Entäs jos sinä tunnet

Anonyymi-ap

saman tuskan sydämessä yhtä aikaa, toinen toisistamme. Mitä tunteiden haaskausta jos niin olisi eikä sitä toisillemme kerrota.

22

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskaa tunnen😢

• Anonyymi

Samoin, sydän itkee 😰

• Anonyymi

Kyllä tunnen, tuntenut jo pari vuotta😥💔

• Anonyymi

Vuosia minäkin 😰

• Anonyymi

Samaa miettinyt, ja toista osapuolta myös ajattelee koko ajan. Mutta...

• Anonyymi

Arvaan tuon mutan. Älä sano sitä. Sattuu jo muutenkin liikaa.

• Anonyymi

Hieno viesti!! Mutta surullinen, ja kautta aikain toteutunut elämäntapa. Ihmiset eivät ole arvostaneet rakkautta toiseen ihmiseen kovinkaan korkealle. On ollut luokkaeroja, uskonnollisia tai muita eroittavia asioita. jotka ovat sivuuttaneet kahden ihmisen toisistaan pitävät tunteet. On nielty harmit ja sydänsurut, otettu seuraava sopiva kumppani ja soviteltu rakkaustunteita mieleisellään tavalla. Nykyään ihmiset eivät niinkään välitä eroittavista asioista, vaan tahtovat tehdä sydämen valitsemalla tavalla. Syviä tunteita ei haluta haaskata vaan ymmärretään niiden tärkeys ja harvinaisuus. Rakkaus asiat täytyy osata sijoittaa tärkeysjärjestyksessä 1 paikalle, muuten saattaa huomata olevansa haaskannut elämänsä tilaisuuden rakkaan ystävän rinnalla. Toiselle sijalle sijoitetaan vaurauden kerääminen, kokemuksien hankkiminen ja Aikuisuuden ihmettely. Jotkut ihmiset pitävät kovasti toisistaan, eivätkä salli minkään tulla esteeksi yhteiselle taipaleelle.

https://youtu.be/_ce_t-hzAL4

• Anonyymi

Olet oikeassa siinä, että rakkaus on ykköspaikalla.

• Anonyymi

Olisi ihana kertoa, mutta hylätyksi tulemisen pelko estää.

• Anonyymi

Niin, niin kai se menee. Hylätyksi, nolatuksi, vähätellyksi, loukatuksi, ivailluksi, nauretuksi, jne jne. Mikään noista ei satu kuten nyt ja silti ollaan hiljaa vaan. Ehkä tämä ei edes ole molemminpuolista. (ap)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, niin kai se menee. Hylätyksi, nolatuksi, vähätellyksi, loukatuksi, ivailluksi, nauretuksi, jne jne. Mikään noista ei satu kuten nyt ja silti ollaan hiljaa vaan. Ehkä tämä ei edes ole molemminpuolista. (ap)

Mä luulen, että jonkinlainen romanssi vois sopia nyt tähän mun juttuun…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä luulen, että jonkinlainen romanssi vois sopia nyt tähän mun juttuun…

Elä romanssisi, elä vaikka kymmenen, ja tule sitten luokseni jos ne ei lämmitäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elä romanssisi, elä vaikka kymmenen, ja tule sitten luokseni jos ne ei lämmitäkään.

No juu tässä tapauksessa haluaisin kyllä enemmän, mutta se tuskin onnistuu.. menisi liian vaikeaksi.

• Anonyymi

Siitäkö mies suutuit kun sanoin olevani suuttunut haukuista?

• Anonyymi

En minä ole mies. Lopettakaa kuvittelu että olisin mies. Naisten palsta. Kaikki on naisilta, jos ei muuta mainita.

• Anonyymi

Haluan lähteä pois.

• Anonyymi

Olet vapaa menemään ihan minne haluat. Tai en minä ketään estele.

• Anonyymi

Ihan turhaa kaipausta. Varatut pysyköön omansa rinnalla.

• Anonyymi

Toihan riippuu ihan tilanteesta. Joskus voi olla parempi ettei kerro. Se on tosi tuskallista tietää toisenkin tunteet jos ei voi olla yhessä.

• Anonyymi

Nimenomaan. Onko vinkkejä saada tämä tunne pois? Ei nimittäin häviä minnekään.

• Anonyymi

Tuntuuko muilla sellaisena vihlontana? Aina, kun ajattelen miestä niin vihloo sydämen seutua ja ylävatsaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      117
      5379
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      70
      5128
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4164
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3630
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3248
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2831
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1969
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1852
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1703
    Aihe