalla sitä seuraile vaan ihan tuolla ulkona 😊
- Anonyymi
Minä en odota tekstaria keneltäkään. Ei ole mitään selvitettävää kenenkään kanssa. Ne jotka kiinnostavat eivät tiedä edes nimeäni, enkä minä heidän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en odota tekstaria keneltäkään. Ei ole mitään selvitettävää kenenkään kanssa. Ne jotka kiinnostavat eivät tiedä edes nimeäni, enkä minä heidän.
Mutta kuvittelet että kokonainen armeija kirjoittelee sinulle täällä viestejä?
- Anonyymi
Näet siis hänet?
- Anonyymi
Sitä juuri seurailen että näenkö vai ei. Toisaalta, nyt saattaa olla se hetki kun pitää luovuttaa. En ole terve kun toivon ihan mahdottomia. Mitähän minäkin sairastan.
- Anonyymi
Seurailen tilannetta, en häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä juuri seurailen että näenkö vai ei. Toisaalta, nyt saattaa olla se hetki kun pitää luovuttaa. En ole terve kun toivon ihan mahdottomia. Mitähän minäkin sairastan.
Aikuismainen juttelu konfliktin purkamiseksi onkin hyvin mahdoton ajatus. Vaan ehkä se joillekin sitten tuntuu olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuismainen juttelu konfliktin purkamiseksi onkin hyvin mahdoton ajatus. Vaan ehkä se joillekin sitten tuntuu olevan.
Kyllä se tässä tilanteessa on mahdotonta kun kaikki on ehkä pelkkää omaa kuvitelmaa. Toinen ei tiedä mistään mitään. Enkä halua, että hän alkaa halveksia minua. Vaikka en tiedä tekeekö jo niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se tässä tilanteessa on mahdotonta kun kaikki on ehkä pelkkää omaa kuvitelmaa. Toinen ei tiedä mistään mitään. Enkä halua, että hän alkaa halveksia minua. Vaikka en tiedä tekeekö jo niin.
Miksi halveksii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi halveksii?
Koska rakastuin häneen. Jos pitää sitä typeränä kun ei olla edes kahvilla käyty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin pelkään että kaikki on vain omaa kuvitelmaani oi m-nainen 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole M VIELÄKÄÄN! Olisit jo hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelko pois Rose-Marie, mutta en mä mihinkään kahville tule. Voit tulla piilosta pois.
T. just se väärä m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska rakastuin häneen. Jos pitää sitä typeränä kun ei olla edes kahvilla käyty.
Mennään kahville, lähtisin kyllä🧡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennään kahville, lähtisin kyllä🧡
Olen siis nainen. Lähdetään vaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175369
- 705118
- 914164
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603248- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703