Entäs jos sinä tunnet

Anonyymi-ap

saman tuskan sydämessä yhtä aikaa, toinen toisistamme. Mitä tunteiden haaskausta jos niin olisi eikä sitä toisillemme kerrota.

21

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskaa tunnen😢

      • Anonyymi

        Samoin, sydän itkee 😰


    • Anonyymi

      Kyllä tunnen, tuntenut jo pari vuotta😥💔

      • Anonyymi

        Vuosia minäkin 😰


    • Anonyymi

      Samaa miettinyt, ja toista osapuolta myös ajattelee koko ajan. Mutta...

      • Anonyymi

        Arvaan tuon mutan. Älä sano sitä. Sattuu jo muutenkin liikaa.


    • Anonyymi

      Hieno viesti!! Mutta surullinen, ja kautta aikain toteutunut elämäntapa. Ihmiset eivät ole arvostaneet rakkautta toiseen ihmiseen kovinkaan korkealle. On ollut luokkaeroja, uskonnollisia tai muita eroittavia asioita. jotka ovat sivuuttaneet kahden ihmisen toisistaan pitävät tunteet. On nielty harmit ja sydänsurut, otettu seuraava sopiva kumppani ja soviteltu rakkaustunteita mieleisellään tavalla. Nykyään ihmiset eivät niinkään välitä eroittavista asioista, vaan tahtovat tehdä sydämen valitsemalla tavalla. Syviä tunteita ei haluta haaskata vaan ymmärretään niiden tärkeys ja harvinaisuus. Rakkaus asiat täytyy osata sijoittaa tärkeysjärjestyksessä 1 paikalle, muuten saattaa huomata olevansa haaskannut elämänsä tilaisuuden rakkaan ystävän rinnalla. Toiselle sijalle sijoitetaan vaurauden kerääminen, kokemuksien hankkiminen ja Aikuisuuden ihmettely. Jotkut ihmiset pitävät kovasti toisistaan, eivätkä salli minkään tulla esteeksi yhteiselle taipaleelle.








      https://youtu.be/_ce_t-hzAL4

      • Anonyymi

        Olet oikeassa siinä, että rakkaus on ykköspaikalla.


    • Anonyymi

      Olisi ihana kertoa, mutta hylätyksi tulemisen pelko estää.

      • Anonyymi

        Niin, niin kai se menee. Hylätyksi, nolatuksi, vähätellyksi, loukatuksi, ivailluksi, nauretuksi, jne jne. Mikään noista ei satu kuten nyt ja silti ollaan hiljaa vaan. Ehkä tämä ei edes ole molemminpuolista. (ap)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, niin kai se menee. Hylätyksi, nolatuksi, vähätellyksi, loukatuksi, ivailluksi, nauretuksi, jne jne. Mikään noista ei satu kuten nyt ja silti ollaan hiljaa vaan. Ehkä tämä ei edes ole molemminpuolista. (ap)

        Mä luulen, että jonkinlainen romanssi vois sopia nyt tähän mun juttuun…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen, että jonkinlainen romanssi vois sopia nyt tähän mun juttuun…

        Elä romanssisi, elä vaikka kymmenen, ja tule sitten luokseni jos ne ei lämmitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä romanssisi, elä vaikka kymmenen, ja tule sitten luokseni jos ne ei lämmitäkään.

        No juu tässä tapauksessa haluaisin kyllä enemmän, mutta se tuskin onnistuu.. menisi liian vaikeaksi.


    • Anonyymi

      Siitäkö mies suutuit kun sanoin olevani suuttunut haukuista?

      • Anonyymi

        En minä ole mies. Lopettakaa kuvittelu että olisin mies. Naisten palsta. Kaikki on naisilta, jos ei muuta mainita.


    • Anonyymi

      Haluan lähteä pois.

      • Anonyymi

        Olet vapaa menemään ihan minne haluat. Tai en minä ketään estele.


    • Anonyymi

      Ihan turhaa kaipausta. Varatut pysyköön omansa rinnalla.

    • Anonyymi

      Toihan riippuu ihan tilanteesta. Joskus voi olla parempi ettei kerro. Se on tosi tuskallista tietää toisenkin tunteet jos ei voi olla yhessä.

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Onko vinkkejä saada tämä tunne pois? Ei nimittäin häviä minnekään.


    • Anonyymi

      Tuntuuko muilla sellaisena vihlontana? Aina, kun ajattelen miestä niin vihloo sydämen seutua ja ylävatsaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe